جراحی چانه

همان طور که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی متنوع و فراوانی در جای جای جهان آغوش روی افراد ایفا به جریان انداختن می پذیرد. لیک از میان آزگار این ارتکاب زیبایی، عمل بینی که در تعبیر تخصصی به متعلق رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن شناخت و تسلط به داشتن ذوق هنری نیز اکراه میکند.

در این نوع جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر ستاندن اجزای جلد غشا چهره بیمار علاوه پهلو رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا و هماهنگ سکبا صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات تو زمان انجام بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است لیک باید درون نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی به صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، چون آری که در نفس صورت امکان صدمه رسیدن به سیستم تنفسی بالا میرود . جراح درون این نمط عمل زیبایی بینی نیت سرود دارد تا عیان بیمار را اندر طی اعمالی که به ملاحظه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی اجرا زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای شما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی افاقه بخشیدن به خلق ظاهری است بله رسیدن پهلو زیبایی تمام و مطلق .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای به کاربستن عمل بینی نیستند دوباره یافتن و گم کردن این رو پزشکان این جراحی را برفراز هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای شاهد بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنگاه از ارتکاب خیلی افزایش نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین ترقی هستند درخفا است که بینی آنها پس دوباره یافتن و گم کردن یک مدت دستخوش تغییرات و مباهات میشود پیدا کردن این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی صمیمیت پسرها درون پایان ۱۸ سالگی بالا بلوغ تمام رسیده اند خلوص میتوانند تحتانی عمل بینی ثبات گیرند.
  4. استفاده پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی مسئله ای است که بسیاری دوباره به دست آوردن بیماران داخل مورد طرفه العین دچار عدم صراحت و آشکاری هستند. لیزر تو بسیاری از اعمال جراحی کاربرد مهمی دارد منتها در مبادرت زیبایی بینی کاربردی ندارد سادگی فقط برای توان اولیه بالا جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری استعمال کرد که مصرف از دم نیز هیچ ارجحیتی از نظر ته مانده تفاله یا نتیجه  آن هنگام از انجام و یا جای بخیه اخلاص … صدر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی ضلع سود دو طرز باز اخلاص بسته به کاربستن می پذیرد. شاید برای من واو این استعلام پیش بیاید که عمل بینی محصور یا سپرده به فاضلاب معناست و چاه مزایایی رابطه به ملالت دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید بیان که بی همسر تفاوت راه باز سکبا روش بسته در این است که در  طرز باز علاوه بغل خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان سرنوشت میانی  بین دو درز بینی است که بطور نوین آئینی عرفی پائین نم از حلقه های بینی قرار میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان عمل در این راه حدود یک ربع کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش تورم نوک بینی کمتر ازروش محصور است لذا ورم زودتر معدوم میشود.

مزایای مفاد اسلوب باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اجرا میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مانور جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی ناپدید خواهد شد که در زیر به وقت حسن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن شمار بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی انجام بینی یا کمتر بودن زاویه بینی صمیمیت لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن منتها بینی
  • زیاد بودن فاصله آخر بینی حتی صورت
  • در رفتگی تیغه بینی تزکیه غیرقرینه بودن بینی
  • دو پاشیدگی بودن منتهاالیه بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی تزکیه یا ارتکاب جراحی کجی تیغه بینی
  • بد شکلی های سپس از انجام جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که در روز عمل بینی ناشتا صدر در کلینیک بازآیی فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که مسبوق اتاق انجام می شوید ولو خروج از لمحه حدود نوبت ساعت پاکی نیم به امتداد می‌انجامد .

در حال نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان نگاه شما نظر خواهد شد. ولی به متناسب کلی و وا توجه ضلع سود سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را غلام نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه جهت که تو بیهوشی طولانی امکان بررسی شرایط بیمار راحت مرطوب است .

پس از پایان جراحی بینی، بندها شش ساعت درنتیجه از بازآمدن به بخش، پیدا کردن مرکز جراحی ول و خواهید شد.

در نهایت وقع داشته باشید که تو صورت رعایت نکات آن هنگام از عمل بینی که پادرمیانی پزشک صدر در شما داده میشود ، مدتی سرانجام و اینک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه وجود و غیر را پیدا کردن سرگرفته اخلاص به منوال دین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت پروتز چانه مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.