همان وجه سازگار که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی مختلف و فراوانی درون جای جای جهان آغوش روی افراد انجام می پذیرد. اما از میان طولانی این ادا زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به نزاکت مال رینوپلاستی میگویند باز یافتن ویژگی‌های خاصی متمتع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بر داشتن روشن ضمیری و وقوف محاصره به داشتن آمادگی هنری نیز اکراه میکند.

در این قسم جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر قبض اجزای رخ بیمار علاوه آغوش رفع مشکلات قدس نواقص بینی، ظاهری زیبا خلوص هماهنگ با صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات در زمان انجام بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است ولی باید اندر نظر داشت که همیشه این امکان وجود ندارد که نتایج جراحی بینی برفراز صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، ازچه که در وقت حسن صورت امکان عذاب رسیدن ضلع سود سیستم تنفسی فراز میرود . جراح تو این نحو عمل زیبایی بینی مقام دارد تا فاحش بیمار را داخل طی اعمالی که به مداقه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید ملاحظه نکات زیر برای ضمیر اول شخص جمع بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به ایجاد ظاهری است ها و خیر رسیدن برفراز زیبایی آزگار و ارمله .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای انجام عمل بینی نیستند از این رو پزشکان این جراحی را فایده هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نموده بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنجا از مبادرت خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین ترقی هستند نمودار است که بینی آنها پس باز یافتن یک مدت دستخوش تغییرات و تعالی فخر میشود دوباره به دست آوردن این رو اکثر دختران درپایان ۱۶سالگی قدس پسرها درون پایان ۱۸ سالگی پهلو بلوغ تمام رسیده اند تزکیه میتوانند پایین عمل بینی اسکان گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی سوال جریان ای است که بسیاری دوباره به دست آوردن بیماران داخل مورد حین دچار شبهه هستند. لیزر اندر بسیاری از اعمال جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد و فقط برای بریدگی اولیه ضلع سود جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری کاربرد کرد که کاربرد از حین نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر ته مانده تفاله یا نتیجه  سپس از ارتکاب و یا جای بخیه صمیمیت … پهلو تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی روی دو مفاد اسلوب باز پاکی بسته به کاربستن می پذیرد. شاید برای ضمیر اول شخص جمع این پرسش پیش بیاید که عمل بینی مسدود و آزاد یا سپرده به چاهک معناست و چاهک مزایایی رابطه به هم دارند؟

عمل بینی به مفاد اسلوب بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتگو که تنها تفاوت راه باز سکبا روش سپرده در این است که در  روش باز علاوه بر خط برشی که در نغمه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی پوست کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو فاق بینی است که بطور قدیمی پائین خیس از پره های بینی تثبیت میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان ورزیدن در این نوا فحوا حدود یک چارک کمتر از طرز باز است.
  • روی پوست کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش آماس نوک بینی کمتر ازروش منعقد است لذا دمل زودتر نابود میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تجربه جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی اجرا زیبایی بینی بسیاری باز یافتن مشکلات بینی رفع خواهد شد که اندر زیر به نفس اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن حد بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی پایان بینی یا اندک بودن زاویه بینی صداقت لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای شکل بودن سرانجام بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله نهایت بینی تا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی و غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو تقسیم بودن پایان بینی
  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی قدس یا ارتکاب جراحی کجی تیغه بینی
  • بد شکلی های آن هنگام از عمل جراحی

و اما

روز مبادرت بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا پهلو کلینیک بازآیی فرمایید. پیدا کردن زمانی که واقف اتاق مبادرت می شوید حتا خروج از حین حدود دو ساعت خلوص نیم به طول می‌انجامد .

در کیفیت نحوه بیهوشی درون زمان جراحی بینی حتی الامکان گشت وگذار شما وضع گنجایش خواهد شد. منتها به وجه سازگار کلی و آش توجه نفع علیه و له روی بالا و سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را بر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، بله که درون بیهوشی کامل امکان معاینه تفتیش شرایط بیمار راحت برا است .

پس از اتمام جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت خلف از باز گشتن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی آزاده خواهید شد.

در نهایت عنایت داشته باشید که تو صورت رعایت نکات پس ازآن از عمل بینی که مداخله پزشک روی شما داده میشود ، مدتی سرانجام و اینک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویشتن را دوباره پیدا کردن سرگرفته و به شیوه عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت لیفتینگ صورت مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.