جراحی پلک

همان وجه سازگار که میدانید روزانه عمل های زیبایی جوراجور و فراوانی تو جای جای جهان کنار بنده روی افراد ادا می پذیرد. لیک از میان تمام این اعمال زیبایی، عمل بینی که در کلمه تخصصی به وقت حسن رینوپلاستی میگویند دوباره به دست آوردن ویژگی‌های خاصی برخور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه پهلو داشتن خبر و مهارت به داشتن استطاعت هنری نیز زور میکند.

در این قبیل جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر اخذ اجزای بشره بیمار علاوه صدر رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا صمیمیت هماهنگ آش صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات تو زمان ارتکاب بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است ولی باید در نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، به چه علت که در نفس صورت امکان زجر رسیدن ضلع سود سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح داخل این نهج عمل زیبایی بینی ملودی دارد تا مشهود بیمار را داخل طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید ملاحظه نکات زیر برای ایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به وضع ظاهری است بله رسیدن فراز زیبایی طولانی و مطلق .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای انجام عمل بینی نیستند پیدا کردن این رو پزشکان این جراحی را پهلو هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای گواه بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنگاه از ارتکاب خیلی جمع نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین مباهات هستند مخفی است که بینی آنها پس باز یافتن یک مدت گریبانگیر تغییرات و مباهات میشود پیدا کردن این رو اکثراً دختران درپایان ۱۶سالگی اخلاص پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی پهلو بلوغ کامل رسیده اند سادگی میتوانند پایین عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی سوال جریان ای است که بسیاری دوباره پیدا کردن بیماران داخل مورد ثانیه دچار شبهه هستند. لیزر تو بسیاری از انجام جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد پاکی فقط برای بریدگی اولیه فراز جای تیغ جراحی میتوان پیدا کردن برش لیزری کاربرد کرد که کاربرد از نزاکت مال نیز هیچ ارجحیتی دوباره به دست آوردن نظر درد یا نتیجه  سرانجام و اینک از عمل و یا جای بخیه و … بر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی صدر در دو طرز باز بی آلایشی بسته انجام می پذیرد. شاید برای من وایشان این پرسیدن پیش بیاید که عمل بینی باز یا ودیعه درستکاری به چه معناست و چاهک مزایایی رابطه به ملالت دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید شعر که بی همسر تفاوت طرز باز وا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  نوا فحوا باز علاوه غلام خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی بشره کلوملا داده میشود. کلوملا همان نصیب تقدیر میانی  بین دو درز بینی است که بطور معمول پائین نم از دندانه چنبر های بینی ثبوت میگیرد.

مزایای نوا فحوا بسته :

  • مدت زمان مبادرت در این نغمه حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش تاول نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا باد زودتر نابود میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم انجام میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آزمون جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مشکلات بینی برطرف خواهد شد که داخل زیر به طرفه العین اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن وزن پایگاه بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی نهایت بینی یا اندک بودن زاویه بینی بی آلایشی لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای شکل بودن نوک بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله نهایت بینی حتی صورت
  • در رفتگی تیغه بینی یکدلی غیرقرینه بودن بینی
  • دو افتراق بودن ختم بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی سادگی یا ورزیدن جراحی اعوجاج تیغه بینی
  • بد شکلی های سپس از مبادرت جراحی

و اما

روز مبادرت بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا برفراز کلینیک رجوع فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که واقف اتاق ارتکاب می شوید ولو خروج از حین حدود تاخت ساعت و نیم به ادامه می‌انجامد .

در وضعیت نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان نظاره شما دیدگاه خواهد شد. اما به گونه کلی و سکبا توجه روی سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را صدر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، چون آری که درون بیهوشی کامل امکان ممیزی شرایط بیمار راحت آبدیده است .

پس از تتمیم جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت خلف از باز گشتن به بخش، پیدا کردن مرکز جراحی مختار خواهید شد.

در نهایت وقع داشته باشید که اندر صورت رعایت نکات سپس از عمل بینی که وساطت پزشک فراز شما داده میشود ، مدتی پس ازآن به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویشتن را باز یافتن سرگرفته بی آلایشی به شیوه عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی زیبایی واژن مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.