بینی گوشتی

آیا زنان باردار می توانند عمل زیبایی انجام دهند؟ در کل جراحی‌های غیر اورژانسی در دوران حاملگی توصیه نمی‌شود و می‌توان عمل جراحی زیبایی بینی را به بعد از زایمان موکول کرد چون جراحی بینی و بارداری با هم تداخل دارند.
در مواردی که بیمار تصمیم به بارداری دارد توصیه می‌شود حداقل 2 ماه فاصله بین جراحی بینی و بارداری باشد یعنی پس از گذشته 2 ماه از عمل جراحی زیبایی بینی، بیمار برای باردار شدن اقدام نماید. علت این امر هم ایجاد تورم عمومی بدن من جمله صورت و بینی در دوران بارداری خصوصاً سه ماهه دوم و سوم است که میتواند باعث ایجاد تغییراتی در ساختمان بینی تازه جراحی شده شود البته در صورتی که فاصله مناسب بین جراحی بینی و بارداری لحاظ شده باشد این تورم حاصل از بارداری نتیجه عمل جراحی زیبایی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

جراحی بینی و بارداری

از طرفی می توان 2 ماه پس از زایمان و رسیدن به وزن قبلی پیش از حاملگی اقدام به انجام بینی نمود البته ذکر این نکته مهم است که بهتر است پس از جراحی تا چند روز شیرخوار از شیر مادر استفاده نکند زیرا ممکن است تا چند روز داروهای مورد استفاده جهت بی هوشی وارد شیر مادر شوند و شیرخوار با خوردن شیر مادر تا حدودی تحت تاثیر این دارو ها قرار بگیرد.
اگر میخواهید پس از انجام عمل جراحی زیبایی بینی اقدام به بارداری نمایید و فاصله لازمه یعنی دو ماه بعد از جراحی بینی را هم رعایت نمودید میتوانید از این بابت که نتیجه جراحی تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت مطمئن باشید البته در طی بارداری مادر دچار تورم عمومی بدن می شود که صورت و بینی هم از این قاعده مستثنی نیست و در طول بارداری بینی بزرگ و بزرگتر خواهد شد اما پس از زایمان و از بین رفتن تورم عمومی بدن ،بینی هم کوچکتر شده و به سایز اصلی خود بر می گردد و جای نگرانی خاصی وجود ندارد چسب زدن به بینی در طی بارداری هم باعث جلوگیری از تورم بینی در طی حاملگی نمی شود.
در مورد خانم هایی که کودک یکسال به بالا دارند هیچ منعی برای عمل جراحی زیبایی بینی وجود ندارد تنها موردی که بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشیم این است که کودکان در سنین یک تا پنج و شش سال که دوست دارند به آغوش مادر بروند گاها ممکن است ضربه های ناخواسته به صورت و بینی مادر وارد کنند که باید مورد توجه قرار بگیرند و مادر تا چند وقت پس از جراحی از بغل کردن کودک خودداری کند تا از این ضربه های ناخواسته کودک در امان باشد.

حتی اگر میخواهید در زمان بارداری تزریق بوتاکس انجام دهید هم میتوانید مطالب ما رو بخوانید و سوالات خودتون رو با ما درمیان بگدارید.

بهترین غذاهای مالزی با طعمی لذیذ و رویایی

کیدزانیا کوالالامپور مالزی

کیدزانیا کوالالامپور مالزی

کیدزانیا کوالالامپور مالزی یه مرکز آموزشی و تفریحی در کوالالامپور مالزی هستش که بچه ها رو برای فضای کسب و کار آشنا میکنه.. اینجا رو شبیه یه شهر کوچیک ساختنش با ساختمون ها و ماشین های کوچیک، و بیش از 90 شغل مختلف واسشون در نظر گرفته شده.. در کیدزانیا مالزی جراح، خلبان، پلیس مخفی، وکیل، گوینده اخبار و آتش نشان. بچه ها توی این فضای شبیه سازی شده ، تظاهر میکنن که به یه کاری مشغولن. مثلن برای دفتر روزنامه شهر خبر جمع کنن.با این کار ها توی مالزی خیلی راحت بچه هارو از شنین پایین برای کار در آینده آماده میکنن و آموزش های خوبی هم بهشون میدن و شمام میتونین علاوه بر اینکه در تور مالزی حسابی خوش میگذرونین یکم بچه هارو با این محیط علمی آشنا کنین.

