سن عمل جراحی زیبایی بینی

بینی از 3 بنیان اصلی تشکیل شده است یکی صورت پوشاننده روی بینی قدس دیگری باردو زیر روی که خود دوباره به دست آوردن ساختارهای استخوانی خلوص غضروفی تشکیل شده است. نوع بشره پوشاننده روی بینی اندر نتیجة عمل جراحی زیبایی بینی اخلاص نیز تکنیک‌های جراحی بسیار مؤثر است.حالا سوالی که مطرح میشه اینه که بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی

اگر رخ روی بینی ضخیم بوده حاوی غدد چربی زیادی شمیم به اشتباه به حین بینی گوشتی گفتار می‌شود. درون واقع بینی آش توجه صدر در پوست دم به 3 باند تقسیم می‌شود:

  1. بینی شوربا پوست نازک
  2. بینی وا پوست نرمال
  3. بینی سکبا پوست ضخیم

جراحی بینی در نفوس دارای صورت ضخیم (بینی گوشتی) قابل انجام است لیک قبل جراحی و در جلسات تدبیر اولیه توضیحات لازمه ضلع سود بیمار تو مورد نوع روی بیمار داده خواهد شد. محدودیت‌هایی دوباره پیدا کردن نظر ارتکاب جراحی بینی گوشتی بود دارد که فایده آن‌ها تعریض خواهد شد.

  • تورم بعد از جراحی زیبایی بینی داخل بینی‌ گوشتی بیشتر دوباره به دست آوردن حالت عادی خواهد حیات (حدود یک حتی دو سال)
  • در اجرا بینی‌ گوشتی نمی‌توان سایز بینی را خیلی خیلی کم کرد و داخل جراحی بینی‌ گوشتی بیش پیدا کردن اینکه بالا فکر کاستن دوباره پیدا کردن سایز بینی باشیم، فراز فکر مصالحه و جدال عیوب بینی خلوص تقویت باردو بینی هستیم.

برای درک بهتر موضوع با این مثال محل کنید . مسکن ای را تو نظر بگیرید که یک سقف بسیار سنگین دارد که این اشکوبه روی چهار دیوار قرار گرفته است این دیوارها بافتهای استخوانی صمیمیت غضروفی بینی هستند و اشکوب سنگین این منزل هم داخل واقع پوست روی بینی است . جراح داعیه کوچک کردن بینی هنگام جراحی دوباره یافتن و گم کردن سایز استخوان و غضروف کم میکند و ضلع سود ساختمان ثانیه شکل میدهد. حال هرگاه این دیوار لا بیش از مقدار کوچک شوند موجب میشود مرتبه آسمانه سنگین سرا ریزش کند.

این نکته بسیار مهم است که بینی گوشتی را نمی‌توان شوربا جراحی خیلی خیلی کوچکتر کرد و بیمار می‌بایست قدام برابر از مبادرت اشراف کامل روی این نکته داشته رایحه و از عمل بینی خویش توقعات منطقی و عقلانی داشته بو و اندر فکر کوچک کردن خیلی زیاد بینی ذات نباشد.

حتماً شنیده‌اید که بینی گوشتی پس از جراحی بر می‌گردد. برگشت بینی گوشتی آنوقت از ورزیدن جراحی یک اعتقاد کاملاً لغزش است و هیچ پایه علمی ندارد. در واقع بینی گوشتی که شوربا اصول صحیح جراحی شده نفحه و جراح طی جراحی بینی گوشتی مبادرت به تقویت اسکلت پیکره بندی داربستی بینی حی باشد نه تنها صدر نمی‌گردد بلکه با گذشت زمان پاکی کاهش تورم بینی روز نفع علیه و له روی بالا و روز زیباتر از قبل از جراحی خواهد شد.

قبل دوباره یافتن و گم کردن هر توضیحی درون مورد لیزر تزکیه اینکه اصولا سو لیزر چیست باید مواخذه و پاسخ سؤال مبنی آغوش این که آیا جراحی بینی شوربا لیزر امکان‌ دارد؟  را آش یک کلمه بدهیم: خیر

لیزر (Laser) کوتاه شده سبکبار بی تشدید Light Amplification by stimulated Emission of Radiation است و فایده معنی تقویت نور وساطت تابش گسیل القایی است. در واقع لیزر وا نور معمولی هیچ تفاوتی ندارد غیر پیدا کردن این که پرتوهای اشعه لیزر آش هم بسیار بسیار موازی هستند واین قابلیت را دارند که فایده درجه فوکوس خراج و انرژی بالایی برسند .از این خاصیت روشنی لیزر در جراحی‌هایی خاص استفاده می‌شود سادگی خونریزی با این مفاد اسلوب کاهش می‌یابد ولی درون جراحی بینی لیزر کاربرد ندارد.

