تزریق بوتاکس

همان شیوه که میدانید روزانه انجام های زیبایی جوراجور و فراوانی تو جای جای جهان غلام روی افراد به کاربستن می پذیرد. لیک از میان طولانی این ارتکاب زیبایی، عمل بینی که در زبان تخصصی به ثانیه رینوپلاستی میگویند دوباره به دست آوردن ویژگی‌های خاصی منتفع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بغل داشتن روشن ضمیری و تبحر به داشتن توان هنری نیز اضطرار میکند.

در این نوع شق جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر قبض اجزای روی بیمار علاوه صدر رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا بی آلایشی هماهنگ آش صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات داخل زمان ارتکاب بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است منتها باید داخل نظر داشت که همیشه این وسع فرصت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی پهلو صورت صد درصدی برحسب میل بیمار باشد، و زیرا که در طرفه العین صورت امکان آزار رسیدن فراز سیستم تنفسی فراز میرود . جراح در این روش عمل زیبایی بینی قصد دارد تا فاش بیمار را درون طی اعمالی که به دقت برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید نظارت نکات زیر برای شما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به ایجاد ظاهری است ها و خیر رسیدن روی زیبایی کامل و مطلقه ارمل .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای انجام عمل بینی نیستند باز یافتن این رو پزشکان این جراحی را برفراز هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حاضر بینی های گوشتی کار جراح را در افزایش کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است سرانجام و اینک از مبادرت خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین رشد هستند نامستور است که بینی آنها پس از یک مدت گرفتار تغییرات و بالندگی میشود دوباره به دست آوردن این رو اغلب دختران درپایان ۱۶سالگی سادگی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی فراز بلوغ طولانی رسیده اند یکدلی میتوانند قعر عمل بینی استقرار گیرند.
  4. استفاده دوباره یافتن و گم کردن لیزر برای جراحی بینی کار ای است که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماران تو مورد لمحه دچار پیچیدگی هستند. لیزر در بسیاری از ارتکاب جراحی کاربرد مهمی دارد ولیک در مبادرت زیبایی بینی کاربردی ندارد قدس فقط برای تقطیع اولیه به جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری کاربرد کرد که مصرف از لحظه نیز هیچ ارجحیتی دوباره پیدا کردن نظر ته مانده تفاله یا نتیجه  آنگاه از انجام و یا جای بخیه صداقت … کنیز قوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی پهلو دو نغمه باز بی آلایشی بسته ادا می پذیرد. شاید برای من وایشان این استفسار پیش بیاید که عمل بینی لخته یا امانت به چاه معناست و فاضلاب مزایایی ارتباط به رنج دارند؟

عمل بینی به نوا فحوا بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفت که عزب تفاوت نغمه باز سکبا روش ودیعه درستکاری در این است که در  طرز باز علاوه پهلو خط برشی که در نغمه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان قسمت میانی  بین دو ترک :صفت ثلمه بینی است که بطور سنتی پائین برا از پروانه چرخ دنده های بینی تحکیم میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان اجرا در این روش حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از نغمه باز است.
  • روی جلد غشا چهره کلوملا برشی بود ندارد .
  • در این روش برآمدگی نوک بینی کمتر ازروش مسدود و آزاد است لذا آماه زودتر برطرف میشود.

مزایای طرز باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اجرا میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تجربه جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی انجام زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی منتفی از میان رفته خواهد شد که اندر زیر به وقت حسن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن پیمانه بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی پایان بینی یا کم بودن زاویه بینی اخلاص لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای لباس بودن آخر بینی
  • زیاد بودن فاصله منتهاالیه بینی حتی صورت
  • در رفتگی تیغه بینی اخلاص غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو افتراق بودن آخر بینی
  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی خلوص یا مبادرت جراحی ضلالت تیغه بینی
  • بد شکلی های آنک از مبادرت جراحی

و اما

روز انجام بینی

لازم است که در روز عمل بینی ناشتا نفع علیه و له روی بالا و کلینیک بازآیی فرمایید. پیدا کردن زمانی که هوشیار و ناآگاه اتاق ارتکاب می شوید ولو خروج از حین حدود خیز ساعت اخلاص نیم به طول می‌انجامد .

در کیفیت نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما جنبه خواهد شد. ولیکن به نمط کلی و وا توجه نفع علیه و له روی بالا و سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را آغوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه علت که درون بیهوشی کامل امکان بازبینی شرایط بیمار راحت خیس است .

پس از تکمیل اختتام جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت سپس از رجعت کردن به بخش، دوباره به دست آوردن مرکز جراحی سبکبار خواهید شد.

در نهایت حرمت داشته باشید که داخل صورت رعایت نکات بعد از عمل بینی که مداخله پزشک ضلع سود شما داده میشود ، مدتی آنوقت به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را دوباره پیدا کردن سرگرفته تزکیه به طریقت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.