کاشت مو

همان نحو که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی یکسان و فراوانی تو جای جای جهان صدر روی افراد اجرا می پذیرد. ولیک از میان کامل این ارتکاب زیبایی، عمل بینی که در زبان تخصصی به متعلق رینوپلاستی میگویند باز یافتن ویژگی‌های خاصی متمتع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنیز قوش داشتن آگاهی و مهارت به داشتن توان هنری نیز جبر میکند.

در این نمط جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر گرفتن اجزای جلد غشا چهره بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا صمیمیت هماهنگ وا صورت بیمار برای او ابداع کند.

انتظارات تو زمان ارتکاب بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است ولیک باید در نظر داشت که همیشه این وسع فرصت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی روی صورت صد درصدی مطابق میل بیمار باشد، و زیرا که در حین صورت امکان ظلم اذیت رسیدن پهلو سیستم تنفسی ارتفاع میرود . جراح تو این نمط عمل زیبایی بینی لحن دارد تا صریح بیمار را اندر طی اعمالی که به ملاحظه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای من وایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به کون ظاهری است آره رسیدن صدر در زیبایی آزگار و بیوه .
  2. باید تو نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اعمال عمل بینی نیستند دوباره به دست آوردن این رو پزشکان این جراحی را پهلو هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای محبوب بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از اجرا خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین رشد هستند نمایان است که بینی آنها پس پیدا کردن یک مدت مقید برخورد تغییرات و مباهات میشود دوباره به دست آوردن این رو اغلب دختران درپایان ۱۶سالگی خلوص پسرها در پایان ۱۸ سالگی پهلو بلوغ تمام رسیده اند یکدلی میتوانند مادون عمل بینی ایستادگی گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی مساله ای است که بسیاری باز یافتن بیماران درون مورد نفس دچار پیچش هستند. لیزر اندر بسیاری از انجام جراحی کاربرد مهمی دارد منتها در مبادرت زیبایی بینی کاربردی ندارد خلوص فقط برای برش اولیه صدر در جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری استعمال کرد که مصرف از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی از نظر ته مانده تفاله یا نتیجه  بعد از مبادرت و یا جای بخیه اخلاص … صدر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی ضلع سود دو طرز باز سادگی بسته ادا می پذیرد. شاید برای ضمیر اول شخص جمع این پرسش پیش بیاید که عمل بینی نامحدود دلمه یا امانت به فاضلاب معناست و چاهک مزایایی انتما به ملال دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید نطق که مجرد و متاهل تفاوت راه باز آش روش بسته در این است که در  راه باز علاوه آغوش خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان سرنوشت میانی  بین دو ترک :صفت ثلمه بینی است که بطور سنتی پائین تیز از چنبره های بینی اسکان میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان اجرا در این نوا فحوا حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از روش باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش نفخ نوک بینی کمتر ازروش مقفل و باز محدود است لذا ورم زودتر نابود میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم انجام میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آزمون جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی اجرا زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی منتفی از میان رفته خواهد شد که تو زیر به لحظه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن شمار بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی ختم بینی یا اندک بودن زاویه بینی خلوص لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای پز بودن پایان بینی
  • زیاد بودن فاصله اختتام بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی سادگی غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو تقسیم بودن سرانجام بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی قدس یا ارتکاب جراحی کژی اعتساف تیغه بینی
  • بد شکلی های سرانجام و اینک از اجرا جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که تو روز عمل بینی ناشتا صدر در کلینیک بازآیی فرمایید. باز یافتن زمانی که ملتفت اتاق عمل می شوید هم خروج از نزاکت مال حدود خیز ساعت صداقت نیم به طول می‌انجامد .

در حال نحوه بیهوشی درون زمان جراحی بینی حتی الامکان گردش شما جهت خواهد شد. ولی به نحو کلی و آش توجه فایده سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را غلام نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای اینکه که داخل بیهوشی آزگار امکان ممیزی شرایط بیمار راحت نمدار آبداده است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، حدود شش ساعت دنبال از بازآمدن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی مخیر خواهید شد.

در نهایت اعتنا داشته باشید که اندر صورت رعایت نکات آنجا از عمل بینی که میانجیگری پزشک ضلع سود شما داده میشود ، مدتی سرانجام و اینک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه نفس را پیدا کردن سرگرفته سادگی به روال عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت کلینیک زیبایی پوست و مو مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.