جراحی بینی شوربا لیزر

در رشته گوش و ستردن (مو) و بینی اندر جراحی هایی که داخل حلق و حنجره ایفا به جریان انداختن میشوداستفاده دوباره پیدا کردن لیزر سریع در اینک پیشرفت است . درون این نمط جراحی ها حرارت لیزر پیدا کردن طریق دهان پهلو سمت حنجره و گلو و تارهای صوتی تابانده میشود صمیمیت میتوان آش آن اقمشه پولیپ های حلق که باعث آشفتگی در صلا و استنشاق می شوند اخلاص حتی بعضی از ضایعات بدخیم خرخره را صدر در خوبی علاج کرن نمود. عموما اندر جراحی هایی که محل ادا جراحی خیلی داخل دسترس نیست و رسیدن به وقت حسن محل سخت است و نیز در جایی که جراحی آش خونریزی زیاد معاشر است سعی غلام استفاده باز یافتن لیزر داخل صورت امکان است.

عموماً تو جامعه قواعد بر این است که جراحی‌های کوچک و بدون خونریزی که نیازمند بستری زیاد مباد را به سهو جراحی بینی و لیزر می گویند.

حتی داخل برخی مناسبت ها به ریب فکر می‌کنند مبادرت بینی به روش بسته که در دم از بریدگی پوستی کاربرد نمی‌شود لیزری است که این تفکر کاملاً ارقه می‌باشد.حتی جراحی پولیپ بینی صمیمیت سینوزیت یکدلی نیز جراحی میل بینی بدون انجام عمل زیبایی هیچ کدام شفاعت لیزر ارتکاب نمیشود پاکی جراحی لوزه هم سکبا لیزر ارتکاب نمیشود حکماً در وضع جنبه لوزه روشهای جدیدی برای جراحی ایجاد شده اند که خونریزی را به لااقل و اکثراً برسانند ولی اینها ملالت از روشنی لیزر استفاده نمیکنند.

جراحی بینی سکبا لیزر هیچ مفهومی ندارد. این نکته حقیقی را برفراز یاد داشته باشید که تبلیغاتی که مبنی صدر عمل جراحی لیزری بینی حیات دارد کذب سره و افترا است. جراحی بینی دو روش اصلی دارد.

  1. جراحر زیبایی بینی به روش باز
  2. جراحی زیبایی بینی به مفاد اسلوب بسته

در هیچکدام از این دو راه لیزر کاربرد ندارد.

سن اعمال عمل جراحی زیبایی بینی در افراد مختلف مگر دیگر میباشد:

  •  در دختران پس دوباره پیدا کردن 16 و در پسران پس از 18 سالگی می‌توان عمل به اجرا جراحی بینی نمود.
  • در سن‌های رفیع تر می‌توان اندر هر سنی جراحی را اعمال داد ولی روی هر حال نتایج جراحی تو افرادی که پوست مکلف و رقیق دارند حتا حدودی از کسان میانسال بهتر خواهد بود.

سن نازل و گران جراحی بینی در سنی کمتر دوباره یافتن و گم کردن سنین ذکر شده یعنی بتول زیر16 سال و آقازاده زیر 18 دوازده ماه) میتواند باعث ایجاد نقص درون رشد اخلاص بلوغ روی و بینی شود. اندر واقع بینی مرکز نازش صورت است و اجازه رشد کل صورت تو زمان رسایی توسط صفحات نازش استخوانی که در بینی اسکان دارند داده میشود. پس ورزیدن جراحی زیبایی بینی بی آلایشی یا سن عمل جراحی زیبایی بینی قبل از بلوغ میتواند سبب ایجاد نقایصی تو رشد پوست و بینی شود . جهت ثبوت ثابت این مایه تحقیقات زیادی به کاربستن شده است در یکی دوباره به دست آوردن این تحقیقات که روی خرگوشها تو سال 2010 در امریکا اجرا شده است تعدادی خردسال خرگوش را که نو متولد شده بودند جراحی کرده تزکیه مراکز رشد بینی انها را تخریب کردند سپس سکبا بزرگ شدن خردسال خرگوشها و بالا بلوغ رسیدن آنها آشنا شدند که آره تنها بینی آنها مباهات نکرده است بلکه نازش ما بقی روی هم با اختلال برابر شده و مباهات کاملی ندارد. ته این فرضیه به مدلل و نفی رسید که صفحات مباهات استخوانی بینی نقطه بدایت رشد خویشتن بینی سادگی بقیه صورت داخل دوران کمال هستند سادگی حتی المقدور نباید قبل فراپیش از خلق بلوغ آسیب ببینند صداقت سن ورزیدن بینی آنک از روزگار بلوغ است.

سن ارتکاب عمل جراحی زیبایی بینی

در اوضاع بسیار اختصاص و نادر ممکن است کودکان گرفتار عیالوار انحراف بینی شدید باشند که علت حین می تواند مادرزادی و یا در پی ضربه برفراز بینی ریح . اندر این کودکان نفس کشیدن از بینی بی سامان شده علایمی مثل استنشاق دهانی وخشکی دهان طی بیدار دمده شدن از احلام و همین نوع شق خرو پف شبانه ایجاد میشود.

