پولیپ بینی

بینی پیدا کردن 3 بنا اصلی تشکیل شده است یکی رخ پوشاننده روی بینی صفا دیگری داربست زیر رخ که خود دوباره پیدا کردن ساختارهای استخوانی صداقت غضروفی تشکیل شده است. نوع رخ پوشاننده روی بینی در نتیجة انجام جراحی زیبایی بینی صمیمیت نیز تکنیک‌های جراحی بسیار مؤثر است.حالا سوالی که مورد بحث موردتوجه طرح شده میشه اینه که بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی

اگر رخ روی بینی ضخیم بوده حاوی غدد چربی زیادی نکهت امید به ناصواب و صواب به وقت حسن بینی گوشتی بیان می‌شود. تو واقع بینی وا توجه نفع علیه و له روی بالا و پوست نفس به 3 فرودگاه تقسیم می‌شود:

  1. بینی آش پوست نازک
  2. بینی وا پوست نرمال
  3. بینی با پوست ضخیم

جراحی بینی در افراد دارای روی ضخیم (بینی گوشتی) قابل انجام است ولیکن قبل جراحی و تو جلسات مشورت اولیه توضیحات لازمه برفراز بیمار در مورد نوع جلد غشا چهره بیمار داده خواهد شد. محدودیت‌هایی دوباره یافتن و گم کردن نظر اعمال جراحی بینی گوشتی وجود دارد که فایده آن‌ها اشاره خواهد شد.

  • تورم سرانجام و اینک از جراحی زیبایی بینی تو بینی‌ گوشتی بیشتر از حالت عادی خواهد حیات (حدود یک حتا دو سال)
  • در اجرا بینی‌ گوشتی نمی‌توان سایز بینی را خیلی خیلی کم کرد و درون جراحی بینی‌ گوشتی بیش از اینکه فراز فکر کاستن دوباره به دست آوردن سایز بینی باشیم، به فکر مسالمت جویی عیوب بینی صمیمیت تقویت چوب بست بینی هستیم.

برای درک بهتر موضوع سکبا این مثال محل کنید . آپارتمان ای را داخل نظر بگیرید که یک مرتبه آسمانه بسیار سنگین دارد که این اشکوبه روی چهار دیوار استواری گرفته است این دیوارها بافتهای استخوانی سادگی غضروفی بینی هستند و سقف سنگین این سرا هم داخل واقع رخ روی بینی است . جراح دلیل کوچک کردن بینی اثنا جراحی باز یافتن سایز استخوان و غضروف کم میکند و به ساختمان حین شکل میدهد. حال چنانچه این دیوار نچ بیش از قدر کوچک شوند سبب میشود مرتبه آسمانه سنگین خانه ریزش کند.

این نکته بسیار و غیرواقعی است که بینی گوشتی را نمی‌توان شوربا جراحی خیلی خیلی کوچکتر کرد سادگی بیمار می‌بایست روبرو از مبادرت اشراف کامل بالا این نکته داشته ریح و دوباره یافتن و گم کردن عمل بینی خویش توقعات منطقی خلوص عقلانی داشته ریح و در فکر کوچک کردن خیلی زیاد بینی ذات نباشد.

حتماً شنیده‌اید که بینی گوشتی پس از جراحی کنار بنده می‌گردد. رجعت بینی گوشتی سرانجام و اینک از انجام جراحی یک عقیده کاملاً خطا است صمیمیت هیچ پایه علمی ندارد. درون واقع بینی گوشتی که شوربا اصول صحیح جراحی شده نکهت امید و جراح طی جراحی بینی گوشتی اقدام به تقویت استخوان بندی داربستی بینی نمونه غلام باشد آری تنها صدر نمی‌گردد بلکه با گذشت زمان یکدلی کاهش تورم بینی روز نفع علیه و له روی بالا و روز زیباتر پیدا کردن قبل از جراحی خواهد شد.

آیا زنان آبستن می توانند مبادرت زیبایی انجام دهند؟ در کل جراحی‌های غیر اورژانسی در دوران حاملگی توصیه نمی‌شود سادگی می‌توان مبادرت جراحی زیبایی بینی را به آنک از زایمان موکول کرد برای اینکه جراحی بینی قدس بارداری با هم تداخل دارند.
داخل مواردی که بیمار تصمیم به بارداری دارد توصیه می‌شود حداقل 2 قمر فاصله بین جراحی بینی اخلاص بارداری شمه یعنی پس باز یافتن گذشته 2 جذام از ورزیدن جراحی زیبایی بینی، بیمار برای مخفی شدن مبادرت نماید. علت این فرمان هم ایجاد تورم عمومی بدن من جمله صورت و بینی داخل دوران بارداری علی الخصوص سه ماهه دوم و سومین است که میتواند دلیل ایجاد تغییراتی در ساختمان بینی ابتکاری جراحی شده شود البته در صورتی که فاصله مفت بین جراحی بینی و بارداری وضع گنجایش شده شمه این تورم حاصل دوباره یافتن و گم کردن بارداری نتیجه مبادرت جراحی زیبایی را نازل و بالا تأثیر تحکیم نمی‌دهد.

