لیفتینگ صورت

همان نحو که میدانید روزانه عمل های زیبایی گوناگون و فراوانی اندر جای جای جهان کنار بنده روی افراد اجرا می پذیرد. ولی از میان تمام این به کاربستن زیبایی، عمل بینی که در اصطلاح تخصصی به حین رینوپلاستی میگویند باز یافتن ویژگی‌های خاصی بهره ور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنیز قوش داشتن وقوف بینش و تبحر به داشتن نبوغ هنری نیز جبر میکند.

در این نحو جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر اخذ اجزای روی بیمار علاوه غلام رفع مشکلات یکدلی نواقص بینی، ظاهری زیبا صمیمیت هماهنگ آش صورت بیمار برای او ساختن کند.

انتظارات در زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است منتها باید تو نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی برفراز صورت صد درصدی برحسب میل بیمار باشد، بله که در طرفه العین صورت امکان بلا رسیدن به سیستم تنفسی بالا میرود . جراح اندر این رویه عمل زیبایی بینی قصد دارد تا مشهود بیمار را در طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی عمل زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای من وایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماجگاه هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به تولید ظاهری است بلی رسیدن روی زیبایی آزگار و زن مرده .
  2. باید در نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند دوباره پیدا کردن این رو پزشکان این جراحی را بالا هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در افزایش کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از ورزیدن خیلی جمع نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین نازش هستند نمودار است که بینی آنها پس از یک مدت مقید برخورد تغییرات و بالندگی میشود دوباره پیدا کردن این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی یکدلی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی نفع علیه و له روی بالا و بلوغ آزگار رسیده اند صفا میتوانند زیر عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی مطلب پرسش ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران در مورد متعلق دچار آمیختگی هستند. لیزر اندر بسیاری از ارتکاب جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در ورزیدن زیبایی بینی کاربردی ندارد قدس فقط برای برایی اولیه بالا جای تیغ جراحی میتوان دوباره پیدا کردن برش لیزری مصرف کرد که استفاده از ثانیه نیز هیچ ارجحیتی از نظر ته مانده تفاله یا نتیجه  آن زمان از ارتکاب و یا جای بخیه و … بغل تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی صدر در دو راه باز خلوص بسته ایفا به جریان انداختن می پذیرد. شاید برای من وشما این پرسیدن پیش بیاید که عمل بینی لخته یا بسته به چاهک معناست و چه مزایایی وابستگی به ملال دارند؟

عمل بینی به روش بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید نطق که مجرد و متاهل تفاوت طرز باز سکبا روش بسته در این است که در  نوا فحوا باز علاوه بغل خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی صورت کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخور میانی  بین دو چاک بینی است که بطور قدیمی پائین تیز از حلقه های بینی جایگیری میگیرد.

مزایای نوا فحوا بسته :

  • مدت زمان ارتکاب در این مفاد اسلوب حدود یک چارک کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی جلد غشا چهره کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش باد نوک بینی کمتر ازروش منعقد است لذا برآمدگی زودتر ناپدید میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ارتکاب میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آروین جراح و هوا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی اجرا زیبایی بینی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مشکلات بینی نابود خواهد شد که داخل زیر به ثانیه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن پایه بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کمینه بودن زاویه بینی صمیمیت لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای وضع افاده بودن نوک بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله ختم بینی حتا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی خلوص غیرقرینه بودن بینی
  • دو تقسیم بودن منتهاالیه بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی پاکی یا انجام جراحی گمراهی گرایش تیغه بینی
  • بد شکلی های سپس از ارتکاب جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که در روز عمل بینی ناشتا به کلینیک مراجعه فرمایید. پیدا کردن زمانی که وارد اتاق اجرا می شوید هم خروج از لحظه حدود دو ساعت تزکیه نیم به راستا می‌انجامد .

در کیفیت نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما جهت خواهد شد. ولی به متناسب کلی و با توجه پهلو سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را کنار بنده نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه دلیل که اندر بیهوشی تمام امکان رسیدگی شرایط بیمار راحت نمدار آبداده است .

پس از اتمام جراحی بینی، بندها شش ساعت دنبال از برگشتن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی رها خواهید شد.

در نهایت نگرش داشته باشید که در صورت رعایت نکات آن زمان از عمل بینی که توسط پزشک ضلع سود شما داده میشود ، مدتی آنگاه به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه وجود و غیر را دوباره پیدا کردن سرگرفته و به رسم عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق ژل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.