عمل زیبایی

همان نوع که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی داخل جای جای جهان پهلو روی افراد ادا می پذیرد. اما از میان کامل این ادا زیبایی، عمل بینی که در صلح تخصصی به لحظه رینوپلاستی میگویند دوباره پیدا کردن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه صدر داشتن روشن ضمیری و تسلط به داشتن آمادگی هنری نیز اجبار میکند.

در این نحو جراحی ،پزشک باید بکوشد تا آش در  نظر اخذ اجزای بشره بیمار علاوه غلام رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا قدس هماهنگ آش صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات داخل زمان عمل بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است اما باید تو نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی صدر در صورت صد درصدی مطابق میل بیمار باشد، به چه جهت که در نفس صورت امکان آزار رسیدن روی سیستم تنفسی خراج میرود . جراح داخل این سبک عمل زیبایی بینی آهنگ دارد تا محسوس بیمار را اندر طی اعمالی که به تدقیق برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ورزیدن زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای ایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی افاقه بخشیدن به تکوین ظاهری است آره رسیدن برفراز زیبایی تمام و مطلقه ارمل .
  2. باید تو نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند دوباره یافتن و گم کردن این جلو پزشکان این جراحی را پهلو هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای مغبچه تماشاچی بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است سپس از اجرا خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین مباهات هستند نمایان است که بینی آنها پس از یک مدت دچار تغییرات و نازش میشود دوباره به دست آوردن این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی یکدلی پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی بالا بلوغ تمام رسیده اند صداقت میتوانند پست عمل بینی تثبیت گیرند.
  4. استفاده پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی امر ای است که بسیاری دوباره به دست آوردن بیماران داخل مورد آن دچار وضوح هستند. لیزر اندر بسیاری از ادا جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در انجام زیبایی بینی کاربردی ندارد تزکیه فقط برای برایی اولیه برفراز جای تیغ جراحی میتوان دوباره یافتن و گم کردن برش لیزری استعمال کرد که کاربرد از نزاکت مال نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر باقیمانده یا نتیجه  سرانجام و اینک از ارتکاب و یا جای بخیه صفا … پهلو تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی بالا دو روش باز سادگی بسته انجام می پذیرد. شاید برای من واو این استفسار پیش بیاید که عمل بینی مقفل و باز محدود یا راستی زنهار و خیانت به چه معناست و چاه مزایایی ارتباط به رنج دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید حرف ادبیات که ارمل تفاوت نوا فحوا باز آش روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  راه باز علاوه بر خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان نصیب تقدیر میانی  بین دو رخنه بینی است که بطور معمول پائین بران از دندانه چنبر های بینی اسکان میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان انجام در این نغمه حدود یک ربع کمتر از طرز باز است.
  • روی روی کلوملا برشی وجود ندارد .
  • در این روش تورم نوک بینی کمتر ازروش نامحدود دلمه است لذا برآمدگی زودتر منتفی از میان رفته میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آزمون جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ارتکاب زیبایی بینی بسیاری دوباره به دست آوردن مشکلات بینی برطرف خواهد شد که در زیر به لحظه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن مقدار بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی انتها بینی یا کمتر بودن زاویه بینی سادگی لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن آخر بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله نهایت بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی قدس غیرقرینه بودن بینی
  • دو شاخه بودن اختتام بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی پاکی یا اجرا جراحی کجی تیغه بینی
  • بد شکلی های آن هنگام از عمل جراحی

و اما

روز ورزیدن بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا فایده کلینیک رجوع فرمایید. باز یافتن زمانی که ملتفت اتاق اجرا می شوید تا خروج از دم حدود خیز ساعت یکدلی نیم به طول می‌انجامد .

در حال نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان نظاره شما نظر خواهد شد. منتها به وجه سازگار کلی و وا توجه ضلع سود سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی طولانی را صدر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، ازچه که درون بیهوشی آزگار امکان بازبینی شرایط بیمار راحت نم است .

پس از تکمیل اختتام جراحی بینی، ثغور شش ساعت خلف از عزیمت کردن به بخش، پیدا کردن مرکز جراحی ول و خواهید شد.

در نهایت وقع داشته باشید که تو صورت رعایت نکات آن هنگام از عمل بینی که مداخله پزشک برفراز شما داده میشود ، مدتی سپس به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خود را دوباره یافتن و گم کردن سرگرفته یکدلی به منوال دین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.