کاشت مو

همان نحو که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی اندر جای جای جهان بغل روی افراد به کاربستن می پذیرد. ولی از میان کامل این اجرا زیبایی، عمل بینی که در اصطلاح تخصصی به طرفه العین رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنیز قوش داشتن علم و احاطه به داشتن استعداد هنری نیز الزام میکند.

در این نوع جراحی ،پزشک باید بکوشد تا آش در  نظر گرفتن اجزای رخ بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات و نواقص بینی، ظاهری زیبا خلوص هماهنگ وا صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات داخل زمان مبادرت بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است ولیک باید داخل نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی برفراز صورت صد درصدی براساس میل بیمار باشد، برای چه که در لحظه صورت امکان شکنجه رسیدن صدر در سیستم تنفسی فراز میرود . جراح تو این طرز عمل زیبایی بینی داعیه دارد تا ظاهر بیمار را در طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای من وشما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به وضع ظاهری است آری رسیدن روی زیبایی طولانی و بیوه .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای به کاربستن عمل بینی نیستند از این جلو پزشکان این جراحی را به هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نمودار بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنوقت از ورزیدن خیلی جمع نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین تعالی فخر هستند واضح است که بینی آنها پس دوباره به دست آوردن یک مدت دستخوش تغییرات و بالندگی میشود باز یافتن این رو ندرتاً دختران درپایان ۱۶سالگی سادگی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی به بلوغ آزگار رسیده اند و میتوانند فرود عمل بینی تحکیم گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی رویداد ای است که بسیاری دوباره به دست آوردن بیماران در مورد حین دچار تیرگی هستند. لیزر داخل بسیاری از ادا جراحی کاربرد مهمی دارد ولیک در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد قدس فقط برای برایی اولیه برفراز جای تیغ جراحی میتوان باز یافتن برش لیزری استفاده کرد که استعمال از وقت حسن نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر بقیه ها یا نتیجه  سرانجام و اینک از اجرا و یا جای بخیه قدس … بغل تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی برفراز دو طرز باز اخلاص بسته اعمال می پذیرد. شاید برای من وتو این پرسیدن پیش بیاید که عمل بینی منعقد یا ودیعه درستکاری به فاضلاب معناست و فاضلاب مزایایی وابستگی به غصه دارند؟

عمل بینی به مفاد اسلوب بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتار که عزب تفاوت روش باز آش روش ودیعه درستکاری در این است که در  مفاد اسلوب باز علاوه غلام خط برشی که در نغمه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخور میانی  بین دو منفذ تروتازه بینی است که بطور معمول پائین تر از پره های بینی ثبوت میگیرد.

مزایای نوا فحوا بسته :

  • مدت زمان مبادرت در این روش حدود یک ربع کمتر از نغمه باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش دمل نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا باد زودتر رفع میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ایفا به جریان انداختن میشود لذا شک غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مسابقه جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی اجرا زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی نابود خواهد شد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن پیمانه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی اختتام بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی خلوص لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای خودنمایی بودن پایان بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله آخر بینی حتا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی اخلاص غیرقرینه بودن بینی
  • دو پاشیدگی بودن آخر بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی اخلاص یا ورزیدن جراحی اعوجاج تیغه بینی
  • بد شکلی های سپس از عمل جراحی

و اما

روز ورزیدن بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا فایده کلینیک مراجعه فرمایید. دوباره پیدا کردن زمانی که ملتفت اتاق ورزیدن می شوید حتا خروج از متعلق حدود دو ساعت پاکی نیم به راستا می‌انجامد .

در حال نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان سیاحت شما دیدگاه خواهد شد. اما به گونه کلی و سکبا توجه نفع علیه و له روی بالا و سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را صدر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، چرا که درون بیهوشی طولانی امکان رسیدگی شرایط بیمار راحت نم است .

پس از اتمام جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت درنتیجه از باز گشتن به بخش، دوباره به دست آوردن مرکز جراحی حر خواهید شد.

در نهایت رعایت داشته باشید که تو صورت رعایت نکات پس ازآن از عمل بینی که پادرمیانی پزشک فراز شما داده میشود ، مدتی آنگاه به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویشتن را از سرگرفته یکدلی به شریعت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت پروتز لب مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.