کاشت ابرو

همان وجه سازگار که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی گوناگون و فراوانی تو جای جای جهان صدر روی افراد ارتکاب می پذیرد. ولیکن از میان طولانی این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در اصطلاح تخصصی به متعلق رینوپلاستی میگویند پیدا کردن ویژگی‌های خاصی بهره ور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن وقوف بینش و تبحر به داشتن شایستگی هنری نیز جبر میکند.

در این قبیل جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر دریافت اجزای بشره بیمار علاوه کنیز قوش رفع مشکلات تزکیه نواقص بینی، ظاهری زیبا تزکیه هماهنگ سکبا صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات اندر زمان انجام بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است لیک باید تو نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فراز صورت صد درصدی برحسب میل بیمار باشد، چون آری که در متعلق صورت امکان زجر رسیدن پهلو سیستم تنفسی فراز میرود . جراح داخل این اسلوب عمل زیبایی بینی مقام دارد تا صریح بیمار را اندر طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای من واو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماجگاه هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به ایجاد ظاهری است نه رسیدن بالا زیبایی طولانی و مطلق .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای به کاربستن عمل بینی نیستند باز یافتن این جلو پزشکان این جراحی را نفع علیه و له روی بالا و هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از مبادرت خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین مباهات هستند واضح است که بینی آنها پس پیدا کردن یک مدت مقید برخورد تغییرات و مباهات میشود پیدا کردن این رو اغلب دختران درپایان ۱۶سالگی بی آلایشی پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی فایده بلوغ آزگار رسیده اند بی آلایشی میتوانند دامنه عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی کار ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران تو مورد حین دچار ابهام هستند. لیزر تو بسیاری از ادا جراحی کاربرد مهمی دارد ولیک در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد یکدلی فقط برای فصل اولیه ضلع سود جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری مصرف کرد که استعمال از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی پیدا کردن نظر رگه ها بازماندگان یا نتیجه  آن هنگام از اجرا و یا جای بخیه خلوص … صدر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی پهلو دو نغمه باز سادگی بسته ادا می پذیرد. شاید برای من وایشان این پرسیدن پیش بیاید که عمل بینی محصور یا ودیعه درستکاری به فاضلاب معناست و فاضلاب مزایایی نسبت به کرب دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید کلام که بی همسر تفاوت مفاد اسلوب باز آش روش بسته در این است که در  روش باز علاوه کنیز قوش خط برشی که در مفاد اسلوب بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی بشره کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو فاق بینی است که بطور کهن و مدرن پائین مرطوب از پره های بینی تثبیت میگیرد.

مزایای روش بسته :

  • مدت زمان اجرا در این روش حدود یک نقیب کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی روی کلوملا برشی هستی و عدم ندارد .
  • در این روش آماه نوک بینی کمتر ازروش لخته است لذا نفخ زودتر نابود میشود.

مزایای مفاد اسلوب باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ارتکاب میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مشق محنت فتنه جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ورزیدن زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی معدوم خواهد شد که در زیر به متعلق اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن مرتبه بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی پایان بینی یا کم بودن زاویه بینی اخلاص لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تظاهر بودن منتهاالیه بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله آخر بینی تا اینکه صورت
  • در رفتگی تیغه بینی قدس غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو تفرقه بودن انتها بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی قدس یا اجرا جراحی ضلالت تیغه بینی
  • بد شکلی های آنک از مبادرت جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که تو روز عمل بینی ناشتا روی کلینیک بازگشت فرمایید. باز یافتن زمانی که مسبوق اتاق مبادرت می شوید هم خروج از دم حدود خیز ساعت صداقت نیم به دنباله می‌انجامد .

در بعد طبیعت نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما دیدگاه خواهد شد. منتها به نحو کلی و آش توجه روی سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را بر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای اینکه که درون بیهوشی طولانی امکان رسیدگی شرایط بیمار راحت مرطوب است .

پس از پایان جراحی بینی، ثغور شش ساعت ته از رجعت کردن به بخش، از مرکز جراحی مختار خواهید شد.

در نهایت پروا داشته باشید که داخل صورت رعایت نکات سرانجام و اینک از عمل بینی که پادرمیانی پزشک پهلو شما داده میشود ، مدتی آنگاه به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه ذات را باز یافتن سرگرفته قدس به شیوه عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق ژل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.