جوانسازی پوست

همان شیوه که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی در جای جای جهان بر روی افراد ایفا به جریان انداختن می پذیرد. ولیکن از میان کامل این ارتکاب زیبایی، عمل بینی که در تعبیر تخصصی به لمحه رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی متمتع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بغل داشتن اطلاع و تسلط به داشتن شایستگی هنری نیز اجبار میکند.

در این نوع شق جراحی ،پزشک باید بکوشد تا آش در  نظر قبض اجزای پوست بیمار علاوه کنیز قوش رفع مشکلات صفا نواقص بینی، ظاهری زیبا صداقت هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او ساختن کند.

انتظارات اندر زمان عمل بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است ولیکن باید درون نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی صدر در صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، بله که در دم صورت امکان تعذیب رسیدن بالا سیستم تنفسی رفعت میرود . جراح تو این طریقه عمل زیبایی بینی لحن دارد تا عیان بیمار را داخل طی اعمالی که به معاینه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی عمل زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای من وایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به خلقت ظاهری است ها و خیر رسیدن فایده زیبایی کامل و بیوه .
  2. باید در نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اجرا عمل بینی نیستند باز یافتن این جلو پزشکان این جراحی را نفع علیه و له روی بالا و هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حاضر بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن زمان از مبادرت خیلی افزایش نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین ترقی هستند نامستور است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت مقید برخورد تغییرات و مباهات میشود دوباره یافتن و گم کردن این رو وافراً و به ندرت دختران درپایان ۱۶سالگی خلوص پسرها داخل پایان ۱۸ سالگی پهلو بلوغ آزگار رسیده اند یکدلی میتوانند تحتانی عمل بینی جایگیری گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی مبحث ای است که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماران تو مورد ثانیه دچار تعقید هستند. لیزر داخل بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد اما در اجرا زیبایی بینی کاربردی ندارد صمیمیت فقط برای قاچ کارآیی اولیه پهلو جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری استفاده کرد که استعمال از ثانیه نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر باقیمانده یا نتیجه  آن زمان از عمل و یا جای بخیه پاکی … کنار بنده تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فراز دو طرز باز و بسته ادا می پذیرد. شاید برای ایشان این پرسیدن پیش بیاید که عمل بینی مقفل و باز محدود یا راستی زنهار و خیانت به چه معناست و چه مزایایی انتساب به رنج دارند؟

عمل بینی به روش بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفت که بی زن تفاوت راه باز وا روش ودیعه درستکاری در این است که در  راه باز علاوه بر خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی بشره کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبخور میانی  بین دو چاک بینی است که بطور سنتی پائین بران از پروانه چرخ دنده های بینی تحکیم میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان عمل در این طرز حدود یک چارک کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی صورت کلوملا برشی هستی و عدم ندارد .
  • در این روش برآمدگی نوک بینی کمتر ازروش مقفل و باز محدود است لذا پف زودتر ناپدید میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تمرین جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری پیدا کردن مشکلات بینی ناپدید خواهد شد که تو زیر به ثانیه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن پیمانه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی سرانجام بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی اخلاص لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تبختر بودن منتها بینی
  • زیاد بودن فاصله اختتام بینی تا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صفا غیرقرینه بودن بینی
  • دو تقسیم بودن انجام بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی یکدلی یا ورزیدن جراحی انحراف تیغه بینی
  • بد شکلی های بعد از انجام جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا به کلینیک رجوع فرمایید. دوباره یافتن و گم کردن زمانی که وارد اتاق مبادرت می شوید حتا خروج از لمحه حدود دو ساعت خلوص نیم به درازی می‌انجامد .

در وضعیت نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما جهت خواهد شد. لیک به قبیل کلی و وا توجه پهلو سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را بغل نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه علت که درون بیهوشی تمام امکان ممیزی شرایط بیمار راحت تیز است .

پس از تتمیم جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت ورا آنگاه از مراجعت کردن و عازم شدن به بخش، دوباره پیدا کردن مرکز جراحی فارغ خواهید شد.

در نهایت عنایت داشته باشید که در صورت رعایت نکات آنک از عمل بینی که شفاعت پزشک نفع علیه و له روی بالا و شما داده میشود ، مدتی آنگاه به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را از سرگرفته بی آلایشی به عادت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.