مسافرخانه ایستانا کوالالامپور مالزی

 

 

هتل ریزورت ورلد لنکاوی مالزی یکی از هتل های لنکاوی مالزی می باشد این مهمانسرا تنها 10 دقیقه از سرگذر اعتنا ی پانتای کنانگ مالزی و دکان "دیوتی فری" عرض بین دارد. باب کنار غذاخوری ها و امکانات موجود دروازه اندر هتل ، هتل ریزورت ورلد لانکاوی مالزی برای مسافرانی که به مناظر طبیعی و عاشقانه علاقمند هستند انتخابی عالی به نمره اندازه می رود. غذاخوری های خصوصی ، پیاده روی در طول تفرجگاه ساحلی و یا آرمیدن تو آبگرم 5 ستاره ی جاوه ای برای همسر و فرد های نوچه بی نظیر و خاطره انگیز خواهد بود.این مسافرخانه دارای چند غذاخوری مختلف و برکه در فضای نیرنگ ساز است. بیت های هتل مشرف به باغ و دریا می باشند. خانه ها دارای تلویزیون، ماهواره و قهوه ساز هستند.  درب رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی و مالایی سرو می شود و میهمانان می توانند برای هزینه و زیان غذا به این مطعم ها بروند. نیز چنین میهمانان مسافرخانه می توانند از امکانات تفریحی مسافرخانه و تور جزایر هم کاربرد بهره جویی کنند. کارکنان این مهمانسرا به لسان کلام مالزیایی آمیزش می کنند.هتل ریزورت ورلد لنکاوی مالزی این مهمانخانه مشرف به آبهای آبی اقیانوس می باشد. مسافرخانه 4 ستاره ی تاپ ریزورت ورلد لنکاوی مالزی درون محله ی معروف پانتای کنانگ مدخل سرپوش جزیره لنکاوی مالزی محقق حادث شده و تنها 15 دقیقه تا فرودگاه لنکاوی مالزی و تا ساحل Cenang تا این مسافرخانه 10 دقیقه فاصله دارد.جو هتل فراغت آشتی بخش و دوست وار است و بیت های آن به زیبایی مبله شده اند و دید بسیار عالی و سرتاسری به اقیانوس ، افول خورشید و باغ مسافرخانه دارند. از آرامش حاکم بر اسکله خصوصی برای انجام فعالیت هایی چون گشتن و گذار درون جزیره ، قایق سواری و کشتی غروب خور بهره ببرید با شرکت دروازه اندر تور مالزی می توانید به این قشنگ بروید.

هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ مالزی دسترسی آسانی به دیدنی های پنانگ مالزی دارد این مهمانسرا دارای ۲۸۰ سرا متعدد از اتاق دولوکس ناراحت تا سوئیت پرزیدنت برای مدافعه حل نیازهای مهمانان است درب واقع ،این مهمانخانه مکان ایده آلی برای گریز از خستگیهای روزانه است. . مهمانسرا با طراحی شیک خود دارای تجهیزات و مبلمان مدرن ، تختخواب سلامت با بالش نرم ، تلویزیون LCD ، سشوار و بالکن خصوصی است که ندرتاً آنها عارض به ساحل زیبا و خویش گیر هستند.هتل فلامینگوی مالزی ساحلی امکاناتی چون برکه همراه با جکوزی ، فضای مخصوص کودکان ، میز فروش تور ، کافه ، آرایشگاه ، داروخانه ، آبگرم و سالن دارد و بدون شک مکانی عالی برای سفر است که به دیدنش می ارزد مسافرخانه دارای تالاب بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و کافه مجاور برم است و همچنین مکانهای تفریحی مالزی داخل نزدیکی این هتل است.اتاق های این اتراقگاه ساحلی مجلل دارای تلویزیون و بالکن اختصاصی هستند.هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم است. حجره ها ی مهمانسرا مبله و مجهز به سیستم تهویه و دارای یخچال و قهوه ساز می باشند. مدخل سرپوش رستوران هتل اطوار غذاهای بین المللی و آسیایی سرو می شود. کارکنان این مهمانخانه به لهجه اصطلاح های مالایی و انگلیسی همراهی می کنند.هتل چهار ستاره فلامینگو بای د بیچ مالزی بعنوان یکی از مهمانخانه های پنانگ مالزی در طول ساحل مالزی است و تا مرکز کشور مالزی 20 دقیقه و 40 دقیقه تا فرودگاه مالزی نیز بعد دارد.بالکن اتاقها رخ به جزیره پنانگ مالزی و اقیانوس است هتل ۴ ستاره ی فلامینگو بای د بیچ مالزی دروازه اندر موقعیت استراتژیک درون محله ی تانجونگ بنگا و مقابل ساحل زیبا و بکر صحیح شده است تور مالزی ساخته پذیرایی از شما گردشگران عزیز می باشد.

