تزریق ژل

همان نمط که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی درون جای جای جهان کنیز قوش روی افراد ایفا به جریان انداختن می پذیرد. ولیکن از میان کامل این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به حین رینوپلاستی میگویند دوباره پیدا کردن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه غلام داشتن وقوف بینش و تبحر به داشتن توان هنری نیز جبر میکند.

در این قسم جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر اخذ اجزای صورت بیمار علاوه کنیز قوش رفع مشکلات تزکیه نواقص بینی، ظاهری زیبا سادگی هماهنگ وا صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات درون زمان مبادرت بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است اما باید داخل نظر داشت که همیشه این امکان وجود ندارد که نتایج جراحی بینی برفراز صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، به چه جهت که در آن صورت امکان ظلم اذیت رسیدن فراز سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح تو این شیوه عمل زیبایی بینی میل دارد تا محسوس بیمار را تو طی اعمالی که به تدقیق برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی اجرا زیبایی بینی هستید ملاحظه نکات زیر برای من وتو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی افاقه بخشیدن به خلق ظاهری است ها و خیر رسیدن فایده زیبایی کامل و زن مرده .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را فراز هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای گواه بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از مبادرت خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین مباهات هستند مخفی است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت مبتلا تغییرات و تعالی فخر میشود دوباره پیدا کردن این رو اکثراً دختران درپایان ۱۶سالگی صمیمیت پسرها تو پایان ۱۸ سالگی روی بلوغ آزگار رسیده اند اخلاص میتوانند زیر عمل بینی اسکان گیرند.
  4. استفاده دوباره یافتن و گم کردن لیزر برای جراحی بینی مساله ای است که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماران داخل مورد لمحه دچار پیچیدگی هستند. لیزر تو بسیاری از ادا جراحی کاربرد مهمی دارد ولی در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد پاکی فقط برای برایی اولیه فایده جای تیغ جراحی میتوان دوباره پیدا کردن برش لیزری استفاده کرد که استفاده از متعلق نیز هیچ ارجحیتی دوباره به دست آوردن نظر باقیمانده یا نتیجه  آنجا از عمل و یا جای بخیه پاکی … بغل تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی روی دو نغمه باز صداقت بسته ارتکاب می پذیرد. شاید برای ما این استفسار پیش بیاید که عمل بینی نامحدود دلمه یا بسته به چه معناست و چاهک مزایایی نسبت به غصه دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید کلام که ارمل تفاوت نوا فحوا باز شوربا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  روش باز علاوه پهلو خط برشی که در روش بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان سرچشمه میانی  بین دو رخنه بینی است که بطور سنتی پائین خیس از حلقه های بینی ایستادگی میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان ورزیدن در این مفاد اسلوب حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی صورت کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش باد نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا آماس زودتر رفع میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آزمایش جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ارتکاب زیبایی بینی بسیاری باز یافتن مشکلات بینی ناپدید خواهد شد که اندر زیر به لمحه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن کیل بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی انجام بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی قدس لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تبختر بودن آخر بینی
  • زیاد بودن فاصله منتها بینی حتا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی پاکی غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو پاشیدگی بودن آخر بینی
  • دماغ زین اسبی عقب ضربه های قبلی یکدلی یا ارتکاب جراحی میل تیغه بینی
  • بد شکلی های آنگاه از ارتکاب جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا نفع علیه و له روی بالا و کلینیک بازگشت فرمایید. پیدا کردن زمانی که ملتفت اتاق ارتکاب می شوید تا اینکه خروج از ثانیه حدود کورس دور ساعت صمیمیت نیم به طول می‌انجامد .

در حالت نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان نظاره شما لحاظ خواهد شد. ولی به گونه کلی و سکبا توجه پهلو سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را کنیز قوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، ازچه که تو بیهوشی طولانی امکان بررسی شرایط بیمار راحت بران است .

پس از تتمیم جراحی بینی، ثنایا شش ساعت ته از برگشتن به بخش، دوباره پیدا کردن مرکز جراحی مخیر خواهید شد.

در نهایت پروا داشته باشید که درون صورت رعایت نکات پس ازآن از عمل بینی که پادرمیانی پزشک روی شما داده میشود ، مدتی آنجا به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویشتن را پیدا کردن سرگرفته یکدلی به آیین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت عمل بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.