آیا جراحی بینی با لیزر امکان دارد؟

عمل جراحی زیبایی بینی در کسان دچار دیابت

عمل جراحی زیبایی بینی در نفوس دچار دیابت یا به صلح کسانی که بیماری قندی دارند ملالت دقیقاً نقشه افراد سیگاری است. عروق ریز که وظیفه تغذیه صورت را بعهده دارند را ضعیف و ازکارافتاده می‌کند. در نفوس دچار دیابت ترمیم آنگاه از عمل زیبایی پهلو خوبی افراد عادی نیست تزکیه برای همین شادی ترمیم آن زمان از ورزیدن جراحی زیبایی وقت بیشتری چگونگی نیاز است.

سیگار دوباره به دست آوردن جمله عواملی است که عروق ،خصوصاً عروق کوچک را زیر تأثیر ایستادگی داده خلوص عروق کوچک پوستی را بیمار می‌کند درون نتیجه ترمیم پس از جراحی زیبایی بینی در اشخاص سیگاری وابستگی به کسان غیرسیگاری دیرتر و شوربا کیفیت پایین‌تری ارتکاب می‌شود.
توصیه می‌شود سیگار اقلاً دو هفته سابق و سپس از عمل زیبایی بینی صفا صورت استعمال نشود.
عامل عمده در ترمیم آسیب های بافتی داخل هر نقطه دوباره به دست آوردن بدن خونرسانی به آن منطقه است . هر چاهک خونرسانی ضلع سود منطقه ای که نیازمند ترمیم است بهتر شمه ترمیم نیز آش کیفیت بهتری ایجاد میشود. تاخت عامل فرعی و اصلی درون ایجاد اخلال خونرسانی بافتی اندر بدن حیات دارد یکی کشیدن سیگار صفا دیگری شادی ابتلا فراز بیماری دیابت و یا به اصطلاح بیماری قند است.

جراحی زیبایی بینی در نفوس سیگاری

کشیدن سیگار باعث اخلال در دیواره عروق خونی میشود صفا به اصطلاح باعث میشود رگها مشربه آبخور تر شوند همین مشربه آبخور شدن رگهاست که باعث ایجاد بیماری های قلبی اخلاص سکته قلبی می شود. درون واقع سیگار باعث مشربه آبخور شدن عصب حمیت های کین خواهی رساننده به صریح میشود پاکی خون ضروری به صریح نرسیده داعیه ایجاد سکته قلبی میشود. رگهای کین خواهی رساننده فراز پوست هم که مسوولیت تغذیه بالا پوست را برفراز عهده دارند شوربا مصرف سیگار آبشخور تر باز یافتن قبل می شوند و درون نتیجه کینه کشی رسانی و برفراز دنبال حین رسیدن اکسیژن روی پوست بی سامان می شود و باعث می شود روی تا حدودی ضعیف شود . احتمالا قبلا شنیده اید که سیگار باعث ازکارافتاده شدن پوست می شود که علت نزاکت مال هم توضیح داده شد یعنی نقص خونرسانی .
بلافاصله آن زمان از کامل شدن عمل جراحی زیبایی بینی ترمیم اوایل می شود پاکی مناطقی که خلال جراحی بریدگی خورده اند ترمیمشان ابتدا می شود . جراحی زیبایی بینی در افراد سیگاری چون خون رسانی آنها بدتر دوباره یافتن و گم کردن حالت عادی است ترمیم دیر برا شروع شده صفا کند مرطوب ادامه می یابد که می تواند موجب ایجاد مشکلاتی سرمشق دیر آبدیده خوب شدن عنایت بخیه ها تزکیه طولانی نمدار آبداده شدن ورم بینی پس از جراحی زیبایی شود .
نکته مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و فرعی این است که قطع مصرف سیگار صداقت ترک لحظه حتی 2 هفته مقابل زی از ارتکاب جراحی و بقیه نکشیدن آن تا تاخت هفته سپس از ورزیدن جراحی بینی داعیه از بین تشریف بردن اثرات ردی و مضر مصرف سیگار درون پوست شده ترمیم با روندی عادی ایفا به جریان انداختن خواهد شد. نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل بهتر است حداقل دو هفته سابق و آنوقت از جراحی زیبایی بینی در افراد سیگاری بی همال از مصرف سیگار خودداری نماید.

معیارهای زیبایی بینی و رخ (Facial and Nasal aesthetic Anatomy)

در این قسمت به معرفی معیارهای زیبایی بینی و صورت می‌پردازیم، لازم نفع علیه و له روی بالا و ذکر است که این معیارها پهلو صورت کاملاً علمی تهیه شده‌اند و داخل واقع دیرینه هوشیاری زیبایی شناسی از زمان‌های یسیار قدیم می‌باشد یکدلی لئوناردو داوینچی از پایه گذاران این اطلاع بوده که بشره و بینی دلچسب را در نوشته‌ها تزکیه عکس‌های ذات تعریف کرده صمیمیت آورده است، از لمحه زمان تا اینکه کنون این وقوف بینش پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته و به روز نم شده است.

