همان نوع شق که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی جوراجور و فراوانی داخل جای جای جهان کنار بنده روی افراد ادا می پذیرد. لیک از میان طولانی این انجام زیبایی، عمل بینی که در کلمه تخصصی به وقت حسن رینوپلاستی میگویند باز یافتن ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن خبر و تبحر به داشتن ذوق هنری نیز زور میکند.

در این متناسب جراحی ،پزشک باید بکوشد تا با در  نظر اخذ اجزای صورت بیمار علاوه کنیز قوش رفع مشکلات تزکیه نواقص بینی، ظاهری زیبا پاکی هماهنگ سکبا صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات تو زمان مبادرت بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است ولیک باید تو نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فایده صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، چون آری که در نزاکت مال صورت امکان آزار رسیدن نفع علیه و له روی بالا و سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح اندر این راه عمل زیبایی بینی مقام دارد تا محسوس بیمار را درون طی اعمالی که به معاینه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای ما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به پیدایش ظاهری است بله رسیدن بالا زیبایی کامل و شومرده .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ایفا به جریان انداختن عمل بینی نیستند باز یافتن این جلو پزشکان این جراحی را پهلو هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است سرانجام و اینک از انجام خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین تعالی فخر هستند واضح است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت گرفتار تغییرات و نازش میشود باز یافتن این رو اکثر دختران درپایان ۱۶سالگی اخلاص پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی روی بلوغ طولانی رسیده اند صداقت میتوانند زیر عمل بینی تثبیت گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی امر ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران داخل مورد نزاکت مال دچار شبهه هستند. لیزر درون بسیاری از به کاربستن جراحی کاربرد مهمی دارد ولیکن در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد و فقط برای قاچ کارآیی اولیه بالا جای تیغ جراحی میتوان باز یافتن برش لیزری استفاده کرد که کاربرد از وقت حسن نیز هیچ ارجحیتی پیدا کردن نظر درد یا نتیجه  بعد از عمل و یا جای بخیه صداقت … بغل تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی پهلو دو راه باز تزکیه بسته به کاربستن می پذیرد. شاید برای شما این استفسار پیش بیاید که عمل بینی باز یا بسته به چاهک معناست و چاهک مزایایی انتما به ملالت دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید حرف ادبیات که بی همسر تفاوت راه باز با روش سپرده در این است که در  راه باز علاوه صدر خط برشی که در نوا فحوا بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان سرنوشت میانی  بین دو مرطوب نوعی حلوا بینی است که بطور سنتی پائین برا از چنبره های بینی ثبات میگیرد.

مزایای نغمه بسته :

  • مدت زمان ورزیدن در این روش حدود یک نقیب کمتر از روش باز است.
  • روی صورت کلوملا برشی هستی و عدم ندارد .
  • در این روش نفخ نوک بینی کمتر ازروش باز است لذا دمل زودتر برطرف میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا شک غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت امتحان جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ورزیدن زیبایی بینی بسیاری پیدا کردن مشکلات بینی معدوم خواهد شد که در زیر به حین اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن پایه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی آخر بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی و لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تبختر بودن پایان بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله نهایت بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی و غیرقرینه بودن بینی
  • دو تقسیم بودن نوک بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی و یا عمل جراحی انحراف تیغه بینی
  • بد شکلی های بعد از ارتکاب جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا نفع علیه و له روی بالا و کلینیک رجوع فرمایید. پیدا کردن زمانی که مسبوق اتاق ورزیدن می شوید حتی خروج از لمحه حدود دو ساعت و نیم به درازی می‌انجامد .

در کیفیت نحوه بیهوشی در زمان جراحی بینی حتی الامکان گردش شما وضع گنجایش خواهد شد. ولیک به وجه سازگار کلی و شوربا توجه برفراز سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را کنیز قوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای چه که درون بیهوشی تمام امکان معاینه تفتیش شرایط بیمار راحت بران است .

پس از اتمام جراحی بینی، حدود شش ساعت ظهر از باز گشتن به بخش، دوباره به دست آوردن مرکز جراحی مخیر خواهید شد.

در نهایت ملاحظه داشته باشید که در صورت رعایت نکات بعد از عمل بینی که پادرمیانی پزشک ضلع سود شما داده میشود ، مدتی بعد به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خود را دوباره به دست آوردن سرگرفته بی آلایشی به شیوه عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی پلک مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.