در این مورد مختصه فقط قدس فقط جراحی کج روی بینی که در صلح علمی به ثانیه سپتوپلاستی می گویند و نعم عمل زیبایی متعلق هم بالا صورت کاملا محدود به کاربستن میشود . و هدف از جراحی فقط مسالمت انحراف بینی از درون بینی بری ایجاد تغییرات ظاهری در بینی کودک است . شوربا این عمل جراحی خلوص تصحیح ضلالت بینی استشمام کودک ولو حدودی بهتر میشود و انجام عمل اصلی یعنی تصحیح کامل کجی بینی صمیمیت سن جراحی بینی به سنین اعلی یعنی دختران بالای 15 تا اینکه 16 سالگی صداقت پسران بالای 18 سالگی موکول میشود.

انحراف بینی باید دوباره پیدا کردن 2 دلیل مورد بررسی اسکان گیرد یکی ضلالت داخلی تیغه بینی است بی آلایشی دیگری کج بی پروایی کردن ظاهری بینی.
فراز تیغه گیرودار بینی که بینی را بالا دو قسمت تقسیم می‌کند سپتوم بینی می‌گوییم. تیغه بینی دیواری است که دوباره به دست آوردن ساختمان‌های غضروفی صداقت استخوانی تشکیل شده است،‌ قسمت‌های عقبی لمحه استخوانی تزکیه قسمت‌های جلویی ساختمانی غضروفی دارند.

انحراف بینی
انحراف بینی

انحراف بینی

ذکر این نکته و غیرواقعی است که تو تمامی افراد این تیغه بینی حتی حدی خمیدگی دارد و ضلع سود عبارت دیگر سپتوم بری هیچگونه انحرافی بود ندارد و تو اکثریت افراد سکبا بررسی دقیق خبردار خواهیم شد که مقداری انحراف سپتوم بینی جزئی هستی و عدم دارد ولی این کژی اعتساف بینی جزئی دلیلی بغل انجام جراحی انحراف بینی نیست فرعی این است که آیا این کجی بینی برای بیمار مشکلی خصوصاً دوباره یافتن و گم کردن لحاظ تنفسی ایجاد حی است یا خیر. تو صورتی که میل بینی شخصی را معیل دلباخته مشکلات تنفسی نموده شمیم می‌توان با جراحی کجی بینی،‌ مشکل را تصحیح نمود. الزامی به ذکر است که چنانچه جراحی فقط بالا قصد اصلاح انحراف تیغه بینی اجرا شود،‌ گمراهی گرایش تیغه بینی نابود شده و تنفس بیمار گشایش میابدولی تغییر درون شکل ظاهری بینی ایجاد نخواهد شد و ابواب جمعی جراحی‌های زیبایی به حساب نخواهد آمد.
نمط دیگری دوباره پیدا کردن انحراف بینی انحرافی است که مرئی بینی را محنت درگیر کرده بی آلایشی به ثانیه deviated Nose یا همان بینی کج می‌گویند که با جراحی بینی بالا سادگی زیبنده برطرف دمده شدن میباشد. این کجی ظاهری بینی می‌تواند همراه با کجی تیغه ریح و یا خالصاً محدود نفع علیه و له روی بالا و کجی در استخوان‌های بینی باشد. جهت سازش کجی ظاهری بینی نیاز به ارتکاب جراحی زیبایی بود دارد که درون حین ارتکاب جراحی کج روی تیغة بینی هم اندر صورتی که وجود داشته باشد. اصلاح می‌گردد .
یکی دوباره یافتن و گم کردن علایق دکتر قارونی که مدتها روی دم مطالعه مغبچه تماشاچی اند جراحی سادگی روشهای صلح بینی های به صلح کج میباشد سادگی ایشان پایان روزنامه خود داخل دوره تخصصی اذن زاویه و خرخره و بینی را بالا این موضوع مختصه دادند و شوربا مطالعه بیمارانی که داخل دوران کودکی صمیمیت سنین مباهات دچار نواختن ضرب بینی شده بودند و آثار آن ضربه در بزرگسالی طرز حل های جدید قدس نوینی در مسالمت بینی های دارای کجی ظاهری نمودن نمودند که مورد التفات و پذیرایی کنگره های مفخم داخلی و خارجی استواری گرفت تزکیه ایشان درون کنگره بین المللی گوش و حنجره و بینی تو سال 2013 تو این بعد طبیعت سخنرانی کردند.
هم به حالا بیماران بسیاری دوباره یافتن و گم کردن این دست با انحراف تیغه بینی چه اعوجاج داخلی و چه کجی ظاهری میانجیگری ایشان جراحی شده اند یکدلی حتی جراحی پلک موفق زیادی داشته اند و به نتایج قبول دست یافته اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.