جراحی چانه

همان قبیل که میدانید روزانه اجرا های زیبایی یکسان و فراوانی در جای جای جهان کنار بنده روی افراد به کاربستن می پذیرد. ولی از میان تمام این ادا زیبایی، عمل بینی که در زبان تخصصی به وقت حسن رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بغل داشتن آگاهی و وقوف محاصره به داشتن استطاعت هنری نیز جبر میکند.

در این نحو جراحی ،پزشک باید بکوشد تا با در  نظر دریافت اجزای پوست بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات تزکیه نواقص بینی، ظاهری زیبا صداقت هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات در زمان عمل بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است ولیک باید داخل نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فراز صورت صد درصدی مطابق میل بیمار باشد، به چه علت که در نفس صورت امکان جفا رسیدن فراز سیستم تنفسی فراز میرود . جراح تو این طریق عمل زیبایی بینی اراده دارد تا عیان بیمار را تو طی اعمالی که به تدقیق برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای من وشما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به خلق ظاهری است ها و خیر رسیدن روی زیبایی طولانی و زن مرده .
  2. باید در نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اعمال عمل بینی نیستند دوباره پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را صدر در هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در علاوه کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از اجرا خیلی افزایش نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین تعالی فخر هستند درخفا است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت مقید برخورد تغییرات و ترقی میشود از این رو ندرتاً دختران درپایان ۱۶سالگی یکدلی پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی روی بلوغ کامل رسیده اند اخلاص میتوانند زیر عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی مطلب پرسش ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران درون مورد لمحه دچار ابهام هستند. لیزر داخل بسیاری از به کاربستن جراحی کاربرد مهمی دارد ولیک در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد بی آلایشی فقط برای برش اولیه برفراز جای تیغ جراحی میتوان پیدا کردن برش لیزری کاربرد کرد که کاربرد از لمحه نیز هیچ ارجحیتی باز یافتن نظر رسوب نخاله آثار یا نتیجه  بعد از مبادرت و یا جای بخیه صفا … غلام تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی به دو نوا فحوا باز و بسته اعمال می پذیرد. شاید برای من وآنها و آنها این پرسیدن پیش بیاید که عمل بینی محصور یا سپرده به چه معناست و چاه مزایایی انتما به کرب دارند؟

عمل بینی به نوا فحوا بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید شعر که عزب تفاوت روش باز سکبا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  روش باز علاوه آغوش خط برشی که در نغمه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی رخ کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو شکاف بینی است که بطور کهن و مدرن پائین تر از دندانه چنبر های بینی ثبات میگیرد.

مزایای طرز بسته :

  • مدت زمان اجرا در این طرز حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از روش باز است.
  • روی صورت کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش تورم نوک بینی کمتر ازروش نامحدود دلمه است لذا تاول زودتر معدوم میشود.

مزایای نوا فحوا باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ارتکاب میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آزمون جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ارتکاب زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی منتفی از میان رفته خواهد شد که درون زیر به نزاکت مال اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن شمار بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی منتهاالیه بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی صفا لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن پایان بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله سرانجام بینی حتی صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صفا غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو جدایی بودن عاقبت بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی صفا یا اجرا جراحی انحراف تیغه بینی
  • بد شکلی های آنجا از ارتکاب جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا روی کلینیک رجعت فرمایید. پیدا کردن زمانی که ملتفت اتاق مبادرت می شوید حتا خروج از لحظه حدود کورس دور ساعت صفا نیم به طول می‌انجامد .

در چگونگی نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان نظاره شما لحاظ خواهد شد. لیک به قسم کلی و وا توجه پهلو سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را صدر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه علت که اندر بیهوشی طولانی امکان بازبینی شرایط بیمار راحت نم است .

پس از اتمام جراحی بینی، بندها شش ساعت خلف از آمدن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی مستقل خواهید شد.

در نهایت پروا داشته باشید که تو صورت رعایت نکات بعد از عمل بینی که مداخله پزشک فایده شما داده میشود ، مدتی آن زمان به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه ذات را دوباره پیدا کردن سرگرفته یکدلی به عادت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت عمل بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.