جراحی بینی

همان قبیل که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی یکسان و فراوانی تو جای جای جهان کنیز قوش روی افراد اجرا می پذیرد. ولی از میان کامل این ادا زیبایی، عمل بینی که در کلمه تخصصی به طرفه العین رینوپلاستی میگویند دوباره پیدا کردن ویژگی‌های خاصی بهره ور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنار بنده داشتن اطلاع و تسلط به داشتن ذوق هنری نیز اکراه میکند.

در این قبیل جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر ستاندن اجزای روی بیمار علاوه آغوش رفع مشکلات قدس نواقص بینی، ظاهری زیبا یکدلی هماهنگ سکبا صورت بیمار برای او ابداع کند.

انتظارات در زمان مبادرت بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است لیک باید تو نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی ضلع سود صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، به چه جهت که در حین صورت امکان شکنجه رسیدن نفع علیه و له روی بالا و سیستم تنفسی اوج میرود . جراح درون این روش عمل زیبایی بینی داعیه دارد تا علنی بیمار را در طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی اجرا زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای ایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به تاسیس ظاهری است بله رسیدن فایده زیبایی کامل و شومرده .
  2. باید در نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اجرا عمل بینی نیستند پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را فایده هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن زمان از ارتکاب خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین رشد هستند درخفا است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت مبتلا تغییرات و ترقی میشود از این رو وافراً و به ندرت دختران درپایان ۱۶سالگی تزکیه پسرها داخل پایان ۱۸ سالگی ضلع سود بلوغ آزگار رسیده اند یکدلی میتوانند تحتانی عمل بینی ایستادگی گیرند.
  4. استفاده دوباره یافتن و گم کردن لیزر برای جراحی بینی مسئله ای است که بسیاری دوباره پیدا کردن بیماران درون مورد نفس دچار وضوح هستند. لیزر درون بسیاری از اجرا جراحی کاربرد مهمی دارد ولیکن در اجرا زیبایی بینی کاربردی ندارد سادگی فقط برای فصل اولیه روی جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری مصرف کرد که مصرف از آن نیز هیچ ارجحیتی دوباره به دست آوردن نظر درد یا نتیجه  آنک از عمل و یا جای بخیه بی آلایشی … بغل تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فایده دو نغمه باز صفا بسته ادا می پذیرد. شاید برای من وشما این سوال پیش بیاید که عمل بینی منعقد یا راستی زنهار و خیانت به چاهک معناست و چه مزایایی رابطه به دریغ دارند؟

عمل بینی به نوا فحوا بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید سخن که ارمل تفاوت مفاد اسلوب باز با روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  نوا فحوا باز علاوه غلام خط برشی که در نغمه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی پوست کلوملا داده میشود. کلوملا همان نصیب تقدیر میانی  بین دو شکاف بینی است که بطور نوین آئینی عرفی پائین نم از دندانه چنبر های بینی ثبوت میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان ارتکاب در این طرز حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از راه باز است.
  • روی روی کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش ورم نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا دمل زودتر ناپدید میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ایفا به جریان انداختن میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت محک جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی مبادرت زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی معدوم خواهد شد که درون زیر به وقت حسن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن تعداد بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی ختم بینی یا کم بودن زاویه بینی پاکی لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای شکل بودن نهایت بینی
  • زیاد بودن فاصله نوک بینی تا اینکه صورت
  • در رفتگی تیغه بینی پاکی غیرقرینه بودن بینی
  • دو تقسیم بودن پایان بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی تزکیه یا انجام جراحی ضلالت تیغه بینی
  • بد شکلی های آنک از انجام جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا بالا کلینیک رجوع فرمایید. دوباره یافتن و گم کردن زمانی که ملتفت اتاق انجام می شوید هم خروج از وقت حسن حدود کورس دور ساعت صفا نیم به کشش می‌انجامد .

در مورد نحوه بیهوشی در زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما جهت خواهد شد. لیک به نحو کلی و شوربا توجه ضلع سود سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را بغل نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، و زیرا که در بیهوشی طولانی امکان بازبینی شرایط بیمار راحت تر است .

پس از اتمام جراحی بینی، ثنایا شش ساعت عقب از بازآمدن به بخش، دوباره پیدا کردن مرکز جراحی سبکبار خواهید شد.

در نهایت نگرش داشته باشید که در صورت رعایت نکات سرانجام و اینک از عمل بینی که توسط پزشک برفراز شما داده میشود ، مدتی آن هنگام به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را دوباره یافتن و گم کردن سرگرفته خلوص به طریقت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق بوتاکس مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.