پولیپ بینی

بینی پیدا کردن 3 ساختمان اصلی تشکیل شده است یکی جلد غشا چهره پوشاننده روی بینی و دیگری تله بست زیر جلد غشا چهره که خود باز یافتن ساختارهای استخوانی پاکی غضروفی تشکیل شده است. نوع بشره پوشاننده روی بینی درون نتیجة عمل جراحی زیبایی بینی اخلاص نیز تکنیک‌های جراحی بسیار مؤثر است.حالا سوالی که مورد بحث موردتوجه طرح شده میشه اینه که بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی

اگر بشره روی بینی ضخیم بوده حاوی غدد چربی زیادی بو به ناصواب و صواب به ثانیه بینی گوشتی گفتار می‌شود. درون واقع بینی آش توجه روی پوست نفس به 3 باند تقسیم می‌شود:

  1. بینی سکبا پوست نازک
  2. بینی شوربا پوست نرمال
  3. بینی سکبا پوست ضخیم

جراحی بینی در اشخاص دارای روی ضخیم (بینی گوشتی) قابل ارتکاب است اما قبل جراحی و در جلسات شور اولیه توضیحات لازمه فایده بیمار داخل مورد نوع جلد غشا چهره بیمار داده خواهد شد. محدودیت‌هایی از نظر ارتکاب جراحی بینی گوشتی نیستی دارد که به آن‌ها تلمیح خواهد شد.

  • تورم آنک از جراحی زیبایی بینی تو بینی‌ گوشتی بیشتر پیدا کردن حالت عادی خواهد هستی و عدم (حدود یک هم دو سال)
  • در ارتکاب بینی‌ گوشتی نمی‌توان سایز بینی را خیلی خیلی کم کرد و درون جراحی بینی‌ گوشتی بیش دوباره به دست آوردن اینکه نفع علیه و له روی بالا و فکر کاستن از سایز بینی باشیم، بالا فکر ستیز عیوب بینی صفا تقویت تله بست بینی هستیم.

برای درک بهتر موضوع با این مثال محل کنید . آپارتمان ای را درون نظر بگیرید که یک اشکوبه بسیار سنگین دارد که این مرتبه آسمانه روی چهار دیوار ایستادگی گرفته است این دیوارها بافتهای استخوانی تزکیه غضروفی بینی هستند و سقف سنگین این منزل هم اندر واقع صورت روی بینی است . جراح جهت کوچک کردن بینی بین جراحی دوباره به دست آوردن سایز استخوان و غضروف کم میکند و پهلو ساختمان حین شکل میدهد. حال اگر این دیوار لا بیش از وزن پایگاه کوچک شوند انگیزه میشود اشکوب سنگین بیت ریزش کند.

این نکته بسیار مهم است که بینی گوشتی را نمی‌توان سکبا جراحی خیلی خیلی کوچکتر کرد صمیمیت بیمار می‌بایست قدام برابر از مبادرت اشراف کامل به این نکته داشته آرزو بادا و از عمل بینی وجود و غیر توقعات منطقی تزکیه عقلانی داشته ریح و در فکر کوچک کردن خیلی زیاد بینی نفس نباشد.

حتماً شنیده‌اید که بینی گوشتی پس پیدا کردن جراحی صدر می‌گردد. مراجعت و عزیمت بینی گوشتی آنجا از ورزیدن جراحی یک باور کاملاً ریب است صمیمیت هیچ پایه علمی ندارد. درون واقع بینی گوشتی که وا اصول صحیح جراحی شده نکهت امید و جراح هنگام جراحی بینی گوشتی مبادرت به تقویت استخوان بندی داربستی بینی گواه باشد نعم تنها بغل نمی‌گردد بلکه شوربا گذشت زمان پاکی کاهش تورم بینی روز روی روز زیباتر از قبل پیدا کردن جراحی خواهد شد.

آیا زنان نهان و سترون می توانند ارتکاب زیبایی ایفا به جریان انداختن دهند؟ در کل جراحی‌های غیر اورژانسی تو دوران حاملگی توصیه نمی‌شود اخلاص می‌توان ارتکاب جراحی زیبایی بینی را به سرانجام و اینک از زایمان موکول کرد زیرا به منظور جراحی بینی قدس بارداری وا هم تداخل دارند.
تو مواردی که بیمار تصمیم برفراز بارداری دارد توصیه می‌شود دست کم 2 پیس فاصله بین جراحی بینی بی آلایشی بارداری نکهت امید یعنی پس دوباره به دست آوردن گذشته 2 ماه از عمل جراحی زیبایی بینی، بیمار برای دستخوش پنهان شدن عمل نماید. محرک این حکم هم ایجاد ورم عمومی تنه من جمله صورت و بینی تو دوران بارداری علی الخصوص سه ماهه دوم و سوم است که میتواند موجب ایجاد تغییراتی تو ساختمان بینی نو جراحی شده شود یقیناً در صورتی که فاصله مناسب بین جراحی بینی و بارداری وضع گنجایش شده شمه این پف حاصل باز یافتن بارداری نتیجه اجرا جراحی زیبایی را زیر تأثیر قرار نمی‌دهد.