قلعه ی کورن والیس پنانگ مالزی دقیقا همانجایی ساخته شده که کاپیان فرانسیس لایت درب سال 1786 میلادی به پنانگ مالزی قدم گذاشت. نشان این قلعه حفاظت از لنگرگاه درون مقابل حملات اقطعا لی فرانسویان بوده است.این صرح نام میر حاکم بر هند،چارلز مارکز کورن والیس نامیده شده است و در اصل قلعه ای چوبی بوده که دروازه اندر سال 1808 تا 1810 توسط زندانیان با مصالحی محکم تر مرمت شد.مالزی سرشار از رگه تاریخی ست و بازدید از آنها برای بسیاری از گردشگران تور مالزی خوشایند است.از آنجا که مالزی از آب دهان منی و هوس و شرایط اقلیمی مناسب است گردشگران زیادی به این مدینه مالزی سفر می کنند و از دیدنی های مالزی بنام بارو ی کورن والیس (Cornwallis) مالزی دیدن می نمایند.امروزه گردشگران مالزی داخل این قلعه مثال گالری وسایل باستانی، تئاتر هوای آزاد، پارک و مرکز نوشته ها پیامدها دستی هستند . به ویژه توپ های جنگی هلندی که مدخل سرپوش سال 1606 از طرف هلند به شهرت هدیه به سلطان Johor داده شده اند، بسیار مورد تذکر هستند و جزئی از جالب های مالزی بالاخص دیدنی های پنانگ مالزی است.

هتل ریزورت مریتوس پلانگی لنکاوی مالزی داخل حاشیه ساحل شنی لنکاوی مالزی سر پشه دره ٢٠ کیلومتری آندرواتر ورد واقع شده است. این هتل شامل دو رستوران ، زمین تنیس و یک برکه روباز می باشد .این ریزورت تقریبا داخل ٣ کیلومتری فرودگاه بین المللی لنکاوی مالزی است. آلاچیق هایی با تهویه نیک با مناظری گستاخی به برم ، باغ ، ساحل و دریاچه یرای بهره وری مسافران تعبیه شده است .سپری کردن تعطیلات داخل یک مکان خوش عصاره و هوی میل و بینظیر از اهمیت زیادی برخوردار است . ار به قفا توری با ویژگی های بالا هستید ، پیشنهاد ما به شما تور مالزی است . شما می توانید این تور را با سکونت در یکی از بهترین مناطق لنکاوی مالزی و بهترین مسافرخانه های لنکاوی مالزی به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید . هتل های ۵ ستاره لنکاوی مالزی با امکانات کم نظیری آمادگی پذیرایی از میهمانان خود را دارند . این یکی از تفریحات لنکاوی مالزی ست که فضایی رویایی و زیبا دارد مسافرخانه مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی مالزی هرکدام یک مرکز تفریحی دروازه اندر لنکاوی مالزی محسوب می شوند.اتاق ها مجهز به تلوزیون و ماهواره ، گاوصندوق و چای سامان و قهوه ساز می باشند . همچنین اتاقها دارای سرویس روزمره هستند. مهمانان می توانند از امکانات ماساژ و سالن بدنسازی استعمال کنند. ضمنا تفریحات و بازی های آبی سر پشه دره دسترس می باشد. انتخاب نوشیدنی های متنوع به همراه انحا اسنک تو کنار باری که در حاشیه آبشار فراغ دارد و لذت بلند کردن پروردن از رستوران های محلی و بین المللی که باب تمام لیل قابل تمتع هستند از دیگر مزایای این مسافرخانه است.