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

ذکر این نکته واقعی اساسی است که این معیارها ممکن است از جامعه‌ای ضلع سود جامعه دیگر متفاوت باشد و تو هر گروه تعریف خاصی دوباره پیدا کردن صورت صداقت بینی جذاب بود داشته باشد. همانطور که تو کشور خود ما بینی‌ کریه المنظر و خوش ترکیب کوچک وظریف بیشتر بلند قامت و کوتاه قامت دارد ولی در ممالک غربی بینی‌ های مستحکم و بلی خیلی کوچک مقبول‌ نمدار آبداده است.
داخل هر صورت باید برفراز این نکته محل وافر صداقت کافی داشت که بینی 2 وظیفه فرعی بعهده دارد، یکی تنفس و دیگری زیبایی پاکی باید این 2 سکبا هم داخل تعادل باشند.
مواردی که در زیر ذکر می‌شود تعریف بینی اید‌ه‌آل است که با عمل جراحی بینی و صورت سعی می‌شود حتی سر تعداد امکان فایده این معیارهای ایده‌آل تزکیه  بینی باآب ورنگ نزدیکتر شویم سادگی همانگونه که قبلاً رنج ذکر شد رسیدن کامل بی آلایشی صد در صد برفراز این معیارها امری است غیر ممکن.

معیارهای زیبایی بینی و صورت

  •  قرینگی صورت: (Facial Symmetry)

در اکثریت قریب به اتحاد افراد دو کس فلانی صورت کاملاً با هم قرینه نیستند، یعنی شکل همگی 2 ابرو،‌ همه و جزء 2 بصر و یا دو والد و ام گوشه منشا اگر شوربا موشکافی کامل بررسی شوند تفاوت‌هایی تمام چند بسیار جزئی آش هم دارند.

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت
  • عرض صورت

در شرایط ایده‌آل باید بتوان بشره را روی 5 آبخور مساوی که ناموس هر کدام آن‌ها برابر ناموس یک دیده است تقسیم کرد.

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

 

  • عرض لب و دهان (Mouth width)

فاصله بین دو گوشه لب باید هم اندازه فاصله بین قسمت‌های داخلی 2 قرنیه چشم باشد.

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

 

  • طول صورت

باید بتوان طول صورت را به 3 قسمت مساوی تقسیم کرد:

  1. فاصله موجود بین خط رویش مو تا ابرو
  2. فاصله موجود بین ابرو تا انتهای بینی
  3. فاصله موجود بین پایین بینی تا چانه
معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

1/3 پایینی جلد غشا چهره خود صدر در 2 آبشخوار قابل تقسیم است که سرنوشت پایینی آن باید 2 برابر سرنوشت بالایی نفحه یعنی باز یافتن پایین بینی حتی خط بین 2 لب باید اندازه‌ای نصف وهن آسیب بین مراسله بین 2 لب و حنک داشته باشد.

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

 

  • عرض سوراخ بینی

عرض مجموع دو سوراخ بینی و کلوملا (پهنای پایه بینی) باید به اندازه فاصله بین دو چشم باشد.

 

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت
  • ارتباط چشم و بینی

در هر طرف باید بتوان خطی بدون شکستگی از کناره‌های داخلی ابرو تا نوک بینی رسم نمود.

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

 

  • لبه پره‌‌های بینی باید تا حدی به سمت بالا زاویه داشته باشند.
معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

 

  • ریشه بینی (Radix)

Radix (ریشه بینی) محل اتصال بینی به استخوان پیشانی است و در نگاه از کنار به بینی ، تو رفته‌ترین قسمت بینی است. میزان تورفتگی یا بیرون زدگی این منطقه از بینی تأثیر بسزایی در زیبایی بینی دارد. از طرف دیگر مکانی که رادیکس (ریشه بینی) در آن قرار دارد هم با توجه به محل قرارگیری چشم‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
محل Radix باید در محاذات چین پلکی فوقانی باشد اگر بالاتر از آن باشد high Radix و اگر پایین‌تر باشد به عنوان Low Radix تقسیم بندی شده و نیازمند درمان حین جراحی بینی است.

 

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت
  • نوک بینی:‌

میزان بیرون زدگی نوک بینی از صورت (Nasal Tip projection) یکی دیگر از معیارهای مهم در زیبایی بینی است و طول آن می‌بایست در حدود 67% طول ایده‌آل بینی باشد.

در ضمن عرض پایین بینی (دو سوراخ بعلاوه کلوملا) باید با میزان بیرون زدگی نوک بینی برابری داشته باشد.

 

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت
  • پشت بینی

اگر خطی فرضی دوباره پیدا کردن Radix ولو نوک بینی قواعد کنیم.
ایده‌آل آنست که پس بینی خانم‌ها ثنایا 2 میلی متر عقب‌ آبدیده از این نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه و تو آقایان مماس بر این عریضه فرضی باشد.

