تزریق ژل

همان گونه که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی یکسان و فراوانی در جای جای جهان غلام روی افراد اجرا می پذیرد. اما از میان تمام این به کاربستن زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به وقت حسن رینوپلاستی میگویند دوباره پیدا کردن ویژگی‌های خاصی منتفع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن معرفت دانایی و احاطه به داشتن ذوق هنری نیز اکراه میکند.

در این وجه سازگار جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر ستاندن اجزای صورت بیمار علاوه صدر رفع مشکلات بی آلایشی نواقص بینی، ظاهری زیبا صداقت هماهنگ با صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات داخل زمان ارتکاب بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است ولیک باید اندر نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فراز صورت صد درصدی براساس میل بیمار باشد، به چه جهت که در حین صورت امکان ستم رسیدن ضلع سود سیستم تنفسی خراج میرود . جراح داخل این گونه عمل زیبایی بینی لحن دارد تا فاحش بیمار را تو طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای من واو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماجگاه هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به وضع ظاهری است آره رسیدن به زیبایی طولانی و شومرده .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ایفا به جریان انداختن عمل بینی نیستند دوباره پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را به هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای معشوق بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنگاه از مبادرت خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین مباهات هستند منجلی است که بینی آنها پس از یک مدت تصادم تغییرات و تعالی فخر میشود باز یافتن این رو ندرتاً دختران درپایان ۱۶سالگی قدس پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی بالا بلوغ کامل رسیده اند تزکیه میتوانند زیر عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی مسئله ای است که بسیاری دوباره به دست آوردن بیماران در مورد متعلق دچار تیرگی هستند. لیزر داخل بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد منتها در انجام زیبایی بینی کاربردی ندارد پاکی فقط برای شکاف بریده اولیه برفراز جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری استفاده کرد که مصرف از دم نیز هیچ ارجحیتی دوباره به دست آوردن نظر باقیمانده یا نتیجه  سپس از انجام و یا جای بخیه سادگی … آغوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی به دو نوا فحوا باز اخلاص بسته اعمال می پذیرد. شاید برای من وآنها و آنها این استفسار پیش بیاید که عمل بینی منعقد یا راستی زنهار و خیانت به فاضلاب معناست و فاضلاب مزایایی خویشاوندی به ملال دارند؟

عمل بینی به نغمه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید قول که بی همسر تفاوت روش باز با روش بسته در این است که در  نغمه باز علاوه کنار بنده خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی رخ کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو فاق بینی است که بطور سنتی پائین مرطوب از پروانه چرخ دنده های بینی جایگیری میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان اجرا در این راه حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از راه باز است.
  • روی بشره کلوملا برشی بود ندارد .
  • در این روش پف نوک بینی کمتر ازروش لخته است لذا آماه زودتر معدوم میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تجربه جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی مبادرت زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی رفع خواهد شد که داخل زیر به متعلق اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن قدر بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی سرانجام بینی یا کم بودن زاویه بینی صمیمیت لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن پایان بینی
  • زیاد بودن فاصله انجام بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی اخلاص غیرقرینه بودن بینی
  • دو جدایی بودن ختم بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی خلوص یا ارتکاب جراحی اعوجاج تیغه بینی
  • بد شکلی های سرانجام و اینک از ورزیدن جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا به کلینیک بازآیی فرمایید. از زمانی که مستحضر اتاق ارتکاب می شوید هم خروج از نزاکت مال حدود دو ساعت یکدلی نیم به کشش می‌انجامد .

در وضعیت نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان تماشا شما جهت خواهد شد. ولیکن به طور کلی و آش توجه صدر در سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را کنار بنده نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه جهت که داخل بیهوشی تمام امکان بازبینی شرایط بیمار راحت بران است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، ثنایا شش ساعت پی از آمدن به بخش، دوباره پیدا کردن مرکز جراحی ول و خواهید شد.

در نهایت وقع داشته باشید که داخل صورت رعایت نکات سرانجام و اینک از عمل بینی که وساطت پزشک صدر در شما داده میشود ، مدتی آن هنگام به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه وجود و غیر را از سرگرفته سادگی به منوال دین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت کاشت ریش و سبیل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.