بینی گوشتی

بینی باز یافتن 3 ساختن اساس اصلی تشکیل شده است یکی جلد غشا چهره پوشاننده روی بینی یکدلی دیگری چوب بست زیر روی که خود باز یافتن ساختارهای استخوانی بی آلایشی غضروفی تشکیل شده است. نوع رخ پوشاننده روی بینی درون نتیجة ورزیدن جراحی زیبایی بینی پاکی نیز تکنیک‌های جراحی بسیار مؤثر است.حالا سوالی که مطرح میشه اینه که بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی

اگر صورت روی بینی ضخیم بوده حاوی غدد چربی زیادی نفحه به ناصواب و صواب به لحظه بینی گوشتی نطق و نوشتار می‌شود. تو واقع بینی سکبا توجه پهلو پوست نزاکت مال به 3 جماعت تقسیم می‌شود:

  1. بینی با پوست نازک
  2. بینی وا پوست نرمال
  3. بینی وا پوست ضخیم

جراحی بینی در نفوس دارای پوست ضخیم (بینی گوشتی) قابل اعمال است ولی قبل جراحی و در جلسات تدبیر اولیه توضیحات لازمه پهلو بیمار در مورد نوع رخ بیمار داده خواهد شد. محدودیت‌هایی دوباره به دست آوردن نظر اجرا جراحی بینی گوشتی نیستی دارد که به آن‌ها تعریض خواهد شد.

  • تورم آنجا از جراحی زیبایی بینی در بینی‌ گوشتی بیشتر از حالت عادی خواهد وجود (حدود یک حتا دو سال)
  • در اجرا بینی‌ گوشتی نمی‌توان سایز بینی را خیلی خیلی کم کرد و تو جراحی بینی‌ گوشتی بیش دوباره یافتن و گم کردن اینکه پهلو فکر کاستن دوباره به دست آوردن سایز بینی باشیم، پهلو فکر مسالمت عیوب بینی اخلاص تقویت چوب بست بینی هستیم.

برای درک بهتر موضوع آش این مثال توجه کنید . خانه ای را اندر نظر بگیرید که یک مرتبه آسمانه بسیار سنگین دارد که این اشکوبه روی چهار دیوار قرار گرفته است این دیوارها بافتهای استخوانی صمیمیت غضروفی بینی هستند و طبقه سنگین این منزل هم تو واقع رخ روی بینی است . جراح سبب کوچک کردن بینی حین جراحی پیدا کردن سایز استخوان و غضروف کم میکند و نفع علیه و له روی بالا و ساختمان لمحه شکل میدهد. حال چنانچه این دیوار ها بیش از شمار کوچک شوند موجب میشود سقف سنگین خانه ریزش کند.

این نکته بسیار و غیرواقعی است که بینی گوشتی را نمی‌توان شوربا جراحی خیلی خیلی کوچکتر کرد صداقت بیمار می‌بایست پیش از مبادرت اشراف کامل نفع علیه و له روی بالا و این نکته داشته بو و از عمل بینی خود توقعات منطقی صداقت عقلانی داشته نفحه و تو فکر کوچک کردن خیلی زیاد بینی خویش نباشد.

حتماً شنیده‌اید که بینی گوشتی پس از جراحی آغوش می‌گردد. بازگشت بینی گوشتی آنک از انجام جراحی یک اعتقاد کاملاً اشتباه است بی آلایشی هیچ پایه علمی ندارد. درون واقع بینی گوشتی که شوربا اصول صحیح جراحی شده باشد و جراح حین جراحی بینی گوشتی رفتار به تقویت ساختار داربستی بینی شاهد باشد بلی تنها بغل نمی‌گردد بلکه شوربا گذشت زمان اخلاص کاهش تورم بینی روز صدر در روز زیباتر دوباره یافتن و گم کردن قبل پیدا کردن جراحی خواهد شد.

قبل دوباره به دست آوردن هر توضیحی در مورد لیزر صداقت اینکه اصولا روشنی لیزر چیست باید جواب سؤال مبنی کنار بنده این که آیا جراحی بینی وا لیزر امکان‌ دارد؟  را وا یک کلمه بدهیم: خیر

لیزر (Laser) کوتاه شده سبکبار بی تشدید Light Amplification by stimulated Emission of Radiation است و بالا معنی تقویت نور وساطت تابش گسیل القایی است. تو واقع لیزر با نور معمولی هیچ تفاوتی ندارد غیر دوباره یافتن و گم کردن این که پرتوهای سو لیزر آش هم بسیار بسیار موازی هستند واین قابلیت را دارند که به درجه فوکوس خراج و انرژی بالایی برسند .از این خاصیت سو لیزر در جراحی‌هایی مختصه استفاده می‌شود اخلاص خونریزی سکبا این نغمه کاهش می‌یابد ولی در جراحی بینی لیزر کاربرد ندارد.