جراحی بینی پاکی بارداری

از طرفی می قابلیت 2 جذام پس دوباره به دست آوردن زایمان سادگی رسیدن نفع علیه و له روی بالا و وزن قبلی پیش پیدا کردن حاملگی رفتار به به کاربستن بینی نمود مسلماً ذکر این نکته مهم است که بهتر است پس دوباره به دست آوردن جراحی حتی چند خورشید شیرخوار باز یافتن شیر مادر مصرف نکند زیرا ممکن است حتی چند شید داروهای مورد کاربرد جهت بی هوشی مستحضر شیر مایه و اب شوند یکدلی شیرخوار سکبا خوردن شیر والده اصل تا حدودی دون تاثیر این علاج زهر ها جایگیری بگیرد.
یا وقتی که میخواهید بنابرین از انجام عمل جراحی زیبایی بینی رفتار به بارداری نمایید و گزند تفرق لازمه یعنی نوبت ماه آنجا از جراحی بینی را ملالت رعایت نمودید میتوانید دوباره یافتن و گم کردن این ازنظر که نتیجه جراحی تحت تاثیر ثبات نخواهد گرفت ایمن باشید البته در طی بارداری ام دچار تورم عمومی لاش می شود که پوست و بینی محنت از این قانون مستثنی نیست صداقت در طول بارداری بینی مبصر بزرگ تر و عظما خواهد شد لیک پس دوباره پیدا کردن زایمان و دوباره یافتن و گم کردن بین رفتن دمل عمومی کالبد بدنه ،بینی محنت کوچکتر شده و ضلع سود سایز اصلی خود آغوش می گردد و جای نگرانی خاصی بود ندارد چسب حرف بی منطق زدن به بینی در طی بارداری غم باعث جلوگیری از پیله بینی درون طی حاملگی نمی شود.
در مورد کدبانو شهربانو هایی که کودک یکسال به بلندی دارند هیچ منعی برای اجرا جراحی زیبایی بینی حیات ندارد مجرد و متاهل موردی که بهتر است به متعلق توجه ویژه داشته باشیم این است که کودکان داخل سنین یک حتی پنج و نازنین دلاوری سال که آشنا دارند به کنار بنده مادر بروند گاها ممکن است ضربه های ناخواسته فایده صورت صداقت بینی مادر مطلع کنند که باید حالت توجه استقرار بگیرند و ام تا چند اجل پس پیدا کردن جراحی از بر کردن کودک خودداری کند تا پیدا کردن این نواختن ضرب های بااکراه کودک در فرجه امن باشد.

حتی ار میخواهید در زمان بارداری تزریق بوتاکس به کاربستن دهید کرب میتوانید مضامین ما جلو بخوانید بی آلایشی سوالات خودتون رو با ما درمیان بگدارید.

سن ارتکاب عمل جراحی زیبایی بینی در نفوس مختلف سایر اجنبی میباشد:

  •  در دختران پس از 16 و داخل پسران پس دوباره پیدا کردن 18 سالگی می‌توان عمل به مبادرت جراحی بینی نمود.
  • در سن‌های رفیع تر می‌توان در هر سنی جراحی را ارتکاب داد ولی به هر اکنون نتایج جراحی در افرادی که پوست بالغ و ساقی دارند تا اینکه حدودی از کسان میانسال بهتر خواهد بود.

سن رخیص جراحی بینی در سنی کمتر از سنین ذکر شده یعنی بکر زیر16 سنه پایه و پدر زیر 18 سن میتواند داعیه ایجاد نقص داخل رشد خلوص بلوغ صورت و بینی شود. تو واقع بینی مرکز ترقی صورت است و اجازت رشد کل صورت اندر زمان رشد توسط صفحات رشد استخوانی که تو بینی ایستادگی دارند داده میشود. پس ارتکاب جراحی زیبایی بینی سادگی یا سن عمل جراحی زیبایی بینی قبل دوباره به دست آوردن بلوغ میتواند سبب ایجاد نقایصی داخل رشد روی و بینی شود . جهت اثبات این درون مایه تحقیقات زیادی به کاربستن شده است داخل یکی دوباره به دست آوردن این تحقیقات که روی خرگوشها در سال 2010 اندر امریکا به کاربستن شده است تعدادی اندک سال خرگوش را که تازه متولد شده بودند جراحی کرده سادگی مراکز مباهات بینی انها را تخریب کردند سپس آش بزرگ شدن کودک خرگوشها و بالا بلوغ رسیدن آنها شناسا شدند که بله تنها بینی آنها بالندگی نکرده است بلکه رشد ما بقی رخ هم سکبا اختلال قبال شده و تعالی فخر کاملی ندارد. ته این فرضیه به محرز رسید که صفحات بالندگی استخوانی بینی نقطه اوایل رشد نفس بینی صمیمیت بقیه صورت اندر دوران بلوغ هستند صداقت حتی المقدور نباید قبل از روزگار بلوغ آسیب ببینند سادگی سن ورزیدن بینی سرانجام و اینک از حال بلوغ است.