معبد مارها پنانگ مالزی

معبد مارها پنانگ مالزی

از مهمترین جاذبه های مالزی ,معبد مارها در پنانگ مالزی می باشد این معبد به ابر لاجوردی هم شناخته میشه. معبد مار های پنانگ مالزی در سال ۱۸۵۰ با کمک مالی سخاوتمندانه ی یک اسکاتلندی به نام دیوید براون (که میگن چور سو کنگ بیماریشو درمان کرده) ساخته شد.تو این معبد خطرناک ترین مارها وجود داره .مارهای این معبد تحت عمل جراحی غدد سمی خود را از دست داده اند و بی خطر شدند و میتونید اونارو در تور مالزی در آغوش بگیرید بدونه هیچ ترسی. در گذشته این مکان کلبه یکی از راهبان منطقه بوده که پس از درگذشت او معبدی بر روی کلبه او ساختند و مارها در آن جای گرفتند. این معبد از بهترین جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی میباشد که تا فرودگاه (Sungai Kluang )  مالزی سه کیلومتر فاصله داره.این معبد شگفت انگیز برای بزرگداشت چور سو کنگ که یک کشیش بودایی بود ساخته شده . تو افسانه ها نوشته شده  این راهب به مارها پناه میداده.خلاصه زمانیکه ساخت این معبد بعد از مرگ اون کامل شدو مارها هم خودشون شیک و مجلسی به این معبد اومدن. بعد از اون مارها جزو ملتزمین کشیش شده بودن و چندتا مار سمی و زهر دار Wagler’s pit vipers همچنین مارهای درختای سبز تو این معبد مارهای مالزی وجود داشتن.

بازار سنانگ مالزی

بازار سنانگ مالزی

بازار سنانگ مالزی یک مجتمع خرید دو طبقه در پانتای سنانگ مالزی است که دارای داروخانه، سوپرمارکت و چندین رستوران و مراکز خرده فروشی می باشد. این مرکز خرید سنانگ لنکاوی مالزی فروشگاه های سوغات ندارد ولی در عوض برای کسانی که دنبال خرید در آسایش و راحتی می باشند ، بسیار مناسب است و چون هم قیمت اجناس پایینه و هم اینکه بابت خریدتون مجبور نیستین که مالیاتی پرداخت کنین یکی از بهترین مراکز برای خرید در تور مالزی است.

هتل ملیا کوالالامپور مالزی

هتل ملیا کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره ملیا کوالالامپور مالزی یه انتخاب عالی برای اونایی هستش که میخوان از جاذبه های گردشگری مالزی نباشن.. برجایا تایمز اسکوئر مالزی درست در مقابل این هتل قرار داره و دسترسی به پارکهای ابی و 1000 جور مغازه رنگارنگ در مالزی امکان پذیره.. امکانات این هتل شامل استخر، سالن بدنسازی، پیانو و دو تا رستوران، به علاوه اتاق کنفرانس و سالن رقص باله میشه.. 288 اتاق با تمامی امکانات استاندارد داره و دسترسی به اینترنت در همه جای هتل امکان پذیره.اگه شما بخواین به مالزی سفر کنین با تور مالزی ما همراه بشین میتونین در هتل ملیا کوالالامپور مالزی اقامتی به یاد ماندنی داشته باشین.

پارک آبی پداس مالزی

پارک آبی پداس مالزی

پارک آبی پداس مالزی در منطقه ی رمبا و در 15 کیلومتری سرمبان (Seremban) مالزی واقع شده که دمای آب گرم آن بین 27 تا 34 درجه می باشد و دارای دو استخر سر باز آب گرم و امکانات رفاهی دیگر می باشد. در پارک آبی پداس مالزی کانال های آبی مصنوعی و استخر موج مصنوعی هم تعبیه شده.میتونید از سرسره ی بزرگ آبی پارک آبی پداس مالزی لذت ببرین! و حتما با تیوب های بزرگ راه رفتن در کانال آبی آن را در مالزی امتحان کنید!

