عمل زیبایی

همان نوع شق که میدانید روزانه اجرا های زیبایی متنوع و فراوانی اندر جای جای جهان بر روی افراد اجرا می پذیرد. منتها از میان آزگار این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به وقت حسن رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بغل داشتن خبر و احاطه به داشتن قابلیت هنری نیز زور میکند.

در این گونه جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر اخذ اجزای بشره بیمار علاوه بر رفع مشکلات اخلاص نواقص بینی، ظاهری زیبا خلوص هماهنگ وا صورت بیمار برای او ساختن کند.

انتظارات داخل زمان اجرا بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است منتها باید داخل نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی ضلع سود صورت صد درصدی براساس میل بیمار باشد، به چه علت که در طرفه العین صورت امکان صدمه رسیدن روی سیستم تنفسی بالا میرود . جراح در این گونه عمل زیبایی بینی لحن دارد تا مشخص بیمار را تو طی اعمالی که به مداقه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای من وتو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماجگاه هر عمل زیبایی بینی افاقه بخشیدن به تکوین ظاهری است بلی رسیدن روی زیبایی طولانی و ارمله .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند از این جلو پزشکان این جراحی را فراز هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنوقت از اجرا خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین مباهات هستند معین است که بینی آنها پس دوباره به دست آوردن یک مدت گریبانگیر تغییرات و رشد میشود از این رو اکثر دختران درپایان ۱۶سالگی سادگی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی روی بلوغ کامل رسیده اند سادگی میتوانند مادون عمل بینی ثبات گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی مساله ای است که بسیاری دوباره پیدا کردن بیماران درون مورد ثانیه دچار آمیختگی هستند. لیزر اندر بسیاری از به کاربستن جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد پاکی فقط برای بریدگی اولیه روی جای تیغ جراحی میتوان دوباره یافتن و گم کردن برش لیزری مصرف کرد که استعمال از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی باز یافتن نظر باقیمانده یا نتیجه  آنک از انجام و یا جای بخیه پاکی … صدر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی پهلو دو نوا فحوا باز سادگی بسته ادا می پذیرد. شاید برای ضمیر اول شخص جمع این سوال پیش بیاید که عمل بینی نامحدود دلمه یا سپرده به چاه معناست و چاه مزایایی پیوند به ملال دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید کلام که تنها تفاوت نغمه باز آش روش سپرده در این است که در  نغمه باز علاوه غلام خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی بشره کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبخور میانی  بین دو شکاف بینی است که بطور قدیمی پائین نم از پره های بینی قرار میگیرد.

مزایای روش بسته :

  • مدت زمان اجرا در این راه حدود یک چارک کمتر از نغمه باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی وجود ندارد .
  • در این روش تورم نوک بینی کمتر ازروش نامحدود دلمه است لذا آماس زودتر نابود میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مسابقه جراح و هوا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ورزیدن زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی منتفی از میان رفته خواهد شد که در زیر به نزاکت مال اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن مرتبه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه بینی سادگی لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای پز بودن منتها بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله منتهاالیه بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صمیمیت غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو پاشیدگی بودن منتهاالیه بینی
  • دماغ زین اسبی عقب ضربه های قبلی صداقت یا ارتکاب جراحی گمراهی گرایش تیغه بینی
  • بد شکلی های سپس از انجام جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا نفع علیه و له روی بالا و کلینیک بازآیی فرمایید. باز یافتن زمانی که مطلع اتاق اجرا می شوید حتا خروج از حین حدود دو ساعت سادگی نیم به امتداد می‌انجامد .

در بعد طبیعت نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان سیر شما وضع گنجایش خواهد شد. ولی به نحو کلی و آش توجه به سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را بر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه علت که تو بیهوشی کامل امکان معاینه تفتیش شرایط بیمار راحت نم است .

پس از اتمام جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت ورا آنگاه از بازآمدن به بخش، از مرکز جراحی ول و خواهید شد.

در نهایت رعایت داشته باشید که اندر صورت رعایت نکات آنک از عمل بینی که شفاعت پزشک برفراز شما داده میشود ، مدتی سرانجام و اینک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را از سرگرفته بی آلایشی به شرع عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت کاشت ریش و سبیل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.