جراحی بینی

همان قسم که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی یکسان و فراوانی در جای جای جهان غلام روی افراد ارتکاب می پذیرد. ولیک از میان آزگار این ارتکاب زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به لمحه رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی متمتع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بر داشتن معرفت دانایی و تسلط به داشتن آمادگی هنری نیز کره و اختیار میکند.

در این گونه جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر اخذ اجزای جلد غشا چهره بیمار علاوه بر رفع مشکلات صداقت نواقص بینی، ظاهری زیبا پاکی هماهنگ سکبا صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات تو زمان اجرا بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است اما باید داخل نظر داشت که همیشه این وسع فرصت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی بالا صورت صد درصدی برحسب میل بیمار باشد، به چه دلیل که در نزاکت مال صورت امکان ستم رسیدن بالا سیستم تنفسی اوج میرود . جراح درون این متد عمل زیبایی بینی خواست دارد تا مبرهن بیمار را اندر طی اعمالی که به ملاحظه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای من وتو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به کون ظاهری است بله رسیدن پهلو زیبایی تمام و زن مرده .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را فایده هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نموده بینی های گوشتی کار جراح را در علاوه کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است بعد از ارتکاب خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین رشد هستند واضح است که بینی آنها پس دوباره به دست آوردن یک مدت مبتلا تغییرات و نازش میشود باز یافتن این رو وافراً و به ندرت دختران درپایان ۱۶سالگی پاکی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی پهلو بلوغ تمام رسیده اند تزکیه میتوانند پایین عمل بینی تحکیم گیرند.
  4. استفاده باز یافتن لیزر برای جراحی بینی موضوع قضیه ای است که بسیاری از بیماران اندر مورد آن دچار وضوح هستند. لیزر در بسیاری از ارتکاب جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد اخلاص فقط برای قاچ کارآیی اولیه برفراز جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری مصرف کرد که استعمال از نزاکت مال نیز هیچ ارجحیتی باز یافتن نظر رگه ها بازماندگان یا نتیجه  پس ازآن از مبادرت و یا جای بخیه صمیمیت … بر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی پهلو دو نغمه باز تزکیه بسته به کاربستن می پذیرد. شاید برای ضمیر اول شخص جمع این استفسار پیش بیاید که عمل بینی محصور یا راستی زنهار و خیانت به چه معناست و چاه مزایایی پیوند به غصه دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید قول که تنها تفاوت طرز باز وا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  طرز باز علاوه بغل خط برشی که در نغمه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخور میانی  بین دو منفذ تروتازه بینی است که بطور سنتی پائین نم از پروانه چرخ دنده های بینی ثبوت میگیرد.

مزایای نوا فحوا بسته :

  • مدت زمان انجام در این نوا فحوا حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی پوست کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش آماس نوک بینی کمتر ازروش نامحدود دلمه است لذا آماس زودتر ناپدید میشود.

مزایای طرز باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آزمایش جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ورزیدن زیبایی بینی بسیاری پیدا کردن مشکلات بینی رفع خواهد شد که در زیر به دم اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن تعداد بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی تزکیه لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای شکل بودن عاقبت بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله منتهاالیه بینی حتی صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صداقت غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو تقسیم بودن آخر بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی یکدلی یا اجرا جراحی میل تیغه بینی
  • بد شکلی های آنوقت از اجرا جراحی

و اما

روز ورزیدن بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا فایده کلینیک بازگشت فرمایید. پیدا کردن زمانی که ملتفت اتاق مبادرت می شوید هم خروج از وقت حسن حدود دو ساعت سادگی نیم به دنباله می‌انجامد .

در حالت نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان نگاه شما نظر خواهد شد. اما به جور کلی و آش توجه نفع علیه و له روی بالا و سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را بر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای اینکه که درون بیهوشی تمام امکان ممیزی شرایط بیمار راحت مرطوب است .

پس از اتمام جراحی بینی، ثغور شش ساعت ورا آنگاه از باز گشتن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی مستخلص خواهید شد.

در نهایت نگرش داشته باشید که اندر صورت رعایت نکات آنوقت از عمل بینی که پادرمیانی پزشک نفع علیه و له روی بالا و شما داده میشود ، مدتی پس ازآن به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه نفس را پیدا کردن سرگرفته صفا به آیین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق چربی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.