جراحی بینی سکبا لیزر

در رشته گوش و حنجره و بینی در جراحی هایی که درون حلق اخلاص حنجره انجام میشوداستفاده باز یافتن لیزر تندتند در حال پیشرفت است . درون این قسم جراحی ها هرم پرتو لیزر دوباره یافتن و گم کردن طریق دهان فراز سمت نای تراشیدن و خرخره و تارهای صوتی تابانده میشود یکدلی میتوان سکبا آن امتعه پولیپ های ستردن (مو) که باعث آشفتگی در آوا و نفس کشیدن می شوند صداقت حتی بعضی باز یافتن ضایعات بدخیم گلو را بالا خوبی علاج کرن نمود. عموما تو جراحی هایی که محل اعمال جراحی خیلی تو دسترس نیست سادگی رسیدن به نفس محل راحت و بغرنج است صداقت نیز در جایی که جراحی با خونریزی زیاد یار و دشمن است سعی آغوش استفاده دوباره پیدا کردن لیزر اندر صورت امکان است.

عموماً درون جامعه تشریفات بر این است که جراحی‌های کوچک و بی خونریزی که نیازمند بستری زیاد هرگز را به نادرست جراحی بینی و لیزر می گویند.

حتی اندر برخی حالات به اشتباه فکر می‌کنند انجام بینی به مفاد اسلوب بسته که در متعلق از قطع قاش پوستی مصرف نمی‌شود لیزری است که این تفکر کاملاً نادرست می‌باشد.حتی جراحی پولیپ بینی اخلاص سینوزیت تزکیه نیز جراحی انحراف بینی بدون ایفا به جریان انداختن عمل زیبایی هیچ کدام مداخله لیزر اعمال نمیشود بی آلایشی جراحی لوزه هم آش لیزر ادا نمیشود حکماً در وضع جنبه لوزه روشهای جدیدی برای جراحی ساختن شده اند که خونریزی را به حداقل برسانند ولی اینها ملال از اشعه لیزر استعمال نمیکنند.

جراحی بینی وا لیزر هیچ مفهومی ندارد. این نکته مهم را برفراز یاد داشته باشید که تبلیغاتی که مبنی غلام عمل جراحی لیزری بینی هستی و عدم دارد کذب ناسره و بهتان است. جراحی بینی دو روش اصلی دارد.

  1. جراحر زیبایی بینی به راه باز
  2. جراحی زیبایی بینی به نغمه بسته

در هیچکدام پیدا کردن این دو روش لیزر کاربرد ندارد.

سن به کاربستن عمل جراحی زیبایی بینی در نفوس مختلف جز میباشد:

  •  در دختران پس دوباره پیدا کردن 16 و درون پسران پس از 18 سالگی می‌توان رفتار به انجام جراحی بینی نمود.
  • در سن‌های افضل می‌توان تو هر سنی جراحی را اجرا داد ولی صدر در هر حال نتایج جراحی درون افرادی که پوست کبیر و نابالغ رسا و قهوه چی دارند تا حدودی از اشخاص میانسال بهتر خواهد بود.

سن نازل و گران جراحی بینی در سنی کمتر دوباره به دست آوردن سنین ذکر شده یعنی زن زیر16 سن و پسر زیر 18 عام میتواند داعیه ایجاد نقص تو رشد و بلوغ پوست و بینی شود. تو واقع بینی مرکز بالندگی صورت است و اذن رشد کل صورت در زمان بلوغ توسط صفحات مباهات استخوانی که تو بینی تثبیت دارند داده میشود. پس ارتکاب جراحی زیبایی بینی بی آلایشی یا سن عمل جراحی زیبایی بینی قبل از بلوغ میتواند انگیزه ایجاد نقایصی اندر رشد پوست و بینی شود . جهت مدلل و نفی این درون مایه تحقیقات زیادی به کاربستن شده است اندر یکی دوباره به دست آوردن این تحقیقات که روی خرگوشها درون سال 2010 در امریکا به کاربستن شده است تعدادی اندک سال خرگوش را که ابداعی متولد شده بودند جراحی کرده بی آلایشی مراکز مباهات بینی انها را تخریب کردند سپس وا بزرگ شدن اندک سال خرگوشها و روی بلوغ رسیدن آنها عارف شدند که نه تنها بینی آنها ترقی نکرده است بلکه مباهات ما بقی بشره هم آش اختلال برابر شده و مباهات کاملی ندارد. ته این فرضیه به ثبوت ثابت رسید که صفحات نازش استخوانی بینی نقطه سرآغاز رشد خویشتن بینی و بقیه صورت درون دوران تکلیف هستند یکدلی حتی المقدور نباید روبرو از حال بلوغ آسیب ببینند خلوص سن مبادرت بینی آنک از دوران بلوغ است.

سن ایفا به جریان انداختن عمل جراحی زیبایی بینی

در مناسبت ها بسیار مختص و کیمیا کمیاب ممکن است کودکان مقید انحراف بینی شدید باشند که علت آن می تواند مادرزادی صداقت یا در پی ضربه فراز بینی ریح . اندر این کودکان استشمام از بینی بی نظم شده علایمی مثل تنفس دهانی وخشکی دهان بین بیدار ازمد افتادن از احلام و همین نمط خرو نفخ شبانه ایجاد میشود.

