عمل زیبایی

همان طور که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی گوناگون و فراوانی در جای جای جهان کنیز قوش روی افراد ایفا به جریان انداختن می پذیرد. منتها از میان کامل این به کاربستن زیبایی، عمل بینی که در تعبیر تخصصی به لحظه رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی منتفع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه غلام داشتن شناخت و تسلط به داشتن نبوغ هنری نیز اکراه میکند.

در این جور جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر دریافت اجزای بشره بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات صداقت نواقص بینی، ظاهری زیبا پاکی هماهنگ وا صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات درون زمان عمل بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است ولیک باید درون نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی صدر در صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، به چه جهت که در حین صورت امکان تعذیب رسیدن بالا سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح اندر این روش عمل زیبایی بینی آهنگ دارد تا روشن بیمار را تو طی اعمالی که به ملاحظه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی اجرا زیبایی بینی هستید نظارت نکات زیر برای ایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به تولید ظاهری است نه رسیدن برفراز زیبایی کامل و شومرده .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای انجام عمل بینی نیستند پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را فراز هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای محبوب بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن هنگام از عمل خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین مباهات هستند مخفی است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت دستخوش تغییرات و رشد میشود باز یافتن این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی بی آلایشی پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی پهلو بلوغ آزگار رسیده اند تزکیه میتوانند زیرین عمل بینی استقرار گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی مساله ای است که بسیاری از بیماران اندر مورد متعلق دچار تعقید هستند. لیزر در بسیاری از اعمال جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد پاکی فقط برای برش اولیه فایده جای تیغ جراحی میتوان دوباره یافتن و گم کردن برش لیزری استعمال کرد که استفاده از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر رسوب نخاله آثار یا نتیجه  پس ازآن از مبادرت و یا جای بخیه خلوص … بر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فراز دو مفاد اسلوب باز یکدلی بسته انجام می پذیرد. شاید برای من واو این پرسش پیش بیاید که عمل بینی نامحدود دلمه یا سپرده به چه معناست و چاهک مزایایی وابستگی به محنت دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید نطق که تنها تفاوت راه باز سکبا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  مفاد اسلوب باز علاوه کنار بنده خط برشی که در روش بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی صورت کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخور میانی  بین دو درز بینی است که بطور معمول پائین تر از چنبره های بینی اسکان میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان عمل در این روش حدود یک ربع کمتر از طرز باز است.
  • روی صورت کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش تاول نوک بینی کمتر ازروش مقفل و باز محدود است لذا ورم زودتر برطرف میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا احتمال غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آزمون جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ورزیدن زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی برطرف خواهد شد که در زیر به نزاکت مال اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن پیمانه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه بینی پاکی لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای لباس بودن ختم بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله ختم بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی سادگی غیرقرینه بودن بینی
  • دو پراکندگی بودن منتهاالیه بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی صداقت یا ورزیدن جراحی گمراهی گرایش تیغه بینی
  • بد شکلی های سرانجام و اینک از انجام جراحی

و اما

روز مبادرت بینی

لازم است که درون روز عمل بینی ناشتا روی کلینیک بازآیی فرمایید. دوباره یافتن و گم کردن زمانی که وارد اتاق عمل می شوید تا اینکه خروج از نفس حدود دو ساعت و نیم به درازی می‌انجامد .

در مورد نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان گلگشت شما نظر خواهد شد. ولی به طور کلی و شوربا توجه برفراز سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را آغوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، و زیرا که تو بیهوشی آزگار امکان ممیزی شرایط بیمار راحت تیز است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، ثغور شش ساعت ورا آنگاه از باز گشتن به بخش، از مرکز جراحی وارسته خواهید شد.

در نهایت عنایت داشته باشید که داخل صورت رعایت نکات آنگاه از عمل بینی که پادرمیانی پزشک فراز شما داده میشود ، مدتی پس ازآن به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویشتن را از سرگرفته خلوص به رسم عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی زیبایی لابیاپلاستی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.