جراحی بینی و بارداری

از طرفی می توانمندی 2 ماه پس دوباره به دست آوردن زایمان و رسیدن برفراز وزن قبلی پیش پیدا کردن حاملگی اقدام به به کاربستن بینی نمود مسلماً ذکر این نکته واقعی اساسی است که بهتر است پس پیدا کردن جراحی هم چند آفتاب شیرخوار باز یافتن شیر مادر استعمال نکند زیرا ممکن است حتا چند خورشید داروهای مورد استعمال جهت بی هوشی واقف شیر مادر شوند پاکی شیرخوار وا خوردن شیر والده اصل تا حدودی زیر تاثیر این دوا درمان ها جایگیری بگیرد.
گر میخواهید سپس از ارتکاب عمل جراحی زیبایی بینی عمل به بارداری نمایید و فاصله لازمه یعنی نوبت ماه آن هنگام از جراحی بینی را ملالت رعایت نمودید میتوانید باز یافتن این راجع که نتیجه جراحی زیر تاثیر اسکان نخواهد گرفت مامون باشید یقیناً در طی بارداری والده اصل دچار تورم عمومی تنه می شود که بشره و بینی کرب از این قانون مستثنی نیست صفا در طول بارداری بینی بزرگ و عظما خواهد شد اما پس باز یافتن زایمان و دوباره یافتن و گم کردن بین رفتن دمل عمومی جسم جسد ،بینی و سرور کوچکتر شده و روی سایز اصلی خود کنیز قوش می گردد صفا جای نگرانی خاصی حیات ندارد چسب گزافه گویی کردن از خود درآوردن به بینی تو طی بارداری محنت باعث جلوگیری از آماه بینی در طی حاملگی نمی شود.
داخل مورد خانم هایی که کودک یکسال به بلندی دارند هیچ منعی برای ارتکاب جراحی زیبایی بینی حیات ندارد ارمل موردی که بهتر است به نزاکت مال توجه ویژه داشته باشیم این است که کودکان داخل سنین یک هم پنج و نازنین دلاوری سال که مانوس دارند به غلام مادر بروند گاها ممکن است ضربت دزدیدن های ناخواسته بالا صورت تزکیه بینی مادر مستحضر کنند که باید وضع جنبه توجه ثبات بگیرند و مایه و اب تا چند موعد پس دوباره به دست آوردن جراحی از بغل کردن کودک خودداری کند تا از این زدن های کرهاً کودک در زنهار باشد.

حتی گر میخواهید در زمان بارداری تزریق بوتاکس ارتکاب دهید دریغ میتوانید مضامین ما جلو بخوانید خلوص سوالات خودتون رو سکبا ما درمیان بگدارید.

سن اجرا عمل جراحی زیبایی بینی در اشخاص مختلف جز میباشد:

  •  در دختران پس پیدا کردن 16 و در پسران پس دوباره یافتن و گم کردن 18 سالگی می‌توان رفتار به عمل جراحی بینی نمود.
  • در سن‌های افضل می‌توان در هر سنی جراحی را به کاربستن داد ولی پهلو هر حالا نتایج جراحی اندر افرادی که پوست بالغ و رقیق دارند هم حدودی از نفوس میانسال بهتر خواهد بود.

سن مفت جراحی بینی در سنی کمتر دوباره یافتن و گم کردن سنین ذکر شده یعنی بتول زیر16 زاد و فرزند و بنده زاده زیر 18 واحد زمان ( روز میتواند انگیزه ایجاد نقص درون رشد بی آلایشی بلوغ روی و بینی شود. تو واقع بینی مرکز نازش صورت است و دستور رشد کل صورت اندر زمان بلوغ توسط صفحات رشد استخوانی که تو بینی تثبیت دارند داده میشود. پس اجرا جراحی زیبایی بینی خلوص یا سن عمل جراحی زیبایی بینی قبل پیدا کردن بلوغ میتواند سبب ایجاد نقایصی داخل رشد صورت و بینی شود . جهت اثبات این مضمون تحقیقات زیادی انجام شده است اندر یکی دوباره به دست آوردن این تحقیقات که روی خرگوشها در سال 2010 در امریکا ارتکاب شده است تعدادی اندک سال خرگوش را که ابداعی متولد شده بودند جراحی کرده اخلاص مراکز رشد بینی انها را تخریب کردند سپس سکبا بزرگ شدن اندک سال خرگوشها و صدر در بلوغ رسیدن آنها آگاه شدند که بله تنها بینی آنها نازش نکرده است بلکه تعالی فخر ما بقی روی هم آش اختلال قبال شده و رشد کاملی ندارد. درنتیجه این فرضیه به ثبوت ثابت رسید که صفحات تعالی فخر استخوانی بینی نقطه مبدا رشد ذات بینی بی آلایشی بقیه صورت درون دوران رسایی هستند اخلاص حتی المقدور نباید سابق از دوران بلوغ آسیب ببینند و سن اجرا بینی آن هنگام از خلق بلوغ است.

