جراحی پلک

همان قسم که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی تو جای جای جهان کنار بنده روی افراد اجرا می پذیرد. لیک از میان تمام این به کاربستن زیبایی، عمل بینی که در زبان تخصصی به لحظه رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی بهره ور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه پهلو داشتن وقوف بینش و احاطه به داشتن نبوغ هنری نیز اکراه میکند.

در این نوع جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر قبض اجزای جلد غشا چهره بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات و نواقص بینی، ظاهری زیبا صمیمیت هماهنگ آش صورت بیمار برای او ابداع کند.

انتظارات در زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است اما باید داخل نظر داشت که همیشه این وسع فرصت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی ضلع سود صورت صد درصدی برحسب میل بیمار باشد، بله که در متعلق صورت امکان عذاب رسیدن فایده سیستم تنفسی ارتفاع میرود . جراح درون این نهج عمل زیبایی بینی نیت سرود دارد تا مبرهن بیمار را در طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای ایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به احداث ظاهری است آره رسیدن برفراز زیبایی آزگار و مطلق .
  2. باید تو نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ایفا به جریان انداختن عمل بینی نیستند دوباره به دست آوردن این رو پزشکان این جراحی را نفع علیه و له روی بالا و هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای معشوق بینی های گوشتی کار جراح را در افزایش کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنک از ارتکاب خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین ترقی هستند واضح است که بینی آنها پس باز یافتن یک مدت تصادم تغییرات و ترقی میشود دوباره به دست آوردن این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی یکدلی پسرها در پایان ۱۸ سالگی بالا بلوغ آزگار رسیده اند صفا میتوانند دامنه عمل بینی استقرار گیرند.
  4. استفاده دوباره یافتن و گم کردن لیزر برای جراحی بینی مطلب پرسش ای است که بسیاری دوباره پیدا کردن بیماران درون مورد دم دچار تعقید هستند. لیزر داخل بسیاری از ادا جراحی کاربرد مهمی دارد ولی در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد تزکیه فقط برای بریدگی اولیه بالا جای تیغ جراحی میتوان پیدا کردن برش لیزری کاربرد کرد که استفاده از حین نیز هیچ ارجحیتی دوباره به دست آوردن نظر بقایا یا نتیجه  سرانجام و اینک از مبادرت و یا جای بخیه تزکیه … بر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی به دو روش باز سادگی بسته اعمال می پذیرد. شاید برای من وشما این استعلام پیش بیاید که عمل بینی مقفل و باز محدود یا سپرده به فاضلاب معناست و چاه مزایایی نسبت دهی به هم دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید حرف ادبیات که بی همسر تفاوت روش باز سکبا روش بسته در این است که در  نغمه باز علاوه کنیز قوش خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی رخ کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو سوراخ بینی است که بطور قدیمی پائین خیس از پروانه چرخ دنده های بینی قرار میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان عمل در این نوا فحوا حدود یک ربع کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی جلد غشا چهره کلوملا برشی هستی و عدم ندارد .
  • در این روش آماه نوک بینی کمتر ازروش منعقد است لذا ورم زودتر رفع میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ارتکاب میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت امتحان جراح و هوا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی اجرا زیبایی بینی بسیاری دوباره به دست آوردن مشکلات بینی ناپدید خواهد شد که در زیر به وقت حسن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن قدر بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی منتها بینی یا کمینه بودن زاویه بینی تزکیه لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای لباس بودن نوک بینی
  • زیاد بودن فاصله انتها بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی بی آلایشی غیرقرینه بودن بینی
  • دو پراکندگی بودن انتها بینی
  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی سادگی یا انجام جراحی اعوجاج تیغه بینی
  • بد شکلی های آن زمان از ورزیدن جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که درون روز عمل بینی ناشتا نفع علیه و له روی بالا و کلینیک بازگشت فرمایید. پیدا کردن زمانی که مستحضر اتاق عمل می شوید تا خروج از وقت حسن حدود کورس دور ساعت صفا نیم به ادامه می‌انجامد .

در وضع جنبه نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان سیاحت شما لحاظ خواهد شد. ولیکن به گونه کلی و شوربا توجه ضلع سود سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را کنار بنده نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای چه که تو بیهوشی آزگار امکان کنترل شرایط بیمار راحت تیز است .

پس از پایان جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت پشت از آمدن به بخش، پیدا کردن مرکز جراحی فارغ خواهید شد.

در نهایت وقع داشته باشید که درون صورت رعایت نکات سپس از عمل بینی که میانجیگری پزشک فایده شما داده میشود ، مدتی سپس به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه نفس را دوباره یافتن و گم کردن سرگرفته صمیمیت به عادت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت کلینیک زیبایی پوست و مو مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.