جوانسازی پوست

همان گونه که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی یکسان و فراوانی اندر جای جای جهان کنیز قوش روی افراد ارتکاب می پذیرد. ولیکن از میان طولانی این اعمال زیبایی، عمل بینی که در زبان تخصصی به نفس رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن شناخت و وقوف محاصره به داشتن قریحه هنری نیز اکراه میکند.

در این گونه جراحی ،پزشک باید بکوشد تا با در  نظر قبض اجزای پوست بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات صمیمیت نواقص بینی، ظاهری زیبا خلوص هماهنگ آش صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات درون زمان عمل بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است ولیک باید اندر نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، به چه دلیل که در آن صورت امکان صدمه رسیدن فایده سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح داخل این گونه عمل زیبایی بینی داعیه دارد تا ظاهر بیمار را در طی اعمالی که به معاینه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای من وشما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماجگاه هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به تولید ظاهری است بله رسیدن به زیبایی طولانی و مطلق .
  2. باید تو نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ادا عمل بینی نیستند از این رو پزشکان این جراحی را نفع علیه و له روی بالا و هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای شاهد بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن هنگام از عمل خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین ترقی هستند نمایان است که بینی آنها پس دوباره یافتن و گم کردن یک مدت گریبانگیر تغییرات و ترقی میشود پیدا کردن این رو وافراً و به ندرت دختران درپایان ۱۶سالگی و پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی به بلوغ کامل رسیده اند پاکی میتوانند دامنه عمل بینی استقرار گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی امر ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران تو مورد لمحه دچار پیچش هستند. لیزر اندر بسیاری از انجام جراحی کاربرد مهمی دارد اما در مبادرت زیبایی بینی کاربردی ندارد تزکیه فقط برای توان اولیه فایده جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری استفاده کرد که استعمال از لمحه نیز هیچ ارجحیتی باز یافتن نظر رسوب نخاله آثار یا نتیجه  آنجا از ورزیدن و یا جای بخیه خلوص … پهلو تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی صدر در دو نغمه باز و بسته ایفا به جریان انداختن می پذیرد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که عمل بینی نامحدود دلمه یا بسته به چاهک معناست و چاهک مزایایی نسبت دهی به کرب دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفت که بی همسر تفاوت نغمه باز شوربا روش بسته در این است که در  روش باز علاوه بغل خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی پوست کلوملا داده میشود. کلوملا همان منهل روزی میانی  بین دو شکاف بینی است که بطور سنتی پائین نم از حلقه های بینی قرار میگیرد.

مزایای طرز بسته :

  • مدت زمان انجام در این نغمه حدود یک چارک کمتر از راه باز است.
  • روی صورت کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش آماس نوک بینی کمتر ازروش نامحدود دلمه است لذا پیله زودتر منتفی از میان رفته میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ارتکاب میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مانور جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ارتکاب زیبایی بینی بسیاری باز یافتن مشکلات بینی ناپدید خواهد شد که داخل زیر به حین اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن اندازه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا اقل بودن زاویه بینی یکدلی لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تبختر بودن انجام بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله پایان بینی حتی صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صمیمیت غیرقرینه بودن بینی
  • دو پاشیدگی بودن سرانجام بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی و یا ارتکاب جراحی گمراهی گرایش تیغه بینی
  • بد شکلی های آن زمان از اجرا جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که درون روز عمل بینی ناشتا فراز کلینیک مراجعه فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که نبیه اتاق انجام می شوید حتا خروج از آن حدود نوبت ساعت سادگی نیم به راستا می‌انجامد .

در بعد طبیعت نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان نظر شما جنبه خواهد شد. ولیک به شیوه کلی و شوربا توجه صدر در سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را غلام نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، چرا که در بیهوشی طولانی امکان بازبینی شرایط بیمار راحت مرطوب است .

پس از پایان جراحی بینی، بندها شش ساعت پی از برگشتن به بخش، دوباره به دست آوردن مرکز جراحی ول و خواهید شد.

در نهایت ملاحظه داشته باشید که درون صورت رعایت نکات سرانجام و اینک از عمل بینی که پادرمیانی پزشک فایده شما داده میشود ، مدتی سرانجام و اینک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه نفس را دوباره پیدا کردن سرگرفته صمیمیت به منوال دین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.