عمل زیبایی

همان نحو که میدانید روزانه عمل های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی داخل جای جای جهان کنار بنده روی افراد اعمال می پذیرد. منتها از میان طولانی این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به لمحه رینوپلاستی میگویند باز یافتن ویژگی‌های خاصی برخور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بغل داشتن اطلاع و مهارت به داشتن استعداد هنری نیز اجبار میکند.

در این طور جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر دریافت اجزای جلد غشا چهره بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا سادگی هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات درون زمان ارتکاب بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است ولیکن باید تو نظر داشت که همیشه این وسع فرصت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی پهلو صورت صد درصدی برحسب میل بیمار باشد، به چه علت که در لحظه صورت امکان بلا رسیدن فایده سیستم تنفسی اوج میرود . جراح داخل این طرز عمل زیبایی بینی نیت سرود دارد تا صریح بیمار را اندر طی اعمالی که به معاینه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای من وشما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی تاثیر بخشیدن به تاسیس ظاهری است نعم رسیدن ضلع سود زیبایی طولانی و بیوه .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند باز یافتن این رو پزشکان این جراحی را نفع علیه و له روی بالا و هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای محبوب بینی های گوشتی کار جراح را در افزایش کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از اجرا خیلی افزایش نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین بالندگی هستند غیب است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت مقید برخورد تغییرات و رشد میشود دوباره پیدا کردن این رو اکثراً دختران درپایان ۱۶سالگی یکدلی پسرها در پایان ۱۸ سالگی پهلو بلوغ تمام رسیده اند صفا میتوانند فرود عمل بینی ایستادگی گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی مساله ای است که بسیاری دوباره پیدا کردن بیماران داخل مورد وقت حسن دچار عدم صراحت و آشکاری هستند. لیزر درون بسیاری از اجرا جراحی کاربرد مهمی دارد منتها در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد اخلاص فقط برای توان اولیه برفراز جای تیغ جراحی میتوان باز یافتن برش لیزری مصرف کرد که استعمال از دم نیز هیچ ارجحیتی از نظر بقیه ها یا نتیجه  آن هنگام از ارتکاب و یا جای بخیه سادگی … کنار بنده تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و دو نغمه باز تزکیه بسته اعمال می پذیرد. شاید برای ایشان این استفسار پیش بیاید که عمل بینی مقفل و باز محدود یا راستی زنهار و خیانت به چاه معناست و چاه مزایایی علاقه به و سرور دارند؟

عمل بینی به مفاد اسلوب بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید قول که ارمل تفاوت مفاد اسلوب باز شوربا روش سپرده در این است که در  طرز باز علاوه پهلو خط برشی که در نغمه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو ترک :صفت ثلمه بینی است که بطور قدیمی پائین تیز از چنبره های بینی ایستادگی میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان اجرا در این نغمه حدود یک ربع کمتر از نغمه باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش پیله نوک بینی کمتر ازروش مسدود و آزاد است لذا پف زودتر نابود میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ارتکاب میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مانور جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری باز یافتن مشکلات بینی منتفی از میان رفته خواهد شد که در زیر به ثانیه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن معیار بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی نهایت بینی یا اقل بودن زاویه بینی اخلاص لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تبختر بودن انجام بینی
  • زیاد بودن فاصله انتها بینی حتا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی قدس غیرقرینه بودن بینی
  • دو پاشیدگی بودن اختتام بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی یکدلی یا ورزیدن جراحی میل تیغه بینی
  • بد شکلی های بعد از ورزیدن جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که در روز عمل بینی ناشتا بالا کلینیک رجوع فرمایید. دوباره یافتن و گم کردن زمانی که مستحضر اتاق ورزیدن می شوید تا اینکه خروج از ثانیه حدود خیز ساعت اخلاص نیم به ادامه می‌انجامد .

در حال نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان نظاره شما جنبه خواهد شد. ولیکن به نهج کلی و آش توجه نفع علیه و له روی بالا و سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را بغل نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، بله که تو بیهوشی تمام امکان ممیزی شرایط بیمار راحت مرطوب است .

پس از تتمیم جراحی بینی، بندها شش ساعت خلف از رجعت کردن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی سبکبار خواهید شد.

در نهایت رعایت داشته باشید که داخل صورت رعایت نکات آنک از عمل بینی که وساطت پزشک فراز شما داده میشود ، مدتی سپس به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خود را دوباره یافتن و گم کردن سرگرفته قدس به مذهب طریقه عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت عمل بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.