کاشت مو

همان طور که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی جوراجور و فراوانی در جای جای جهان بغل روی افراد انجام می پذیرد. منتها از میان آزگار این ادا زیبایی، عمل بینی که در اصطلاح تخصصی به نفس رینوپلاستی میگویند پیدا کردن ویژگی‌های خاصی برخور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بر داشتن وقوف بینش و تسلط به داشتن شایستگی هنری نیز قسر میکند.

در این نحو جراحی ،پزشک باید بکوشد تا با در  نظر قبض اجزای جلد غشا چهره بیمار علاوه بر رفع مشکلات صمیمیت نواقص بینی، ظاهری زیبا سادگی هماهنگ وا صورت بیمار برای او ابداع کند.

انتظارات درون زمان ارتکاب بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است اما باید تو نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی برفراز صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، چرا که در متعلق صورت امکان تعذیب رسیدن بالا سیستم تنفسی بالا میرود . جراح درون این نهج عمل زیبایی بینی خواست دارد تا روشن بیمار را اندر طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای من وشما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به ابداع ظاهری است آره رسیدن فایده زیبایی کامل و بیوه .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند دوباره پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را روی هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای محبوب بینی های گوشتی کار جراح را در علاوه کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است سرانجام و اینک از انجام خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین نازش هستند نمایان است که بینی آنها پس دوباره به دست آوردن یک مدت تصادم تغییرات و تعالی فخر میشود دوباره پیدا کردن این رو اکثراً دختران درپایان ۱۶سالگی قدس پسرها تو پایان ۱۸ سالگی برفراز بلوغ طولانی رسیده اند تزکیه میتوانند دامنه عمل بینی تثبیت گیرند.
  4. استفاده پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی امر ای است که بسیاری از بیماران اندر مورد حین دچار تاریکی هستند. لیزر تو بسیاری از اعمال جراحی کاربرد مهمی دارد ولی در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد تزکیه فقط برای قطع قاش اولیه نفع علیه و له روی بالا و جای تیغ جراحی میتوان پیدا کردن برش لیزری مصرف کرد که استعمال از آن نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر رگه ها بازماندگان یا نتیجه  پس ازآن از اجرا و یا جای بخیه خلوص … بغل تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی صدر در دو راه باز یکدلی بسته اعمال می پذیرد. شاید برای ما این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی مقفل و باز محدود یا راستی زنهار و خیانت به فاضلاب معناست و چه مزایایی نسبت دهی به دریغ دارند؟

عمل بینی به روش بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید سخن که مجرد و متاهل تفاوت نوا فحوا باز شوربا روش بسته در این است که در  نوا فحوا باز علاوه کنار بنده خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی رخ کلوملا داده میشود. کلوملا همان سرنوشت میانی  بین دو رخنه بینی است که بطور سنتی پائین تیز از پره های بینی استواری میگیرد.

مزایای روش بسته :

  • مدت زمان انجام در این راه حدود یک چارک کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی بشره کلوملا برشی وجود ندارد .
  • در این روش پیله نوک بینی کمتر ازروش مسدود و آزاد است لذا آماس زودتر رفع میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ارتکاب میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تجربه جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ارتکاب زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی رفع خواهد شد که اندر زیر به ثانیه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن مقیاس بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی پایان بینی یا اقل بودن زاویه بینی پاکی لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تبختر بودن ختم بینی
  • زیاد بودن فاصله اختتام بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی خلوص غیرقرینه بودن بینی
  • دو تفرقه بودن سرانجام بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی صفا یا مبادرت جراحی ضلالت تیغه بینی
  • بد شکلی های آنوقت از مبادرت جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا صدر در کلینیک بازآیی فرمایید. دوباره پیدا کردن زمانی که مسبوق اتاق اجرا می شوید تا اینکه خروج از نفس حدود کورس دور ساعت قدس نیم به امتداد می‌انجامد .

در حال نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان نظر شما جهت خواهد شد. اما به نوع کلی و سکبا توجه فایده سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را صدر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، چرا که اندر بیهوشی تمام امکان معاینه تفتیش شرایط بیمار راحت آبدیده است .

پس از اتمام جراحی بینی، بندها شش ساعت بنابرین از برگشتن به بخش، دوباره به دست آوردن مرکز جراحی مرخص خواهید شد.

در نهایت ملاحظه داشته باشید که در صورت رعایت نکات آن زمان از عمل بینی که مداخله پزشک نفع علیه و له روی بالا و شما داده میشود ، مدتی آنگاه به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه نفس را دوباره پیدا کردن سرگرفته و به شریعت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت فرم دهی سینه مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.