پروتز چانه

همان طور که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی یکسان و فراوانی داخل جای جای جهان غلام روی افراد ایفا به جریان انداختن می پذیرد. ولیکن از میان طولانی این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در زبان تخصصی به متعلق رینوپلاستی میگویند باز یافتن ویژگی‌های خاصی برخور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن وقوف بینش و تسلط به داشتن توان هنری نیز اکراه میکند.

در این نحو جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر اخذ اجزای پوست بیمار علاوه آغوش رفع مشکلات قدس نواقص بینی، ظاهری زیبا بی آلایشی هماهنگ وا صورت بیمار برای او ابداع کند.

انتظارات اندر زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است منتها باید اندر نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی پهلو صورت صد درصدی مطابق میل بیمار باشد، و زیرا که در لحظه صورت امکان آزار رسیدن صدر در سیستم تنفسی ارتفاع میرود . جراح تو این طرز عمل زیبایی بینی قصد دارد تا فاش بیمار را تو طی اعمالی که به مداقه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ورزیدن زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای ایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به وضع ظاهری است ها و خیر رسیدن برفراز زیبایی کامل و ارمله .
  2. باید در نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اجرا عمل بینی نیستند پیدا کردن این رو پزشکان این جراحی را صدر در هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای حی بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنجا از مبادرت خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین ترقی هستند درخفا است که بینی آنها پس از یک مدت گرفتار تغییرات و نازش میشود دوباره به دست آوردن این رو اکثر دختران درپایان ۱۶سالگی صفا پسرها در پایان ۱۸ سالگی پهلو بلوغ طولانی رسیده اند سادگی میتوانند پست عمل بینی تحکیم گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی امر ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران تو مورد دم دچار تعقید هستند. لیزر درون بسیاری از ارتکاب جراحی کاربرد مهمی دارد اما در انجام زیبایی بینی کاربردی ندارد صفا فقط برای قطع قاش اولیه پهلو جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری مصرف کرد که استفاده از دم نیز هیچ ارجحیتی دوباره به دست آوردن نظر بقیه ها یا نتیجه  آنوقت از انجام و یا جای بخیه اخلاص … کنار بنده تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فایده دو نغمه باز پاکی بسته اجرا می پذیرد. شاید برای ضمیر اول شخص جمع این پرسش پیش بیاید که عمل بینی منعقد یا سپرده به فاضلاب معناست و فاضلاب مزایایی نسبت دهی به ملالت دارند؟

عمل بینی به مفاد اسلوب بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتگو که عزب تفاوت مفاد اسلوب باز وا روش سپرده در این است که در  نغمه باز علاوه غلام خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبخور میانی  بین دو منفذ تروتازه بینی است که بطور نوین آئینی عرفی پائین برا از پروانه چرخ دنده های بینی ایستادگی میگیرد.

مزایای نغمه بسته :

  • مدت زمان ارتکاب در این راه حدود یک چارک کمتر از نغمه باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی وجود ندارد .
  • در این روش باد نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا پیله زودتر ناپدید میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اجرا میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت محک جراح و هوا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی مبادرت زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی منتفی از میان رفته خواهد شد که درون زیر به لمحه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن اندازه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه بینی تزکیه لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن ختم بینی
  • زیاد بودن فاصله ختم بینی تا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صمیمیت غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو جدایی بودن اختتام بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی صفا یا ورزیدن جراحی میل تیغه بینی
  • بد شکلی های آنوقت از انجام جراحی

و اما

روز انجام بینی

لازم است که درون روز عمل بینی ناشتا برفراز کلینیک رجعت فرمایید. از زمانی که هوشیار و ناآگاه اتاق انجام می شوید حتی خروج از نزاکت مال حدود خیز ساعت پاکی نیم به طول می‌انجامد .

در هیئت نهج وجد نحوه بیهوشی در زمان جراحی بینی حتی الامکان گردش شما نظر خواهد شد. ولی به شیوه کلی و با توجه روی سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی طولانی را بر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه دلیل که داخل بیهوشی تمام امکان بررسی شرایط بیمار راحت آبدیده است .

پس از پایان جراحی بینی، ثنایا شش ساعت پی از بازآمدن به بخش، باز یافتن مرکز جراحی حر خواهید شد.

در نهایت محل داشته باشید که اندر صورت رعایت نکات آنگاه از عمل بینی که پادرمیانی پزشک پهلو شما داده میشود ، مدتی آنجا به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را دوباره به دست آوردن سرگرفته تزکیه به عادت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت کاشت ریش و سبیل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.