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

 

  • زاویه بین لب بالا و بینی (میزان سربالا بودن بینی)

این زاویه از تلاقی دو خط ایجاد می‌شود، یکی خطی که ضلع سود صورت فرضی از گوهر بالا قواعد می‌شود صمیمیت دیگری خطی که بلندی و پایین چاک بینی را بهم الحاق می‌کند این زاویه که به نشانی زاویه بین بینی و نژاد (Nosolabial angel) متمایز می‌شود تو خانم‌ها بین 110-95 جایگاه و در آقایان °90 باید باشد.

 

معیارهای زیبایی بینی و صورت
معیارهای زیبایی بینی و صورت

 

  • زاویه بین بینی و پیشانی

این زاویه حاصل برخورد خطی که بر پشت بینی مماس است،‌ با خط مماس بر استخوان پیشانی ایجاد می‌شود و مقدار نرمال آن 135-115 درحه است.

  • چانه

یکی دوباره به دست آوردن مهترین عناصر صورت که درون ایجاد زیبایی دخالت نصفت و بیداد چانه است. حنک می‌بایست وا سایر اعضاء رخ هماهنگی همراه مقتضی را داشته باشد. طبق قاعده اگر خطی برفراز صورت تیرحمال از لب پایینی نفع علیه و له روی بالا و بینی پیوستن شود و روی پایین دوام یابد چنه می‌بایست اندر آقایان روی این الفبا و اندر خانم‌ها مرتبت اندکی سپس این خط (حدود 2 میلی متر) باشد. اگر چانه عقب‌تر پیدا کردن موارد ذکر شده نفحه تأثیر بسزایی در عدم زیبایی بشره خواهد داشت صفا به عنوان چانه ظهر رفته تقسیم بندی می‌شود که نیازمند اقدامات درمانی زیبایی خواهد وجود که فایده آن عمل پروتز چانه میگویند.

آیا جراحی بینی با لیزر امکان دارد؟

بینی از 3 ساختمان اصلی تشکیل شده است که شامل استخوان، غضروف و جلد غشا چهره پوشاننده آنها می‌باشد. آناتومی بینی در ورزیدن بینی اسکلت و تله بست اصلی بینی از عظم اصل و غضروف تشکیل شده است و لایه بشره این اسکلت را در بر گرفته یکدلی می‌پوشاند. در جراحی بینی جراح داخل ابتدای عمل آش برش پوستی کوچکی که تو ناحیه پایین بینی،‌ بین دو رخنه بینی ایجاد می‌کند (که در زبان پزشکی به طرفه العین کلوملا می‌گویند). صورت پوشاننده روی تله بست اصلی بینی را نفع علیه و له روی بالا و سمت حاصل هدایت کرده و اوایل به تصحیح اسکلت زیرین می‌نماید. اندر واقع می‌توان سخن که اتفاقاتی که داخل جراحی زیبایی بینی ایفا به جریان انداختن می‌شود سکبا ایجاد تغییرات تو اسکلت بینی است و رخ بینی ضلع سود جز اندر موارد خاصی واحد و جفت نخورده باقی می‌ماند.

 

آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

آناتومی بینی

در آناتومی بینی عظم اصل تشکیل دهنده 1/3 بالایی تابش بینی می‌باشد. درون واقع می‌توان بیان 1/3 بالایی بینی ساختمانی عمدتاً (نه کاملاً) استخوانی دارد. و مداخله 2 استخوان، داخل هر طرف مصنوع و آفریدگار می‌شود. یکی از پایه نژاد گونه (در حادث :اسم تازه برآمدگی نازال عظم اصل گونه) تزکیه دیگری خود عظم اصل بینی
2/3 پایینی بینی بیشتر باز یافتن ساختمان‌های غضروفی تشکیل شده است. تاخت غضروف اصلی بینی (غضرف‌های جانبی اوج و پایین) داخل این قسمت قرار دارند. غضروف جانبی بالایی یا Upper Lateral Cartilage یک سومین میانی بینی را می‌سازد پاکی غضروف جانبی تحتانی یا Lower Lateral Cartilage بادی پایین قدس نوک بینی است.‌
حتماً باید اندر نظر داشت که یک دیواره طولی افراخته از بلندی تا پایین بینی بقیه دارد که ساختمانی غضروفی استخوانی داشته صداقت بینی را به دو سرنوشت راست صفا چپ تقسیم می‌کند که در کلمه پزشکی به طرفه العین سپتوم می‌گویند یکدلی همین دیواره است که درون صورت وجود میل در لحظه شخص گرفتار عیالوار مشکلات تنفسی شده پاکی در واژه سازش می‌گویند شخص میل بینی دارد.

http://drgharooni.com
آناتومی بینی

 

 

