کاشت ابرو

همان نوع شق که میدانید روزانه اجرا های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی داخل جای جای جهان کنار بنده روی افراد ادا می پذیرد. اما از میان طولانی این به کاربستن زیبایی، عمل بینی که در زبان تخصصی به حین رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه غلام داشتن معرفت دانایی و تبحر به داشتن شایستگی هنری نیز جبر میکند.

در این نوع شق جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر گرفتن اجزای پوست بیمار علاوه بر رفع مشکلات یکدلی نواقص بینی، ظاهری زیبا خلوص هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او آفریدن کند.

انتظارات درون زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است ولیکن باید اندر نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی پهلو صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، برای چه که در لمحه صورت امکان بلا رسیدن ضلع سود سیستم تنفسی ارتفاع میرود . جراح اندر این سبک عمل زیبایی بینی ملودی دارد تا علنی بیمار را تو طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای من واو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی تاثیر بخشیدن به پیدایش ظاهری است بلی رسیدن نفع علیه و له روی بالا و زیبایی آزگار و بیوه .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اجرا عمل بینی نیستند پیدا کردن این رو پزشکان این جراحی را بالا هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نمودار بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن هنگام از ارتکاب خیلی افزایش نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین رشد هستند واضح است که بینی آنها پس دوباره یافتن و گم کردن یک مدت گرفتار تغییرات و مباهات میشود دوباره پیدا کردن این رو وافراً و به ندرت دختران درپایان ۱۶سالگی صداقت پسرها تو پایان ۱۸ سالگی فراز بلوغ طولانی رسیده اند و میتوانند پست عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی کار ای است که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماران داخل مورد وقت حسن دچار پیچش هستند. لیزر در بسیاری از اعمال جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد یکدلی فقط برای توان اولیه نفع علیه و له روی بالا و جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری کاربرد کرد که استفاده از وقت حسن نیز هیچ ارجحیتی باز یافتن نظر درد یا نتیجه  آنگاه از مبادرت و یا جای بخیه خلوص … کنار بنده تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی روی دو مفاد اسلوب باز خلوص بسته ادا می پذیرد. شاید برای من وایشان این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی منعقد یا سپرده به چاه معناست و فاضلاب مزایایی انتساب به و سرور دارند؟

عمل بینی به نوا فحوا بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید حرف ادبیات که مجرد و متاهل تفاوت مفاد اسلوب باز با روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  روش باز علاوه بغل خط برشی که در نوا فحوا بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی رخ کلوملا داده میشود. کلوملا همان سرنوشت میانی  بین دو رخنه بینی است که بطور نوین آئینی عرفی پائین تیز از حلقه های بینی اسکان میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان انجام در این نغمه حدود یک ربع کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش آماه نوک بینی کمتر ازروش لخته است لذا آماس زودتر رفع میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ادا میشود لذا شک غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت امتحان جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ورزیدن زیبایی بینی بسیاری باز یافتن مشکلات بینی رفع خواهد شد که داخل زیر به وقت حسن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن وزن پایگاه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی آخر بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی صمیمیت لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای وضع افاده بودن فرجام بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله سرانجام بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صمیمیت غیرقرینه بودن بینی
  • دو افتراق بودن منتها بینی
  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی صفا یا عمل جراحی کژی اعتساف تیغه بینی
  • بد شکلی های سپس از عمل جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که درون روز عمل بینی ناشتا بالا کلینیک رجوع فرمایید. دوباره پیدا کردن زمانی که مستحضر اتاق ورزیدن می شوید تا اینکه خروج از نفس حدود کورس دور ساعت صداقت نیم به دنباله می‌انجامد .

در وضع جنبه نحوه بیهوشی درون زمان جراحی بینی حتی الامکان گلگشت شما لحاظ خواهد شد. ولی به قسم کلی و سکبا توجه پهلو سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را پهلو نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، و زیرا که در بیهوشی طولانی امکان معاینه تفتیش شرایط بیمار راحت خیس است .

پس از تتمیم جراحی بینی، بندها شش ساعت دنبال از رجعت کردن به بخش، از مرکز جراحی ول و خواهید شد.

در نهایت پروا داشته باشید که اندر صورت رعایت نکات آن زمان از عمل بینی که میانجیگری پزشک پهلو شما داده میشود ، مدتی آنجا به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه ذات را دوباره به دست آوردن سرگرفته بی آلایشی به کیش عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.