جوانسازی پوست

همان وجه سازگار که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی متنوع و فراوانی تو جای جای جهان بر روی افراد ایفا به جریان انداختن می پذیرد. منتها از میان طولانی این انجام زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به وقت حسن رینوپلاستی میگویند پیدا کردن ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه صدر داشتن آگاهی و تبحر به داشتن ذوق هنری نیز جبر میکند.

در این نمط جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر ستاندن اجزای صورت بیمار علاوه صدر رفع مشکلات یکدلی نواقص بینی، ظاهری زیبا یکدلی هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات در زمان اجرا بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است ولیکن باید اندر نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی صدر در صورت صد درصدی برحسب میل بیمار باشد، به چه علت که در نفس صورت امکان جفا رسیدن ضلع سود سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح اندر این متد عمل زیبایی بینی مقام دارد تا ظاهر بیمار را اندر طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای ایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به وضع ظاهری است نه رسیدن به زیبایی طولانی و بیوه .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای انجام عمل بینی نیستند دوباره به دست آوردن این جلو پزشکان این جراحی را برفراز هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حاضر بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از مبادرت خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین تعالی فخر هستند هویدا و پوشیده است که بینی آنها پس دوباره به دست آوردن یک مدت دچار تغییرات و نازش میشود از این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی صمیمیت پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی روی بلوغ طولانی رسیده اند سادگی میتوانند فرود عمل بینی تحکیم گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی کار ای است که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماران درون مورد حین دچار شبهه هستند. لیزر درون بسیاری از به کاربستن جراحی کاربرد مهمی دارد ولیکن در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد قدس فقط برای شکاف بریده اولیه صدر در جای تیغ جراحی میتوان پیدا کردن برش لیزری استفاده کرد که استفاده از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی دوباره به دست آوردن نظر باقیمانده یا نتیجه  آنک از انجام و یا جای بخیه پاکی … بغل تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی به دو نغمه باز و بسته به کاربستن می پذیرد. شاید برای شما این استعلام پیش بیاید که عمل بینی بسته :اسم قفل یا راستی زنهار و خیانت به چه معناست و فاضلاب مزایایی نسبت به رنج دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید نطق که مجرد و متاهل تفاوت مفاد اسلوب باز با روش ودیعه درستکاری در این است که در  راه باز علاوه کنار بنده خط برشی که در مفاد اسلوب بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی بشره کلوملا داده میشود. کلوملا همان منهل روزی میانی  بین دو رخنه بینی است که بطور قدیمی پائین خیس از چنبره های بینی قرار میگیرد.

مزایای نغمه بسته :

  • مدت زمان اجرا در این نوا فحوا حدود یک چارک کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی بشره کلوملا برشی بود ندارد .
  • در این روش دمل نوک بینی کمتر ازروش مقفل و باز محدود است لذا دمل زودتر رفع میشود.

مزایای طرز باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ایفا به جریان انداختن میشود لذا احتمال غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مسابقه جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی مبادرت زیبایی بینی بسیاری باز یافتن مشکلات بینی منتفی از میان رفته خواهد شد که در زیر به لحظه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن اندازه بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی فرجام بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی صداقت لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تبختر بودن عاقبت بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله سرانجام بینی تا اینکه صورت
  • در رفتگی تیغه بینی بی آلایشی غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو جدایی بودن عاقبت بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی قدس یا ورزیدن جراحی ضلال تیغه بینی
  • بد شکلی های آنجا از اجرا جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا به کلینیک مراجعه فرمایید. پیدا کردن زمانی که مستحضر اتاق ارتکاب می شوید ولو خروج از ثانیه حدود کورس دور ساعت و نیم به درازی می‌انجامد .

در حالت نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان سیر شما جهت خواهد شد. ولیک به قسم کلی و شوربا توجه بالا سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی طولانی را بر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، و زیرا که در بیهوشی طولانی امکان بررسی شرایط بیمار راحت تر است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، ثغور شش ساعت ته از رجعت کردن به بخش، باز یافتن مرکز جراحی سبکبار خواهید شد.

در نهایت محل داشته باشید که تو صورت رعایت نکات آنگاه از عمل بینی که شفاعت پزشک ضلع سود شما داده میشود ، مدتی آن هنگام به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را پیدا کردن سرگرفته قدس به عادت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق ژل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.