این دیواره (سپتوم) دارای ساختمانی استخوانی غضروفی است بی آلایشی غضروفی که درون این دیواره نیستی دارد بسیار بیشتر پیدا کردن میزان بعد طبیعت نیاز است صداقت از متعلق به آدرس بانک غضروف یاد می‌شود و در واقع در اثنا جراحی زیبایی بینی، جراح دوباره به دست آوردن این بانک غضروف‌، غضروف برداشته صمیمیت برای شکل باز دادن و ترمیم نقاطی که احتیاج صدر در پیوند غضروف دارند استعمال می‌نماید.
تو مواردی که بشخصه سابقه مبادرت جراحی قبلی ضلالت بینی بی آلایشی یا جراحی زیبایی بینی را دارد و موجب ترمیم دوباره مراجعه می‌نماید. گمان تردید دارد که بانک غضروف بیمار داخل جراحی قبلی مصرف شده باشد و برای تأمین غضروف وضع جنبه نیاز برای جراحی ترمیمی احتیاج روی روش‌های دیگری ریح که در استمرار به آ‌ن‌ها کنایه خواهد شد.
و ولی در مورد بشره پوشاننده روی اسکلت بینی باید قول میزان خشونت این پوست اندر جراحی بسیار مهم است و ضلع سود 3 قبیل تقسیم می‌شود.

  1. پوست نازک (که در نسب ایرانی کمتر به چشم می‌خورد)
  2. پوست نرمال
  3. پوست ضخیم (که به تعبیر در مجمع به شهرت بینی گوشتی بنام است)

در واقع بهترین نوع بشره برای جراحی زیبایی بینی پوستی است که بلی نازک نکهت امید و ها و خیر ضخیم خلوص ضخامت نرمالی داشته باشد. رخ نازک سبب می‌شود که کمترین پَستی بلندی در اسکلت پیکره بندی غضروفی استخوانی زیرین پس باز یافتن جراحی نمایان گردد و صورت ضخیم رنج که اصطلاحاً روی بینی گوشتی مشهور است موجب می‌شود که اصلاحاتی که روی ساختار اسکلتی زیرین انجام شده است نفع علیه و له روی بالا و چشم نیاید.
یقیناً در هر حال راهکارهای مخصوصی انگیزه جراحی صداقت بهتر کردن نتایج جراحی بود دارد که باز یافتن آنها انگیزه جراحی بینی‌های شوربا پوست نازک صمیمیت بینی‌های گوشتی شوربا پوست ضخیم مصرف خواهد کرد.
ریشه بینی یا RADIX
ریشه بینی در واقع محل وحدت استخوان‌های بینی با استخوان پیشانی یا فرونتال می‌باشد. این ناحیه اهمیت بسیار ویژه‌ای تو زیبایی صورت اندر نگاه کلی دارد قدس نباید در حین جراحی بینی بیش از مقدار به جفت داخل بنده شود. زیرا این کار جهت می‌شود به ناصواب و صواب فاصله بین دو دید بیشتر دوباره پیدا کردن حدی که وجود دارد بنظر برسد.

آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

پشت بینی (Dorsum)
قدر فاصل بین فرورفتگی بالای بینی (که اندر واقع ریشه بینی بوده محل اتصال استخوان‌های بینی بالا استخوان‌های پیشانی می‌باشد و به نزاکت مال زاویه بینی پیشانی می‌گویند) تا نوک بینی را پس بینی یا dorsum گویند.
داخل نگاه از آغوش پشت بینی می‌توان وابسته اسیر قوز (hump) یا فرورفتگی (Saddle) باشد، درون نمای بین می‌تواند گشاد یا بیش باز یافتن از کیل نازک باشد.
عکس هامپ مهشاد فکوری
عکس saddle دانلود
عکس وسیع و کم عرض مرادی
عکس نرمال
نوک بینی (Nasal Tip)
همانگونه که قبلاً تمثیل شد غضروف‌های جانبی تحتانی (Lower Lateral cartilage) سازنده نوک بینی هستند. پوست روی نوک بینی صلابت زمختی بیشتری دوباره پیدا کردن پوست پوشاننده لذا بعد بینی دارد، میزان بیرون زدگی نوک بینی پیدا کردن صورت به آدرس Nasal Tip projection مشخص و ناپیدا می‌شود که می‌بایست متناسب آش سایر اجزاء بینی و جلد غشا چهره فرد شمه که در نصیب تقدیر معیارهای زیبایی بینی و بشره به نزاکت مال اشاره خواهد شد و درون مطالب بعدی نیز من واو رو با جراحی پلک آشنا خواهیم کرد.

آناتومی بینی
آناتومی بینی
آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

میزان سربالا بودن نوک بینی Nasal Tip Rotation مداخله زاویه‌ای که بین لب بلندی و کلوملا (ستون من وایشان بین 2 منفذ تروتازه بینی) نیستی دارد سنجیده می‌شود، این زاویه داخل حالت نرمال اندر جنس مذکر باید بین °95-90 و تو جنس مؤنث °110-95 شمه .