سن به کاربستن عمل جراحی زیبایی بینی

در موردها بسیار ویژه تعلق و کیمیا کمیاب ممکن است کودکان وابسته اسیر انحراف بینی شدید باشند که علت لحظه می تواند مادرزادی صفا یا در واکنش ضربه برفراز بینی عطر . اندر این کودکان استشمام از بینی آشفته شده علایمی مثل تنفس دهانی وخشکی دهان حین بیدار ازمد افتادن از خواب و همین طور خرو آماه شبانه ایجاد میشود.

در این مورد مختص فقط قدس فقط جراحی ضلالت بینی که در زبان علمی به طرفه العین سپتوپلاستی می گویند و آری عمل زیبایی آن هم صدر در صورت کاملا محدود به کاربستن میشود . و آماج از جراحی فقط مسالمت جویی انحراف بینی از تو بینی بری ایجاد تغییرات ظاهری در بینی کودک است . شوربا این ارتکاب جراحی و تصحیح کج روی بینی استنشاق کودک تا حدودی بهتر میشود و به کاربستن عمل اصلی یعنی تصحیح کامل ضلالت بینی و سن جراحی بینی فایده سنین مرجح یعنی دختران بالای 15 تا اینکه 16 سالگی پاکی پسران بالای 18 سالگی موکول میشود.

انحراف بینی باید پیدا کردن 2 دلیل مورد بررسی ایستادگی گیرد یکی ضلالت داخلی تیغه بینی است یکدلی دیگری کج بودن ظاهری بینی.
فراز تیغه بحبوحه بینی که بینی را پهلو دو آبشخور تقسیم می‌کند سپتوم بینی می‌گوییم. تیغه بینی دیواری است که دوباره یافتن و گم کردن ساختمان‌های غضروفی پاکی استخوانی تشکیل شده است،‌ قسمت‌های عقبی طرفه العین استخوانی قدس قسمت‌های جلویی ساختمانی غضروفی دارند.

انحراف بینی
انحراف بینی

انحراف بینی

ذکر این نکته اصلی است که اندر تمامی نفوس این تیغه بینی هم حدی ضلال دارد و نفع علیه و له روی بالا و عبارت دیگر سپتوم عاری و با هیچگونه انحرافی حیات ندارد و در اکثریت افراد آش بررسی دقیق خبره خواهیم شد که مقداری ضلالت سپتوم بینی جزئی حیات دارد ولی این ضلال بینی جزئی دلیلی کنار بنده انجام جراحی انحراف بینی نیست عمده این است که آیا این خمیدگی بینی برای بیمار مشکلی خصوصاً از لحاظ تنفسی ایجاد محبوب است یا خیر. داخل صورتی که کجی بینی شخصی را مقید مشکلات تنفسی نموده نفحه می‌توان آش جراحی ضلالت بینی،‌ مشکل را تصحیح نمود. لازم به ذکر است که یا وقتی که جراحی فقط صدر در قصد توافق انحراف تیغه بینی اعمال شود،‌ خمیدگی تیغه بینی معدوم شده و تنفس بیمار گشایش میابدولی تغییر درون شکل ظاهری بینی ایجاد نخواهد شد و جزو جراحی‌های زیبایی به آمار نخواهد آمد.
جور دیگری دوباره به دست آوردن انحراف بینی انحرافی است که مشهود بینی را غم درگیر کرده بی آلایشی به نفس deviated Nose یا باز بینی کج می‌گویند که با جراحی بینی بالا سادگی متناسب برطرف دمده شدن میباشد. این کجی ظاهری بینی می‌تواند همراه سکبا کجی تیغه ریح و یا فقط محدود ضلع سود کجی در استخوان‌های بینی باشد. جهت قهر کجی ظاهری بینی نیاز به اعمال جراحی زیبایی نیستی دارد که داخل حین ورزیدن جراحی کجی تیغة بینی هم در صورتی که بود داشته باشد. مسالمت جویی می‌گردد .
یکی باز یافتن علایق دکتر قارونی که مدتها روی دم مطالعه حاضر اند جراحی صفا روشهای آشتی بینی های به تعبیر کج میباشد صفا ایشان پایان روزنامه خود تو دوره تخصصی گوش و خرخره و بینی را به این موضوع اختصاص دادند و آش مطالعه بیمارانی که داخل دوران کودکی پاکی سنین نازش دچار ضربه بینی شده بودند و آثار آن ضربه اندر بزرگسالی نغمه حل های جدید و نوینی در مسالمت بینی های دارای کجی ظاهری نمایش نمودند که مورد وقع و خوش آمد پذیره ابرازعلاقه کنگره های مفخم داخلی خلوص خارجی استقرار گرفت خلوص ایشان در کنگره بین المللی گوشه و نای تراشیدن و بینی در سال 2013 اندر این مورد سخنرانی کردند.
حتا به حال بیماران بسیاری باز یافتن این دست سکبا انحراف تیغه بینی چه میل داخلی و چه کجی ظاهری وساطت ایشان جراحی شده اند صداقت حتی جراحی پلک موفق زیادی داشته اند و برفراز نتایج مرغوب دست یافته اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.