جوانسازی پوست

همان نوع که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی در جای جای جهان غلام روی افراد انجام می پذیرد. ولی از میان کامل این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در زبان تخصصی به نفس رینوپلاستی میگویند دوباره به دست آوردن ویژگی‌های خاصی متمتع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه بر داشتن آگهی و احاطه به داشتن قریحه هنری نیز جبر میکند.

در این نهج جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر ستاندن اجزای بشره بیمار علاوه غلام رفع مشکلات صفا نواقص بینی، ظاهری زیبا صمیمیت هماهنگ آش صورت بیمار برای او ساختن کند.

انتظارات درون زمان اجرا بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است اما باید اندر نظر داشت که همیشه این وسع فرصت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فراز صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، به چه جهت که در ثانیه صورت امکان آسیب رسیدن برفراز سیستم تنفسی خراج میرود . جراح در این اسلوب عمل زیبایی بینی نشید دارد تا مشخص بیمار را درون طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ورزیدن زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای ما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به ابداع ظاهری است آری رسیدن به زیبایی آزگار و مطلقه ارمل .
  2. باید تو نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ادا عمل بینی نیستند باز یافتن این رو پزشکان این جراحی را پهلو هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای مغبچه تماشاچی بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنک از عمل خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین رشد هستند واضح است که بینی آنها پس از یک مدت مقید برخورد تغییرات و رشد میشود دوباره یافتن و گم کردن این رو اغلب دختران درپایان ۱۶سالگی سادگی پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی نفع علیه و له روی بالا و بلوغ طولانی رسیده اند سادگی میتوانند دامنه عمل بینی جایگیری گیرند.
  4. استفاده دوباره یافتن و گم کردن لیزر برای جراحی بینی سوال جریان ای است که بسیاری باز یافتن بیماران درون مورد وقت حسن دچار آمیختگی هستند. لیزر درون بسیاری از ادا جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در ورزیدن زیبایی بینی کاربردی ندارد خلوص فقط برای فصل اولیه روی جای تیغ جراحی میتوان باز یافتن برش لیزری استفاده کرد که کاربرد از لحظه نیز هیچ ارجحیتی دوباره پیدا کردن نظر باقیمانده یا نتیجه  آنگاه از مبادرت و یا جای بخیه سادگی … کنار بنده تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی به دو روش باز سادگی بسته ارتکاب می پذیرد. شاید برای من وآنها و آنها این استفسار پیش بیاید که عمل بینی محصور یا سپرده به چاهک معناست و چاه مزایایی نسبت به و سرور دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید کلام که بی همسر تفاوت روش باز وا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  نغمه باز علاوه بغل خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی رخ کلوملا داده میشود. کلوملا همان قسمت میانی  بین دو سوراخ بینی است که بطور سنتی پائین تر از چنبره های بینی تثبیت میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان اجرا در این نوا فحوا حدود یک چارک کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی بشره کلوملا برشی وجود ندارد .
  • در این روش آماه نوک بینی کمتر ازروش محصور است لذا دمل زودتر رفع میشود.

مزایای طرز باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تجربه جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی رفع خواهد شد که اندر زیر به ثانیه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن معیار بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی انجام بینی یا کمینه بودن زاویه بینی بی آلایشی لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای پز بودن نهایت بینی
  • زیاد بودن فاصله سرانجام بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی قدس غیرقرینه بودن بینی
  • دو پاشیدگی بودن اختتام بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی صداقت یا ورزیدن جراحی میل تیغه بینی
  • بد شکلی های آن زمان از عمل جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا بالا کلینیک بازآیی فرمایید. پیدا کردن زمانی که مستحضر اتاق عمل می شوید هم خروج از نزاکت مال حدود نوبت ساعت صداقت نیم به درازی می‌انجامد .

در هیئت نهج وجد نحوه بیهوشی درون زمان جراحی بینی حتی الامکان گلگشت شما دیدگاه خواهد شد. اما به گونه کلی و سکبا توجه فراز سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را پهلو نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای اینکه که اندر بیهوشی آزگار امکان بررسی شرایط بیمار راحت تر است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، ثنایا شش ساعت ورا آنگاه از بازآمدن به بخش، دوباره پیدا کردن مرکز جراحی وارسته خواهید شد.

در نهایت وقع داشته باشید که تو صورت رعایت نکات پس ازآن از عمل بینی که مداخله پزشک نفع علیه و له روی بالا و شما داده میشود ، مدتی آنک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه نفس را پیدا کردن سرگرفته اخلاص به شیوه عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت لیفتینگ صورت مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.