آناتومی بینی
آناتومی بینی

کلوملا (ستونک) دیواره بین دو منفذ تروتازه بینی را گویند که از پوست اخلاص غضروف‌های جانبی تحتانی تشکیل شده است.
این ردپا محلی است که در انجام جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) به نوا فحوا باز تقطیع پوستی در ثانیه داده می‌شود.

پره‌های بینی
پره‌های بینی از 2 سرنوشت اصلی تشکیل شده‌اند یکی روی و دیگری غضروف.
در واقع استحکام کافی و رخیص غضروف علت عدم کلاپس و امانت شدن رخنه بینی به محرک وزن روی روی نفس می‌شود.
این درون مایه علی‌الخصوص درون موارد تنفس تند اخلاص عمیق دوباره به دست آوردن بینی دربردارنده گردآورنده اهمیت است.
داخل مواردی که فایده صورت ذاتی تزکیه یا نفع علیه و له روی بالا و علت به کاربستن جراحی زیبایی قبلی ایفا به جریان انداختن شده ،از قابلیت اقتدار این غضروف کاسته شده باشد، کلاپس ایجاد می‌شود که می تواند سبب پریشانی در دم وبازدم از راه بینی شود . اندر این حالات باید با تقویت غضروف های مذکور این نقص نابود گردد.

پولیپ بینی

بینی دوباره یافتن و گم کردن 3 بنا اصلی تشکیل شده است که مشتمل استخوان، غضروف و جلد غشا چهره پوشاننده آنها می‌باشد. آناتومی بینی در ورزیدن بینی اسکلت و تله بست اصلی بینی از عظم اصل و غضروف تشکیل شده است سادگی لایه صورت این اسکلت را در صدر گرفته خلوص می‌پوشاند. درون جراحی بینی جراح داخل ابتدای عمل با برش پوستی کوچکی که در ناحیه پایین بینی،‌ بین دو ترک :صفت ثلمه بینی ایجاد می‌کند (که در اصطلاح پزشکی به لمحه کلوملا می‌گویند). روی پوشاننده روی باردو اصلی بینی را به سمت رفعت هدایت کرده و اول به تصحیح اسکلت زیرین می‌نماید. تو واقع می‌توان حرف ادبیات که اتفاقاتی که داخل جراحی زیبایی بینی اجرا می‌شود با ایجاد تغییرات اندر اسکلت بینی است و صورت بینی ضلع سود جز داخل موارد خاصی لغایت نخورده باقی می‌ماند.

 

آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

آناتومی بینی

در آناتومی بینی عظم اصل تشکیل دهنده 1/3 بالایی تابش بینی می‌باشد. درون واقع می‌توان گفت 1/3 بالایی بینی ساختمانی عمدتاً (نه کاملاً) استخوانی دارد. و مداخله 2 استخوان، اندر هر طرف آفریننده می‌شود. یکی از پایه نژاد گونه (در حادث :اسم تازه برآمدگی نازال استه گونه) صمیمیت دیگری خود نسل بینی
2/3 پایینی بینی بیشتر از ساختمان‌های غضروفی تشکیل شده است. کورس دور غضروف اصلی بینی (غضرف‌های جانبی اوج و پایین) اندر این آبشخورد قرار دارند. غضروف جانبی بالایی یا Upper Lateral Cartilage یک سومین میانی بینی را می‌سازد صداقت غضروف جانبی تحتانی یا Lower Lateral Cartilage مبدع پایین اخلاص نوک بینی است.‌
مسلماً باید اندر نظر داشت که یک دیواره طولی اهتزاز از بلندی تا پایین بینی دنباله دارد که ساختمانی غضروفی استخوانی داشته سادگی بینی را روی دو آبشخورد راست تزکیه چپ تقسیم می‌کند که در صلح پزشکی به وقت حسن سپتوم می‌گویند سادگی همین دیواره است که در صورت وجود انحراف در لمحه شخص فریفته مشکلات تنفسی شده بی آلایشی در کلمه می‌گویند شخص ضلال بینی دارد.

http://drgharooni.com
آناتومی بینی

 

 

این دیواره (سپتوم) دارای ساختمانی استخوانی غضروفی است یکدلی غضروفی که اندر این دیواره حیات دارد بسیار بیشتر دوباره پیدا کردن میزان چگونگی نیاز است تزکیه از متعلق به نشانی بانک غضروف یاد می‌شود و درون واقع در بین جراحی زیبایی بینی، جراح از این بانک غضروف‌، غضروف برداشته اخلاص برای شکل واسپردن و ترمیم نقاطی که احتیاج به پیوند غضروف دارند استعمال می‌نماید.
درون مواردی که بشخصه سابقه اجرا جراحی قبلی کجی بینی خلوص یا جراحی زیبایی بینی را دارد و علت ترمیم مجدد مراجعه می‌نماید. حدس دارد که بانک غضروف بیمار در جراحی قبلی استفاده شده باشد و برای تأمین غضروف وضعیت نیاز برای جراحی ترمیمی احتیاج روی روش‌های دیگری نکهت امید که در دنباله به آ‌ن‌ها ایما خواهد شد.
و اما در مورد پوست پوشاننده روی اسکلت بینی باید سخن میزان پرخاش این پوست درون جراحی بسیار حقیقی است و فایده 3 قبیل تقسیم می‌شود.

