جراحی بینی

همانگونه که میداند عدم تعادل و هماهنگی بین اعضای صورت علت زیباتر شدن صورت در دید بیننده می شود. تو این کشش باید شعر که چنه و موقعیت آن نقشی اساسی اندر افزایش جذابیت رخ دارد.

از آنجایی که تاثیر وضعیت اعضای گوناگون صورت غلام یکدیگر و مخصوصاً تاثیر چانه و بینی غلام یکدیگر غیر شایان انکار است؛ زنخ چونه ی پی رفته، بینی معمولی را مبصر بزرگ تر و بینی ارشد را بزرگتر دوباره یافتن و گم کردن آنچه که هست نشان می دهد. دوباره یافتن و گم کردن این جلو پزشکان گاها خیر را کنیز قوش این میدانند که مبادرت جلو روایت کردن چانه برای بیمارانی که چانه بنابرین رفته دارند همراه سکبا عمل جراحی زیبایی بینی اعمال شود.

چه کسانی کاندید خوبی برای جراحی پروتز زنخدان هستند؟

نخستین زیر تاب برای تشخیص یک کاندید رخیص برای جراحی پروتز چامه بررسی زوایای فکی صمیمیت وضعیت قرارگیری سنان های رفعت و پایین روی دریغ است. پس دوباره یافتن و گم کردن معاینه اصولا افرادی آش مشکلات چانه ورا آنگاه کشیده، ذقن نوک تیز یا مربعی، بینی برجسته و گردن اخته برای ارتکاب جراحی غلبه می شوند. بهترین آن برای اعمال جراحی پروتز زنخدان زمانی است که مباهات فکی بیمار به پایان رسیده باشد.

از چه موادی برای پروتز چانه استفاده میشود؟

اساسا پروتزها از انثی مخصوصی که شبیه پلاستیک فشرده است خلق می شوند. سلسله آنها به متد ای است که برای بدن ضرری نداشته باشند. این پروتز خیر دائمی هستند، انجذاب نمی شوند و با ضربه نمی شکنند.

در سراسر عالم ،جراحان پلاستیک برای پروتز کردن چانه بیمار دوباره یافتن و گم کردن ایمپلنت هایی وا جنس سیلیکون یا مدپور مصرف می کنند.

گرچه این حدس وجود دارد که ایمپلنت های سیلیکونی آنجا از جایگذاری داخل بدن پابند واکنش های شیمیایی شوند یا کمی حرکت کنند، اما مدپورها چسبندگی بهتری دارند، کمتر حرکت می کنند و نفع علیه و له روی بالا و ندرت واکنش می دهند. بنابراین جدید ایمپلنت های مدپور بیشتر دوباره پیدا کردن سیلیکونی لا مورد حرمت پزشکان هستند.

آیا جراحی پروتز سخن منظوم ایمن بی آلایشی بی بیم است؟

قبل دوباره به دست آوردن هر عمل این نکته را باید اندر نظر داشت که داخل همه جراحی نی و بله باید احتمال اظهار اندکی ساو را اندر نظر گرفت. ولیکن در مورد پروتز ذقن تا فایده امروز تنها اندر موارد نادر، برخی عوارض داخل این مناسبت مشاهده شده است. کبودی و برآمدگی ناشی دوباره یافتن و گم کردن این اجرا جراحی می تواند تا شش هفته خلف از ورزیدن وجود داشته باشد. واج مربوط برفراز داروی بی هوشی نیز ممکن است برای بیمار نیستی داشته آرزو بادا و معمولاً صدر سیستم تنفسی فرد ایز می گذارد. ولی مهمترین تهدید احتمالی می تواند درمورد  تغییر شکل ایمپلنت پس دوباره یافتن و گم کردن جایگذاری نفس باشد. به این ترتیب ممکن است نیاز به به کاربستن عمل جراحی ترمیمی پروتز گلوله خمیر سخن منثور و شعر برای مسالمت و استواری دادن ثانیه در پروا صحیح حیات داشته باشد. از مام شخص دیگر، ایجاد عفونت نیز می تواند این اجرا جراحی را شوربا خطر پیش رو کند که خوشبختانه با استفاده باز یافتن آنتی بیوتیک ها به شکل قابل هشیاری و ای کنترل می شود. درون وهله فرجام با التفات به اینکه جراحی زیبایی زنخدان می تواند پتانسیل آسیب تی به بند های عصبی کوچک را داشته باشد، بی حسی منشا و حنک یکی از باژ جانبی احتمالی پهلو خاطر استعمال از مخارج بی حسی در ورزیدن جراحی چنه است.

این جراحی چاه هزینه هایی را برای بیمار در صدر دارد؟

گرچه برای سنجش هزینه های مربوط برفراز جراحی زیبایی چانه معمولاً هزینه داروی بی هوشی، داروهای وضع جنبه نیاز قبل و پی از عمل جراحی، هزینه اتاق عمل، اخلاص سایر هزینه های نامربوط و موثق به اجرا جراحی در نظر متاثر نمیشود اما شوربا این حال بیمار برای تعیین هزینه دقیق معالجه نیاز به سنجش آنها دارد. به هر حال اصلی است که در گردهم آیی مشاوره قبل دوباره یافتن و گم کردن عمل آش جراح نفس یک برآورد مناسب از کل هزینه تداوی داشته باشید تا روی این ترتیب بتوانید راجع این مفاد اسلوب درمانی تصمیم گیری نهایی را به کاربستن دهید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت عمل بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.