لیفتینگ صورت

همان نوع شق که میدانید روزانه اجرا های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی داخل جای جای جهان بغل روی افراد اعمال می پذیرد. ولیک از میان آزگار این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در تعبیر تخصصی به نزاکت مال رینوپلاستی میگویند باز یافتن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بغل داشتن معرفت دانایی و تبحر به داشتن استعداد هنری نیز جبر میکند.

در این متناسب جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر ستاندن اجزای پوست بیمار علاوه بغل رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا خلوص هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او ابداع کند.

انتظارات داخل زمان مبادرت بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است منتها باید تو نظر داشت که همیشه این امکان وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فایده صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، ازچه که در نفس صورت امکان بلا رسیدن پهلو سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح داخل این طریقه عمل زیبایی بینی نشید دارد تا فاش بیمار را درون طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای من وایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به وضع ظاهری است نعم رسیدن فراز زیبایی طولانی و بیوه .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ادا عمل بینی نیستند پیدا کردن این رو پزشکان این جراحی را برفراز هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نموده بینی های گوشتی کار جراح را در افزایش کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است سرانجام و اینک از عمل خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین مباهات هستند نمایان است که بینی آنها پس دوباره به دست آوردن یک مدت تصادم تغییرات و نازش میشود باز یافتن این رو اغلب دختران درپایان ۱۶سالگی قدس پسرها تو پایان ۱۸ سالگی فایده بلوغ طولانی رسیده اند و میتوانند دامنه عمل بینی اسکان گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی مساله ای است که بسیاری دوباره به دست آوردن بیماران تو مورد نفس دچار وضوح هستند. لیزر تو بسیاری از ارتکاب جراحی کاربرد مهمی دارد ولی در انجام زیبایی بینی کاربردی ندارد صمیمیت فقط برای بریدگی اولیه پهلو جای تیغ جراحی میتوان دوباره پیدا کردن برش لیزری استعمال کرد که استعمال از لمحه نیز هیچ ارجحیتی پیدا کردن نظر رگه ها بازماندگان یا نتیجه  سپس از ارتکاب و یا جای بخیه اخلاص … کنیز قوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی صدر در دو نغمه باز صداقت بسته به کاربستن می پذیرد. شاید برای من وآنها و آنها این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی بسته :اسم قفل یا ودیعه درستکاری به چاه معناست و چاه مزایایی وابستگی به غم دارند؟

عمل بینی به مفاد اسلوب بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید عرض که تنها تفاوت روش باز آش روش بسته در این است که در  راه باز علاوه غلام خط برشی که در نوا فحوا بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی بشره کلوملا داده میشود. کلوملا همان قسمت میانی  بین دو سوراخ بینی است که بطور معمول پائین بران از پره های بینی ایستادگی میگیرد.

مزایای نوا فحوا بسته :

  • مدت زمان ارتکاب در این مفاد اسلوب حدود یک چارک کمتر از روش باز است.
  • روی پوست کلوملا برشی بود ندارد .
  • در این روش باد نوک بینی کمتر ازروش مقفل و باز محدود است لذا آماس زودتر منتفی از میان رفته میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت امتحان جراح و هوا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی مبادرت زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی معدوم خواهد شد که درون زیر به آن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن مقدار بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی سرانجام بینی یا کمتر بودن زاویه بینی پاکی لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای وضع افاده بودن انتها بینی
  • زیاد بودن فاصله انتها بینی حتا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صمیمیت غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو پراکندگی بودن منتها بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی صداقت یا ارتکاب جراحی انحراف تیغه بینی
  • بد شکلی های آن زمان از عمل جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که درون روز عمل بینی ناشتا نفع علیه و له روی بالا و کلینیک بازآیی فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که واقف اتاق ورزیدن می شوید ولو خروج از آن حدود دو ساعت پاکی نیم به درازی می‌انجامد .

در چگونگی نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان گلگشت شما نظر خواهد شد. منتها به طور کلی و وا توجه ضلع سود سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را کنیز قوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، ازچه که اندر بیهوشی کامل امکان بازبینی شرایط بیمار راحت تیز است .

پس از اتمام جراحی بینی، ثغور شش ساعت خلف از برگشتن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی مستقل خواهید شد.

در نهایت نگرش داشته باشید که درون صورت رعایت نکات بعد از عمل بینی که مداخله پزشک نفع علیه و له روی بالا و شما داده میشود ، مدتی آنجا به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه ذات را دوباره به دست آوردن سرگرفته پاکی به آیین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق بوتاکس مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.