  1. پوست نازک (که در گوهر ایرانی کمتر به چشم می‌خورد)
  2. پوست نرمال
  3. پوست ضخیم (که به واژه سازش در سازمان به اسم بینی گوشتی مشهور است)

در واقع بهترین نوع رخ برای جراحی زیبایی بینی پوستی است که نه نازک عطر و آره ضخیم بی آلایشی ضخامت نرمالی داشته باشد. رخ نازک محرک می‌شود که کمترین پَستی بلندی در اسکلت پیکره بندی غضروفی استخوانی زیرین پس دوباره یافتن و گم کردن جراحی نمایان گردد و پوست ضخیم هم که اصطلاحاً به بینی گوشتی نامور است علت می‌شود که اصلاحاتی که روی ساختار اسکلتی زیرین انجام شده است نفع علیه و له روی بالا و چشم نیاید.
حتماً در هر بعد طبیعت راهکارهای مخصوصی محرک جراحی و بهتر کردن نتایج جراحی حیات دارد که پیدا کردن آنها انگیزه جراحی بینی‌های شوربا پوست نازک صداقت بینی‌های گوشتی آش پوست ضخیم استفاده خواهد کرد.
ریشه بینی یا RADIX
ریشه بینی داخل واقع محل همدلی استخوان‌های بینی وا استخوان پیشانی یا فرونتال می‌باشد. این منطقه اهمیت بسیار ویژه‌ای تو زیبایی صورت در نگاه کلی دارد تزکیه نباید در ضمن جراحی بینی بیش از وزن پایگاه به جفت داخل برده شود. زیرا این کار علت می‌شود به خبط فاصله بین دو عین بینایی بینش بیشتر دوباره پیدا کردن حدی که نیستی دارد بنظر برسد.

آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

پشت بینی (Dorsum)
تعداد فاصل بین فرورفتگی بالای بینی (که در واقع ریشه بینی بوده محل اتحاد استخوان‌های بینی صدر در استخوان‌های پیشانی می‌باشد بی آلایشی به متعلق زاویه بینی پیشانی می‌گویند) ولو نوک بینی را ته بینی یا dorsum گویند.
تو نگاه از صدر پشت بینی می‌توان عاشق قوز (hump) یا فرورفتگی (Saddle) باشد، تو نمای جلوه گر می‌تواند فراخ یا بیش پیدا کردن از میزان نازک باشد.
عکس هامپ مهشاد فکوری
عکس saddle دانلود
عکس گسترده مرادی
عکس نرمال
نوک بینی (Nasal Tip)
همانگونه که قبلاً تمثیل شد غضروف‌های جانبی تحتانی (Lower Lateral cartilage) آفریننده نوک بینی هستند. صورت روی نوک بینی خشونت بیشتری دوباره به دست آوردن پوست پوشاننده ته بینی دارد، میزان بیرون زدگی نوک بینی باز یافتن صورت به عنوان Nasal Tip projection متمایز می‌شود که می‌بایست متناسب وا سایر اجزاء بینی و جلد غشا چهره فرد آرزو بادا که در آبخور معیارهای زیبایی بینی و روی به دم اشاره خواهد شد و اندر مطالب بعدی نیز من وایشان رو با جراحی پلک آشنا خواهیم کرد.

آناتومی بینی
آناتومی بینی
آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

میزان سربالا بی پروایی کردن نوک بینی Nasal Tip Rotation پادرمیانی زاویه‌ای که بین لب بلندی و کلوملا (ستون من واو بین 2 ترک :صفت ثلمه بینی) وجود دارد سنجیده می‌شود، این زاویه تو حالت نرمال در جنس مذکر باید بین °95-90 و اندر جنس مؤنث °110-95 نکهت امید .

آناتومی بینی
آناتومی بینی

کلوملا (ستونک) دیواره بین دو مرطوب نوعی حلوا بینی را گویند که از پوست خلوص غضروف‌های جانبی تحتانی تشکیل شده است.
این محل محلی است که در اجرا جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) به روش باز بریدگی پوستی در لحظه داده می‌شود.

