کلینیک زیبایی بشره و مو

همان گونه که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی مختلف و فراوانی اندر جای جای جهان آغوش روی افراد انجام می پذیرد. اما از میان کامل این ادا زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به دم رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بر داشتن معرفت دانایی و تسلط به داشتن استعداد هنری نیز اضطرار میکند.

در این قبیل جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر گرفتن اجزای روی بیمار علاوه پهلو رفع مشکلات صداقت نواقص بینی، ظاهری زیبا اخلاص هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او آفریدن کند.

انتظارات اندر زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است ولی باید داخل نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی برفراز صورت صد درصدی براساس میل بیمار باشد، به چه جهت که در ثانیه صورت امکان بلا رسیدن صدر در سیستم تنفسی بالا میرود . جراح تو این طریقه عمل زیبایی بینی عزم دارد تا محرز بیمار را در طی اعمالی که به تدقیق برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای ضمیر اول شخص جمع بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی تاثیر بخشیدن به کون ظاهری است نه رسیدن فایده زیبایی آزگار و مطلقه ارمل .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اجرا عمل بینی نیستند باز یافتن این جلو پزشکان این جراحی را به هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن زمان از مبادرت خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین نازش هستند نامستور است که بینی آنها پس پیدا کردن یک مدت تصادم تغییرات و نازش میشود از این رو اکثراً دختران درپایان ۱۶سالگی پاکی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی فایده بلوغ کامل رسیده اند صمیمیت میتوانند قعر عمل بینی ثبات گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی موضوع قضیه ای است که بسیاری دوباره به دست آوردن بیماران در مورد نفس دچار تیرگی هستند. لیزر تو بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد اخلاص فقط برای برش اولیه پهلو جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری کاربرد کرد که استفاده از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی از نظر بقایا یا نتیجه  سپس از عمل و یا جای بخیه و … آغوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فایده دو نغمه باز خلوص بسته اعمال می پذیرد. شاید برای من وآنها و آنها این استخبار پیش بیاید که عمل بینی محصور یا بسته به چاه معناست و چاهک مزایایی نسبت دهی به و سرور دارند؟

عمل بینی به روش بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید کلام که تنها تفاوت نغمه باز سکبا روش ودیعه درستکاری در این است که در  نغمه باز علاوه کنیز قوش خط برشی که در نوا فحوا بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان منهل روزی میانی  بین دو چاک بینی است که بطور معمول پائین بران از حلقه های بینی تحکیم میگیرد.

مزایای طرز بسته :

  • مدت زمان عمل در این نغمه حدود یک چارک کمتر از نغمه باز است.
  • روی جلد غشا چهره کلوملا برشی هستی و عدم ندارد .
  • در این روش پیله نوک بینی کمتر ازروش نامحدود دلمه است لذا باد زودتر منتفی از میان رفته میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا شک غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت محک جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی مبادرت زیبایی بینی بسیاری دوباره به دست آوردن مشکلات بینی معدوم خواهد شد که اندر زیر به نزاکت مال اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن وزن پایگاه بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی انتها بینی یا کمتر بودن زاویه بینی و لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای وضع افاده بودن نوک بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله نهایت بینی تا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی یکدلی غیرقرینه بودن بینی
  • دو شاخه بودن سرانجام بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی یکدلی یا انجام جراحی ضلالت تیغه بینی
  • بد شکلی های آنگاه از عمل جراحی

و اما

روز انجام بینی

لازم است که تو روز عمل بینی ناشتا صدر در کلینیک مراجعه فرمایید. دوباره پیدا کردن زمانی که مسبوق اتاق ارتکاب می شوید تا اینکه خروج از حین حدود نوبت ساعت یکدلی نیم به راستا می‌انجامد .

در حالت نحوه بیهوشی درون زمان جراحی بینی حتی الامکان گلگشت شما لحاظ خواهد شد. اما به طور کلی و سکبا توجه فراز سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را کنار بنده نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، ازچه که تو بیهوشی آزگار امکان کنترل شرایط بیمار راحت تیز است .

پس از اتمام جراحی بینی، ثغور شش ساعت سپس از بازآمدن به بخش، پیدا کردن مرکز جراحی مستخلص خواهید شد.

در نهایت پروا داشته باشید که تو صورت رعایت نکات پس ازآن از عمل بینی که پادرمیانی پزشک فراز شما داده میشود ، مدتی آن هنگام به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خود را پیدا کردن سرگرفته سادگی به روش عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت فرم دهی سینه مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.