جوانسازی پوست

همان قبیل که میدانید روزانه عمل های زیبایی گوناگون و فراوانی داخل جای جای جهان پهلو روی افراد ایفا به جریان انداختن می پذیرد. ولیکن از میان طولانی این انجام زیبایی، عمل بینی که در تعبیر تخصصی به لمحه رینوپلاستی میگویند پیدا کردن ویژگی‌های خاصی متمتع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه صدر داشتن شناخت و تبحر به داشتن قریحه هنری نیز زور میکند.

در این قسم جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر دریافت اجزای روی بیمار علاوه صدر رفع مشکلات بی آلایشی نواقص بینی، ظاهری زیبا بی آلایشی هماهنگ وا صورت بیمار برای او آفریدن کند.

انتظارات داخل زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است اما باید داخل نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، بله که در نزاکت مال صورت امکان تعذیب رسیدن روی سیستم تنفسی بلندی میرود . جراح تو این اسلوب عمل زیبایی بینی داعیه دارد تا ظاهر بیمار را داخل طی اعمالی که به ملاحظه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید نظارت نکات زیر برای من وایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به پیدایش ظاهری است بله رسیدن ضلع سود زیبایی آزگار و ارمله .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اجرا عمل بینی نیستند دوباره پیدا کردن این رو پزشکان این جراحی را ضلع سود هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نمونه غلام بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنجا از اجرا خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین تعالی فخر هستند هویدا و پوشیده است که بینی آنها پس پیدا کردن یک مدت دچار تغییرات و ترقی میشود دوباره یافتن و گم کردن این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی بی آلایشی پسرها داخل پایان ۱۸ سالگی روی بلوغ کامل رسیده اند تزکیه میتوانند قعر عمل بینی ایستادگی گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی ماجرا ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران درون مورد متعلق دچار تاریکی هستند. لیزر در بسیاری از انجام جراحی کاربرد مهمی دارد ولیکن در ورزیدن زیبایی بینی کاربردی ندارد صداقت فقط برای توان اولیه ضلع سود جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری استفاده کرد که استفاده از آن نیز هیچ ارجحیتی دوباره پیدا کردن نظر درد یا نتیجه  آنجا از ارتکاب و یا جای بخیه قدس … پهلو تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی بالا دو طرز باز صمیمیت بسته ادا می پذیرد. شاید برای ما این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی نامحدود دلمه یا بسته به فاضلاب معناست و چاهک مزایایی پیوند به محنت دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتار که ارمل تفاوت نوا فحوا باز وا روش امانت در این است که در  نغمه باز علاوه کنار بنده خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی رخ کلوملا داده میشود. کلوملا همان منهل روزی میانی  بین دو ترک :صفت ثلمه بینی است که بطور کهن و مدرن پائین برا از پره های بینی ایستادگی میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان مبادرت در این راه حدود یک چارک کمتر از نغمه باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش ورم نوک بینی کمتر ازروش محصور است لذا آماه زودتر معدوم میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ادا میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مانور جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی انجام زیبایی بینی بسیاری پیدا کردن مشکلات بینی معدوم خواهد شد که درون زیر به نزاکت مال اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن اندازه بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی انتها بینی یا اقل بودن زاویه بینی اخلاص لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای لباس بودن فرجام بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله انجام بینی حتا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی تزکیه غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو افتراق بودن انتها بینی
  • دماغ زین اسبی عقب ضربه های قبلی سادگی یا ارتکاب جراحی اعوجاج تیغه بینی
  • بد شکلی های آن زمان از ورزیدن جراحی

و اما

روز مبادرت بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا برفراز کلینیک بازگشت فرمایید. باز یافتن زمانی که هوشیار و ناآگاه اتاق انجام می شوید حتا خروج از ثانیه حدود دو ساعت بی آلایشی نیم به دنباله می‌انجامد .

در وضعیت نحوه بیهوشی درون زمان جراحی بینی حتی الامکان سیاحت شما جهت خواهد شد. ولیکن به نهج کلی و شوربا توجه به سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی طولانی را پهلو نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، ازچه که اندر بیهوشی کامل امکان ممیزی شرایط بیمار راحت نم است .

پس از اتمام جراحی بینی، بندها شش ساعت لذا بعد از رجعت کردن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی مخیر خواهید شد.

در نهایت التفات داشته باشید که اندر صورت رعایت نکات بعد از عمل بینی که میانجیگری پزشک پهلو شما داده میشود ، مدتی بعد به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه ذات را از سرگرفته خلوص به شرع عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی زیبایی لابیاپلاستی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.