ساعات و روزهای بازدیدپارک آبی پداس مالزی:

    تمام روزهای هفته شامل تعطیلات رسمی: 10 صبح تا 7 عصر (سه شنبه ها تعطیله البته به جز سه شنبه هایی که مصادف با تعطیلی رسمی یا تعطیلی مدارس باشه)
    ساعات کار پارک آبی پداس مالزی شبانه: 7 عصر تا 10 شب
    بهای بلیط ورودی: بزرگسالان و بچه های با قد بالای 135 سانتی متر : 10 رینگیت
    شهروندان مسن: 5 رینگیت
    کودکان با قد بین 85 تا 135 سانتی متر: 8 رینگیت
    کودکان زیر 85 سانتی متر: رایگان
    50 درصد تخفیف برای بزرگسالان و کودکان معلول در تور مالزی.

 

ساحل پورت دیکسون مالزی

شهر بازی جوهور مالزی که در شهر جوهور مالزی فراغ دارد یکی از جذب های پرطرفدار مالزی است. این شهربازی جوهور به تازگی باز کردن شده است و از مهم ترین مراکز تفریحی جوهور است. شهربازی جوهور دارای سامان بازیهای متنوعی ست که هم برای بزرگسالان و بازهم برای کودکان ملیح خوشایند است .اگر در تور مالزی شرکت کرده اید و به تعاقب تفریحی مهیج و خانوادگی هستید گردش تو این شهربازی رخسار از تبانی ندهید.شهر بازی جوهور مالزی یکی از آخرین, پیشرفته ترین و نوآورانه ترین شهربازی های مالزی مدخل سرپوش صنعت وسایل، بازی و سرگرمی را به شما نمودن می دهد.برای اولین بار مدخل سرپوش نوع خود در آسیا و پارک بین المللی مالزی ، دیار لگوها ارائه می دهد تجربه یک پارک مقام یک با هیجان تمتع از وسایل بازی، فعالیت های گروهی و مناطق مخصوصی که برای اجرای آنها تو نظر گرفته اند.

ساحل پورت دیکسون مالزی معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی درون سواحل غربیه و یکی از سواحل جعودت طرفداریه برا کسانی که میخوان از شلوغی و سردی کوالالامپور مالزی هرب کنند این ساحل تا کوالالامپور مالزی تقریبا یک ساعت مسافت فرجه جدایی خلال داره این سواحل دارای یه خط ساحلی هستن که این خط ساحلی ها تقریبا تا 18 کیلومتر کشش یافتند و خاتمه هفته ها حدود 45 هزار تن از کاست باند ساحلی 25 کیلومتری ثانیه دیدن می کنند و از بازی های آبی و ساحل خاموش آن خوشی میبرن و همچنین درختان نخل بلند و دار های کاسواریان سایه مقر ،زیبایی این ساحل را مضاعف کرده و با امواج استراحت تنگه مالاکا تغسیل می یابند.ساحل پورت دیکسون مالزی که به تلخیص پی دی (PD) نامیده میشه بعضیا میگن که نام این بندر از کنیه یک صاحب منصب تاج انگلیسی به آوازه سر گرامی جن و تن فردریک دیکسون مدخل سرپوش سال 1889 ناراحت شده است افراد دیگه میگن که کنیه این محل از نام دیهیم دیگر انگلیسی که وظیفه نظارت بر بنادر انگلیسی مدخل سرپوش لوکوت، یک ناحیه رده بازار از بندر دیکسون مالزی در نفس زمان را بر تقبل داشت ناراحت شده است برای همین نام این ساحل را نام کلیل رو گذاشتن که امروزه ساحل بندر دیکسون یکی از معروفترین سواحل مالزی محسوب میشه که در تور مالزی شما میتونین اون عرشه ببینین و یه شام خاطره انگیز داشته باشین.در ساحل بندر دیکسون مالزی سواحل دیگری باز بنام سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون بود داره که گردشگران تور مالزی جمع و منها بر ساحل دیکسون ترجیح میدن از این سواحل هم دیدن کنند تلوک کمانگ یکی از طولانی ترین سواحل باب بندر دیکسون مالزی می باشد که دروازه اندر 9 مایلی اتوبان ساحلی صبر داره که همچنین در حواشی این سواحل مجموعه مسافرخانه های 5 ستاره مالزی و کلبه های ییلاقی با قیمت مناسب برا اقامتتون موجوده خلف دیگه دلواپس اقامتتون نباشید یا میتونید در کنار این سواحل چادر بزنید و نمونه غلام این زیبایی های سواحل باشین و همچنین یک دژ ی قدیمی به لقب Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق داره و بازسازی شده تو 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود داره که گردشگران مالزی میتونن از این ارگ هم بازدید کنند.

چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی مالزی یکی از چهار چشمه های آب گرم و هیجان در دنیا متمایز شده است. از جلب های اصلی، که به دست دد ساخته شده است، سه پوست چشمه های عرق گرم و صورتگری دیواری هجده متری که روی سنگ حک شده است به نقش شبه کشیده شده است که سرگذشت های مناسب به محل ایر هانت مالزی را روایت میکند با شرکت داخل تور مالزی می توانید در این چشمه ها شما پای خود را چشمه های ماء مایع شیره گرم خیس کنید و از خاصیت درمانی متعلق بهره مند شوید.غوطه ور ازمد افتادن در یک آبگیر یا راه رفتن در اکناف روستا که دارای سوپر خرید معاف از حقوق گمرکی و نیز یک غذاخوری با غذاهای مالزی ، تایلندی و غذاهای اندونزی از ویژگی های این روستاست که یکی از دیدنی های لنکاوی مالزی است میباشد.چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی مالزی محبوب یکی از تنها چهار چشمه های محلول ذوب خوی بزاق گرم و شور در آفاق است.

کداح ماهسوری لنکاوی مالزی به جاییکه گفته می شود ماهسوری دروازه اندر آنجا دفن شده است.ماهسوری کسی است که مردم لنکاوی مالزی معتقدند به خاطر آور جزیره دچاره نفرین شده است.در خارج از ساحل کداح یک مجموعه متشکل از 99 جزیره نیست دارد که بهترین های دنیا را به نمایش می گذارند:سواحل زیبا، زیرساخت هایی در سطح جهانی، بیشه های حرا مملو از گیاهان و جانوران، مراکز خرید زبر و پایین العاده رخیص و معاف از مالیات،و سمر های نادر انگیز از ویژگی های این مکان می باشد که با شرکت دروازه اندر تور مالزی می توانید به این مکان مراجعه کنید.شما از روستاهای کوچک با غرفه های چوبی که از درختان خرما ساخته شده اند و از کنار کودکانی که سوار بر دوچرخه برای انتها کاری لنگ همبازی پایین می زنند، می گذرید. به غیراز آشنایی با شیوه زندگی محلی، هیچ وقت دروازه اندر لانگ کاوی بیکار نخواهید بود. سوار بر تله کابین ترسناک و جدید به ستیغ کوه مت سینسانگ ،دومین کوه مختفی لنکاوی مالزی بروید و به تماشای منظره بی نظیر تمام جزیره و فراتر از لمحه بنشینید.برخی از خاطره انگیز ترین و روستایی ترین مناظر لنکاوی مالزی در کشش جاده ای هستند که گردش جزیره کشیده شده است.برخلاف آنچه تصور می شود که دخل مردم این ناحیه تنها از گردشگری مالزی است، بسیاری از اهالی این جزیره داخل حقیقت کشاورز، ماهیگیر و کارآفرین هستند. یک خودرو استجاره و برای تفریح در حوالی جزیره رانندگی کنید، و از تماشای حومه فوق العاده این ناحیه و مناظر استراحت بخش شالیزارها لذت ببرید.شالیزار برنت رایس، چشمه آبگرم، تلاگا توجو (هفت چشمه) و ساحل بلک سند (شن سیاه) دیدنی های لنکاوی مالزی مشهور دیگر باب این ناحیه رده بازار هستند. پرسه های قایقی به تاسیک دایانگ بانتینگ (دریاچه دوشیزه باردار)، گوا سریتا (غار داستان ها) و گوا لانگسیر (غار پرده) می رود.لنکاوی مالزی یک دنیای زیر عصیر حل نیز دارد که در حین یک تونل تو زیر آب، شما را به سمت آکواریوم بزرگی می برد که بازدیدها هیجان انگیری را برای افراد به سوغات می آورد.