در این مورد مختصه فقط صفا فقط جراحی کج روی بینی که در زبان علمی به طرفه العین سپتوپلاستی می گویند و نه عمل زیبایی آن هم فراز صورت کاملا محدود ارتکاب میشود . و آماجگاه از جراحی فقط اصلاح انحراف بینی از درون بینی بی ایجاد تغییرات ظاهری تو بینی کودک است . شوربا این مبادرت جراحی و تصحیح ضلال بینی دم وبازدم کودک حتی حدودی بهتر میشود و ایفا به جریان انداختن عمل اصلی یعنی تصحیح کامل کج روی بینی پاکی سن جراحی بینی ضلع سود سنین افضل یعنی دختران بالای 15 تا اینکه 16 سالگی صفا پسران بالای 18 سالگی موکول میشود.

انحراف بینی باید باز یافتن 2 علت مورد بررسی تحکیم گیرد یکی کژی اعتساف داخلی تیغه بینی است و دیگری کج بودن ظاهری بینی.
نفع علیه و له روی بالا و تیغه گیرودار بینی که بینی را پهلو دو سرچشمه تقسیم می‌کند سپتوم بینی می‌گوییم. تیغه بینی دیواری است که از ساختمان‌های غضروفی سادگی استخوانی تشکیل شده است،‌ قسمت‌های عقبی طرفه العین استخوانی یکدلی قسمت‌های جلویی ساختمانی غضروفی دارند.

انحراف بینی
انحراف بینی

انحراف بینی

ذکر این نکته مجازی است که داخل تمامی نفوس این تیغه بینی تا اینکه حدی میل دارد و به عبارت دیگر سپتوم بلا هیچگونه انحرافی وجود ندارد و اندر اکثریت افراد وا بررسی دقیق آشنا خواهیم شد که مقداری ضلالت سپتوم بینی جزئی هستی و عدم دارد ولی این میل بینی جزئی دلیلی بر انجام جراحی انحراف بینی نیست عمده این است که آیا این خمیدگی بینی برای بیمار مشکلی خصوصاً از لحاظ تنفسی ایجاد نمونه غلام است یا خیر. داخل صورتی که گمراهی گرایش بینی شخصی را مقید مشکلات تنفسی نموده شمه می‌توان با جراحی کج روی بینی،‌ مشکل را تصحیح نمود. لازم به ذکر است که چنانچه جراحی فقط فایده قصد مسالمت جویی انحراف تیغه بینی انجام شود،‌ کجی تیغه بینی منتفی از میان رفته شده و نفس کشیدن بیمار بهبود میابدولی تغییر تو شکل ظاهری بینی ایجاد نخواهد شد و کادر جراحی‌های زیبایی به شمار استقصا نخواهد آمد.
نحو دیگری دوباره به دست آوردن انحراف بینی انحرافی است که روشن بینی را شادی درگیر کرده صداقت به نفس deviated Nose یا هم بینی کج می‌گویند که با جراحی بینی برفراز سادگی شایان برطرف شدن میباشد. این کجی ظاهری بینی می‌تواند همراه با کجی تیغه رایحه و یا صرفاً محدود نفع علیه و له روی بالا و کجی اندر استخوان‌های بینی باشد. جهت قهر کجی ظاهری بینی نیاز به به کاربستن جراحی زیبایی هستی و عدم دارد که اندر حین مبادرت جراحی ضلالت تیغة بینی هم اندر صورتی که حیات داشته باشد. مصالحه و جدال می‌گردد .
یکی از علایق دکتر قارونی که مدتها روی دم مطالعه معشوق اند جراحی یکدلی روشهای مصالحه و جدال بینی های به تعبیر کج میباشد صفا ایشان پایان روزنامه خود درون دوره تخصصی گوشه و خرخره و بینی را صدر در این موضوع مختص دادند و با مطالعه بیمارانی که داخل دوران کودکی یکدلی سنین مباهات دچار ضربه بینی شده بودند و رد آن ضربه تو بزرگسالی راه حل های جدید پاکی نوینی در مسالمت جویی بینی های دارای کجی ظاهری عرضه نمودند که مورد توجه و استقبال کنگره های والامقام داخلی صفا خارجی ثبوت گرفت قدس ایشان درون کنگره بین المللی اذن زاویه و نای تراشیدن و بینی تو سال 2013 داخل این کیفیت سخنرانی کردند.
هم به اینک بیماران بسیاری دوباره به دست آوردن این دست با انحراف تیغه بینی چه کژی اعتساف داخلی و چه کجی ظاهری شفاعت ایشان جراحی شده اند سادگی حتی جراحی پلک نیکبخت و مایوس زیادی داشته اند و پهلو نتایج دلخواه دست یافته اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.