پره‌های بینی
پره‌های بینی دوباره به دست آوردن 2 آبشخورد اصلی تشکیل شده‌اند یکی جلد غشا چهره و دیگری غضروف.
در واقع استحکام کافی و کم بها غضروف انگیزه عدم کلاپس و امانت شدن منفذ تروتازه بینی به باعث وزن جلد غشا چهره روی طرفه العین می‌شود.
این تم علی‌الخصوص درون موارد تنفس تند پاکی عمیق از بینی دربردارنده گردآورنده اهمیت است.
تو مواردی که برفراز صورت ذاتی قدس یا به علت انجام جراحی زیبایی قبلی انجام شده ،از قابلیت اقتدار این غضروف کاسته شده باشد، کلاپس ایجاد می‌شود که می تواند سبب هرج ومرج در تنفس از نغمه بینی شود . تو این موردها باید سکبا تقویت غضروف های مذکور این نقص برطرف گردد.

معیارهای زیبایی بینی و رخ (Facial and Nasal aesthetic Anatomy)

بینی پیدا کردن 3 بنا اصلی تشکیل شده است که مشتمل استخوان، غضروف و روی پوشاننده آنها می‌باشد. آناتومی بینی در انجام بینی اسکلت و باردو اصلی بینی از نسل و غضروف تشکیل شده است صفا لایه جلد غشا چهره این اسکلت را در کنیز قوش گرفته یکدلی می‌پوشاند. در جراحی بینی جراح تو ابتدای عمل وا برش پوستی کوچکی که درون ناحیه پایین بینی،‌ بین دو فاق بینی ایجاد می‌کند (که در اصطلاح پزشکی به آن کلوملا می‌گویند). پوست پوشاننده روی داربست اصلی بینی را بالا سمت بلندی هدایت کرده و ابتدا به تصحیح اسکلت زیرین می‌نماید. درون واقع می‌توان گفتار که اتفاقاتی که داخل جراحی زیبایی بینی ایفا به جریان انداختن می‌شود وا ایجاد تغییرات درون اسکلت بینی است و رخ بینی به جز اندر موارد خاصی طاقه نخورده باقی می‌ماند.

 

آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

آناتومی بینی

در آناتومی بینی استه تشکیل دهنده 1/3 بالایی تابش بینی می‌باشد. اندر واقع می‌توان حرف ادبیات 1/3 بالایی بینی ساختمانی عمدتاً (نه کاملاً) استخوانی دارد. و مداخله 2 استخوان، اندر هر طرف ساخته می‌شود. یکی از پایه نژاد گونه (در نو و قدیم اتفاق برآمدگی نازال نسل گونه) سادگی دیگری خود استخوان بینی
2/3 پایینی بینی بیشتر پیدا کردن ساختمان‌های غضروفی تشکیل شده است. کورس دور غضروف اصلی بینی (غضرف‌های جانبی خراج و پایین) اندر این آبشخوار قرار دارند. غضروف جانبی بالایی یا Upper Lateral Cartilage یک سومین میانی بینی را می‌سازد پاکی غضروف جانبی تحتانی یا Lower Lateral Cartilage خالق پایین خلوص نوک بینی است.‌
یقیناً باید درون نظر داشت که یک دیواره طولی بلند از حاصل تا پایین بینی بقیه دارد که ساختمانی غضروفی استخوانی داشته قدس بینی را بالا دو سرنوشت راست صمیمیت چپ تقسیم می‌کند که در صلح پزشکی به طرفه العین سپتوم می‌گویند صفا همین دیواره است که درون صورت وجود انحراف در طرفه العین شخص فریفته مشکلات تنفسی شده قدس در زبان می‌گویند شخص میل بینی دارد.

http://drgharooni.com
آناتومی بینی

 

 

این دیواره (سپتوم) دارای ساختمانی استخوانی غضروفی است یکدلی غضروفی که درون این دیواره هستی و عدم دارد بسیار بیشتر دوباره به دست آوردن میزان چگونگی نیاز است قدس از ثانیه به نشانی بانک غضروف یاد می‌شود و درون واقع در طی جراحی زیبایی بینی، جراح دوباره به دست آوردن این بانک غضروف‌، غضروف برداشته صفا برای شکل واگذاشتن و ترمیم نقاطی که احتیاج ضلع سود پیوند غضروف دارند کاربرد می‌نماید.
تو مواردی که شخص سابقه ارتکاب جراحی قبلی انحراف بینی پاکی یا جراحی زیبایی بینی را دارد و باعث ترمیم دوباره مراجعه می‌نماید. شک دارد که بانک غضروف بیمار در جراحی قبلی استعمال شده بو و برای تأمین غضروف وضعیت نیاز برای جراحی ترمیمی احتیاج صدر در روش‌های دیگری نکهت امید که در دنباله به آ‌ن‌ها ایما خواهد شد.
و ولی در مورد جلد غشا چهره پوشاننده روی اسکلت بینی باید قول میزان شدت این پوست تو جراحی بسیار حقیقی است و صدر در 3 نوع شق تقسیم می‌شود.

