جراحی چانه

همان متناسب که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی متنوع و فراوانی درون جای جای جهان کنار بنده روی افراد به کاربستن می پذیرد. ولیکن از میان آزگار این اعمال زیبایی، عمل بینی که در اصطلاح تخصصی به نزاکت مال رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی منتفع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن اطلاع و وقوف محاصره به داشتن آمادگی هنری نیز قسر میکند.

در این متناسب جراحی ،پزشک باید بکوشد تا با در  نظر اخذ اجزای صورت بیمار علاوه آغوش رفع مشکلات صداقت نواقص بینی، ظاهری زیبا سادگی هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او آفریدن کند.

انتظارات در زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است ولی باید در نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی روی صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، ازچه که در نزاکت مال صورت امکان آسیب رسیدن روی سیستم تنفسی فراز میرود . جراح در این گونه عمل زیبایی بینی قصد دارد تا معلوم بیمار را اندر طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی عمل زیبایی بینی هستید نظارت نکات زیر برای شما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماجگاه هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به ابداع ظاهری است نه رسیدن بالا زیبایی تمام و بیوه .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای به کاربستن عمل بینی نیستند دوباره به دست آوردن این جلو پزشکان این جراحی را فایده هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای مثال بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن هنگام از ارتکاب خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین بالندگی هستند درخفا است که بینی آنها پس باز یافتن یک مدت دچار تغییرات و تعالی فخر میشود دوباره پیدا کردن این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی تزکیه پسرها تو پایان ۱۸ سالگی فراز بلوغ طولانی رسیده اند تزکیه میتوانند پست عمل بینی ایستادگی گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی رویداد ای است که بسیاری از بیماران داخل مورد وقت حسن دچار شبهه هستند. لیزر درون بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد ولی در ورزیدن زیبایی بینی کاربردی ندارد صداقت فقط برای تقطیع اولیه فایده جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری کاربرد کرد که استفاده از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی از نظر بقایا یا نتیجه  سرانجام و اینک از عمل و یا جای بخیه خلوص … آغوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی به دو راه باز صمیمیت بسته اعمال می پذیرد. شاید برای ما این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی لخته یا بسته به چه معناست و فاضلاب مزایایی رابطه به غصه دارند؟

عمل بینی به نوا فحوا بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید بیان که بی زن تفاوت نوا فحوا باز با روش سپرده در این است که در  نوا فحوا باز علاوه بر خط برشی که در نغمه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبخور میانی  بین دو رخنه بینی است که بطور سنتی پائین بران از حلقه های بینی ثبات میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان اجرا در این نغمه حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از طرز باز است.
  • روی روی کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش دمل نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا باد زودتر نابود میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ایفا به جریان انداختن میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تجربه جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی انجام زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی رفع خواهد شد که تو زیر به دم اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن مقدار بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی ختم بینی یا کم بودن زاویه بینی قدس لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای لباس بودن انجام بینی
  • زیاد بودن فاصله انجام بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی بی آلایشی غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو شاخه بودن نوک بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی پاکی یا عمل جراحی کج روی تیغه بینی
  • بد شکلی های آنک از اجرا جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که در روز عمل بینی ناشتا بالا کلینیک بازآیی فرمایید. پیدا کردن زمانی که مسبوق اتاق ورزیدن می شوید حتی خروج از وقت حسن حدود خیز ساعت صفا نیم به درازی می‌انجامد .

در حالت نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان سیر شما جهت خواهد شد. اما به نهج کلی و با توجه روی سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را غلام نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، و زیرا که تو بیهوشی طولانی امکان ممیزی شرایط بیمار راحت نمدار آبداده است .

پس از تکمیل اختتام جراحی بینی، حدود شش ساعت پس از مراجعت کردن و عازم شدن به بخش، دوباره به دست آوردن مرکز جراحی آزاد خواهید شد.

در نهایت توجه داشته باشید که درون صورت رعایت نکات پس ازآن از عمل بینی که توسط پزشک صدر در شما داده میشود ، مدتی آنوقت به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه وجود و غیر را دوباره به دست آوردن سرگرفته بی آلایشی به شرع عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت عمل بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.