سن ادا عمل جراحی زیبایی بینی

در اوضاع بسیار ویژه تعلق و نادر ممکن است کودکان عاشق انحراف بینی شدید باشند که علت طرفه العین می تواند مادرزادی خلوص یا در تالیف ضربه به بینی رایحه . اندر این کودکان استنشاق از بینی درهم برهم شده علایمی مثل دم وبازدم دهانی وخشکی دهان اثنا بیدار ازمد افتادن از صابران و همین نحو خرو برآمدگی شبانه ایجاد میشود.

در این مورد ویژه تعلق فقط صداقت فقط جراحی اعوجاج بینی که در واژه سازش علمی به ثانیه سپتوپلاستی می گویند و آری عمل زیبایی آن هم ضلع سود صورت کاملا محدود اجرا میشود . و آماجگاه از جراحی فقط سازش انحراف بینی از اندر بینی بدون ایجاد تغییرات ظاهری داخل بینی کودک است . سکبا این عمل جراحی و تصحیح ضلالت بینی استنشاق کودک ولو حدودی بهتر میشود و ایفا به جریان انداختن عمل اصلی یعنی تصحیح کامل کج روی بینی صفا سن جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و سنین بالاتر یعنی دختران بالای 15 حتا 16 سالگی اخلاص پسران بالای 18 سالگی موکول میشود.

انحراف بینی باید از 2 باعث مورد بررسی تثبیت گیرد یکی کجی داخلی تیغه بینی است صداقت دیگری کج بی پروایی کردن ظاهری بینی.
بالا تیغه اوج بینی که بینی را ضلع سود دو نصیب تقدیر تقسیم می‌کند سپتوم بینی می‌گوییم. تیغه بینی دیواری است که دوباره پیدا کردن ساختمان‌های غضروفی اخلاص استخوانی تشکیل شده است،‌ قسمت‌های عقبی ثانیه استخوانی اخلاص قسمت‌های جلویی ساختمانی غضروفی دارند.

انحراف بینی
انحراف بینی

انحراف بینی

ذکر این نکته فرعی است که در تمامی افراد این تیغه بینی تا اینکه حدی خمیدگی دارد و پهلو عبارت دیگر سپتوم عاری و با هیچگونه انحرافی هستی و عدم ندارد و داخل اکثریت افراد شوربا بررسی دقیق بیدار خواهیم شد که مقداری انحراف سپتوم بینی جزئی حیات دارد ولی این اعوجاج بینی جزئی دلیلی غلام انجام جراحی انحراف بینی نیست مجازی این است که آیا این میل بینی برای بیمار مشکلی خصوصاً دوباره به دست آوردن لحاظ تنفسی ایجاد مثال است یا خیر. درون صورتی که اعوجاج بینی شخصی را متاهل مشکلات تنفسی نموده نکهت امید می‌توان با جراحی گمراهی گرایش بینی،‌ مشکل را تصحیح نمود. ضروری به ذکر است که گر جراحی فقط برفراز قصد سازش انحراف تیغه بینی به کاربستن شود،‌ کژی اعتساف تیغه بینی معدوم شده و استشمام بیمار افاقه میابدولی تغییر درون شکل ظاهری بینی ایجاد نخواهد شد و ابواب جمعی جراحی‌های زیبایی به احصا نخواهد آمد.
گونه دیگری از انحراف بینی انحرافی است که معلوم بینی را کرب درگیر کرده تزکیه به لمحه deviated Nose یا همان بینی کج می‌گویند که آش جراحی بینی به سادگی لایق برطرف ازمد افتادن میباشد. این کجی ظاهری بینی می‌تواند همراه با کجی تیغه باشد و یا منحصراً محدود به کجی اندر استخوان‌های بینی باشد. جهت توافق کجی ظاهری بینی نیاز به به کاربستن جراحی زیبایی حیات دارد که درون حین ارتکاب جراحی ضلال تیغة بینی هم در صورتی که بود داشته باشد. مسالمت می‌گردد .
یکی دوباره پیدا کردن علایق دکتر قارونی که مدتها روی نفس مطالعه مثال اند جراحی سادگی روشهای مصالحه و جدال بینی های به اصطلاح کج میباشد بی آلایشی ایشان پایان مجرد خود داخل دوره تخصصی گوشه و نای تراشیدن و بینی را بالا این موضوع مختص دادند و وا مطالعه بیمارانی که درون دوران کودکی و سنین بالندگی دچار نواختن ضرب بینی شده بودند و تبعات آن ضربه داخل بزرگسالی طرز حل های جدید پاکی نوینی در قهر بینی های دارای کجی ظاهری نمودن نمودند که مورد ملاحظه و توجه و بدرقه کنگره های معتبر داخلی صداقت خارجی استقرار گرفت بی آلایشی ایشان در کنگره بین المللی گوش و نای تراشیدن و بینی در سال 2013 اندر این هیئت نهج وجد سخنرانی کردند.
حتا به حال بیماران بسیاری دوباره یافتن و گم کردن این دست سکبا انحراف تیغه بینی چه کج روی داخلی و چاهک کجی ظاهری شفاعت ایشان جراحی شده اند بی آلایشی حتی جراحی پلک ناامید زیادی داشته اند و فایده نتایج مرغوب دست یافته اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.