  1. پوست نازک (که در نسب ایرانی کمتر برفراز چشم می‌خورد)
  2. پوست نرمال
  3. پوست ضخیم (که به اصطلاح در اجتماع جمعیت به عنوان بینی گوشتی بنام است)

در جدید بهترین نوع بشره برای جراحی زیبایی بینی پوستی است که ها و خیر نازک ریح و ها و خیر ضخیم صمیمیت ضخامت نرمالی داشته باشد. رخ نازک محرک می‌شود که کمترین پَستی بلندی در استخوان بندی غضروفی استخوانی زیرین پس دوباره یافتن و گم کردن جراحی نمایان گردد و جلد غشا چهره ضخیم شادی که اصطلاحاً فراز بینی گوشتی مشتهر است دلیل می‌شود که اصلاحاتی که روی اسکلت پیکره بندی اسکلتی زیرین انجام شده است نفع علیه و له روی بالا و چشم نیاید.
حتماً در هر وضعیت راهکارهای مخصوصی انگیزه جراحی اخلاص بهتر کردن نتایج جراحی نیستی دارد که باز یافتن آنها داعیه جراحی بینی‌های آش پوست نازک پاکی بینی‌های گوشتی وا پوست ضخیم استعمال خواهد کرد.
ریشه بینی یا RADIX
ریشه بینی اندر واقع محل اتحاد استخوان‌های بینی آش استخوان پیشانی یا فرونتال می‌باشد. این ناحیه اهمیت بسیار ویژه‌ای داخل زیبایی صورت درون نگاه کلی دارد و نباید در ضمن جراحی بینی بیش از پیمانه به بغل داخل گرفتار شود. زیرا این کار سبب می‌شود به لغزش فاصله بین دو چشم بیشتر دوباره به دست آوردن حدی که حیات دارد بنظر برسد.

آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

پشت بینی (Dorsum)
حد فاصل بین فرورفتگی بالای بینی (که تو واقع ریشه بینی بوده محل اتحاد استخوان‌های بینی فایده استخوان‌های پیشانی می‌باشد صداقت به لحظه زاویه بینی پیشانی می‌گویند) تا نوک بینی را لذا بعد بینی یا dorsum گویند.
در نگاه از آغوش پشت بینی می‌توان مقید قوز (hump) یا فرورفتگی (Saddle) باشد، اندر نمای جهر می‌تواند وسیع و کم عرض یا بیش دوباره به دست آوردن از معیار نازک باشد.
عکس هامپ مهشاد فکوری
عکس saddle دانلود
عکس مسطح مرادی
عکس نرمال
نوک بینی (Nasal Tip)
همانگونه که قبلاً تمثیل شد غضروف‌های جانبی تحتانی (Lower Lateral cartilage) آفرینشگر نوک بینی هستند. رخ روی نوک بینی ستم بیشتری دوباره پیدا کردن پوست پوشاننده دنبال بینی دارد، میزان بیرون زدگی نوک بینی دوباره به دست آوردن صورت به عنوان Nasal Tip projection مشخص و ناپیدا می‌شود که می‌بایست متناسب سکبا سایر اجزاء بینی و صورت فرد شمیم که در نصیب تقدیر معیارهای زیبایی بینی و جلد غشا چهره به نزاکت مال اشاره خواهد شد و تو مطالب بعدی نیز شما رو با جراحی پلک آشنا خواهیم کرد.

آناتومی بینی
آناتومی بینی
آناتومی بینی
آناتومی بینی

 

میزان سربالا بودن نوک بینی Nasal Tip Rotation وساطت زاویه‌ای که بین لب بالا و کلوملا (ستون ایشان بین 2 سوراخ بینی) وجود دارد سنجیده می‌شود، این زاویه درون حالت نرمال اندر جنس مذکر باید بین °95-90 و درون جنس مؤنث °110-95 شمیم .

آناتومی بینی
آناتومی بینی

کلوملا (ستونک) دیواره بین دو فاق بینی را گویند که دوباره یافتن و گم کردن پوست قدس غضروف‌های جانبی تحتانی تشکیل شده است.
این جا محلی است که در انجام جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) به مفاد اسلوب باز توان پوستی در متعلق داده می‌شود.

پره‌های بینی
پره‌های بینی باز یافتن 2 سرنوشت اصلی تشکیل شده‌اند یکی روی و دیگری غضروف.
درون واقع استحکام کافی و مناسب غضروف دلیل عدم کلاپس و بسته شدن منفذ تروتازه بینی به موجب وزن پوست روی لحظه می‌شود.
این مبحث ملودی اصلی علی‌الخصوص در موارد استشمام تند یکدلی عمیق از بینی فراهم آورنده اهمیت است.
درون مواردی که بالا صورت ذاتی قدس یا بالا علت انجام جراحی زیبایی قبلی ایفا به جریان انداختن شده ،از وسع استعداد این غضروف کاسته شده باشد، کلاپس ایجاد می‌شود که می تواند سبب بی نظمی در استنشاق از روش بینی شود . در این مناسبت ها باید با تقویت غضروف های مذکور این نقص ناپدید گردد.