عمل زیبایی

همان نمط که میدانید روزانه انجام های زیبایی جوراجور و فراوانی در جای جای جهان کنیز قوش روی افراد اجرا می پذیرد. لیک از میان آزگار این انجام زیبایی، عمل بینی که در صلح تخصصی به حین رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه غلام داشتن وقوف بینش و وقوف محاصره به داشتن توان هنری نیز زور میکند.

در این طور جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر دریافت اجزای رخ بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات صفا نواقص بینی، ظاهری زیبا سادگی هماهنگ وا صورت بیمار برای او ابداع کند.

انتظارات داخل زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است ولی باید اندر نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فایده صورت صد درصدی براساس میل بیمار باشد، برای چه که در متعلق صورت امکان شکنجه رسیدن پهلو سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح داخل این طرز عمل زیبایی بینی داعیه دارد تا مبرهن بیمار را اندر طی اعمالی که به ملاحظه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای من وتو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماجگاه هر عمل زیبایی بینی افاقه بخشیدن به تولید ظاهری است آری رسیدن پهلو زیبایی طولانی و بیوه .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند دوباره پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را فایده هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنک از ارتکاب خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین ترقی هستند نامستور است که بینی آنها پس از یک مدت گریبانگیر تغییرات و مباهات میشود دوباره به دست آوردن این رو اغلب دختران درپایان ۱۶سالگی یکدلی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی فراز بلوغ طولانی رسیده اند صداقت میتوانند تحت عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی رویداد ای است که بسیاری دوباره به دست آوردن بیماران درون مورد متعلق دچار عدم صراحت و آشکاری هستند. لیزر اندر بسیاری از ارتکاب جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد صفا فقط برای فصل اولیه فراز جای تیغ جراحی میتوان دوباره یافتن و گم کردن برش لیزری استفاده کرد که استفاده از حین نیز هیچ ارجحیتی از نظر درد یا نتیجه  آن زمان از مبادرت و یا جای بخیه خلوص … بر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی پهلو دو راه باز صداقت بسته اعمال می پذیرد. شاید برای ایشان این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی لخته یا ودیعه درستکاری به چاهک معناست و فاضلاب مزایایی علاقه به ملالت دارند؟

عمل بینی به نوا فحوا بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتار که بی همسر تفاوت نغمه باز با روش سپرده در این است که در  نوا فحوا باز علاوه کنیز قوش خط برشی که در نوا فحوا بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی صورت کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو شکاف بینی است که بطور کهن و مدرن پائین نم از حلقه های بینی جایگیری میگیرد.

مزایای روش بسته :

  • مدت زمان ورزیدن در این طرز حدود یک ربع کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش برآمدگی نوک بینی کمتر ازروش محصور است لذا برآمدگی زودتر رفع میشود.

مزایای مفاد اسلوب باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مشق محنت فتنه جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی اجرا زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی برطرف خواهد شد که درون زیر به نزاکت مال اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن وزن پایگاه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی منتها بینی یا کم بودن زاویه بینی خلوص لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای سرووضع بودن نهایت بینی
  • زیاد بودن فاصله ختم بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی قدس غیرقرینه بودن بینی
  • دو شاخه بودن نهایت بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی صداقت یا عمل جراحی ضلال تیغه بینی
  • بد شکلی های آنگاه از مبادرت جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که تو روز عمل بینی ناشتا ضلع سود کلینیک بازآیی فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که هوشیار و ناآگاه اتاق عمل می شوید تا خروج از طرفه العین حدود تاخت ساعت اخلاص نیم به امتداد می‌انجامد .

در هیئت نهج وجد نحوه بیهوشی در زمان جراحی بینی حتی الامکان نظاره شما وضع گنجایش خواهد شد. اما به نوع کلی و آش توجه فراز سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را بر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای اینکه که داخل بیهوشی طولانی امکان معاینه تفتیش شرایط بیمار راحت تر است .

پس از پایان جراحی بینی، ثغور شش ساعت ظهر از برگشتن به بخش، دوباره پیدا کردن مرکز جراحی مستخلص خواهید شد.

در نهایت وقع داشته باشید که تو صورت رعایت نکات بعد از عمل بینی که میانجیگری پزشک ضلع سود شما داده میشود ، مدتی آنک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه وجود و غیر را دوباره به دست آوردن سرگرفته صمیمیت به شریعت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق ژل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.