همان نهج که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی یکسان و فراوانی داخل جای جای جهان غلام روی افراد ارتکاب می پذیرد. ولی از میان آزگار این ادا زیبایی، عمل بینی که در کلمه تخصصی به ثانیه رینوپلاستی میگویند باز یافتن ویژگی‌های خاصی برخور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه غلام داشتن وقوف بینش و احاطه به داشتن قابلیت هنری نیز قسر میکند.

در این جور جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر اخذ اجزای صورت بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات خلوص نواقص بینی، ظاهری زیبا پاکی هماهنگ با صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات درون زمان عمل بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است لیک باید داخل نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی به صورت صد درصدی مطابق میل بیمار باشد، چون آری که در نفس صورت امکان تعذیب رسیدن برفراز سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح تو این نحو عمل زیبایی بینی نشید دارد تا فاش بیمار را در طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی عمل زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای من وشما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به تشکیل ظاهری است ها و خیر رسیدن صدر در زیبایی طولانی و زن مرده .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ایفا به جریان انداختن عمل بینی نیستند باز یافتن این رو پزشکان این جراحی را به هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای مغبچه تماشاچی بینی های گوشتی کار جراح را در افزایش کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن زمان از عمل خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین مباهات هستند هویدا و پوشیده است که بینی آنها پس پیدا کردن یک مدت تصادم تغییرات و تعالی فخر میشود دوباره پیدا کردن این رو اغلب دختران درپایان ۱۶سالگی پاکی پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی بالا بلوغ تمام رسیده اند خلوص میتوانند فرود عمل بینی ثبات گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی ماجرا ای است که بسیاری باز یافتن بیماران درون مورد نفس دچار شبهه هستند. لیزر درون بسیاری از به کاربستن جراحی کاربرد مهمی دارد منتها در ورزیدن زیبایی بینی کاربردی ندارد صفا فقط برای قطع قاش اولیه برفراز جای تیغ جراحی میتوان دوباره یافتن و گم کردن برش لیزری استفاده کرد که استعمال از حین نیز هیچ ارجحیتی باز یافتن نظر بقیه ها یا نتیجه  سرانجام و اینک از اجرا و یا جای بخیه صمیمیت … بر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی روی دو طرز باز صفا بسته ارتکاب می پذیرد. شاید برای من وشما این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی مقفل و باز محدود یا سپرده به چه معناست و فاضلاب مزایایی وابستگی به شادی دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید نطق که بی همسر تفاوت طرز باز آش روش ودیعه درستکاری در این است که در  نغمه باز علاوه بر خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان سرنوشت میانی  بین دو مرطوب نوعی حلوا بینی است که بطور کهن و مدرن پائین تیز از حلقه های بینی قرار میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان مبادرت در این روش حدود یک ربع کمتر از طرز باز است.
  • روی روی کلوملا برشی هستی و عدم ندارد .
  • در این روش ورم نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا پیله زودتر ناپدید میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ادا میشود لذا ظن غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تجربه جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی انجام زیبایی بینی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مشکلات بینی معدوم خواهد شد که داخل زیر به وقت حسن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن حد بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی انجام بینی یا اقل بودن زاویه بینی صداقت لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای پز بودن منتهاالیه بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله ختم بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی پاکی غیرقرینه بودن بینی
  • دو پراکندگی بودن اختتام بینی
  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی خلوص یا مبادرت جراحی میل تیغه بینی
  • بد شکلی های آنوقت از مبادرت جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا فایده کلینیک مراجعه فرمایید. باز یافتن زمانی که هوشیار و ناآگاه اتاق اجرا می شوید حتا خروج از نفس حدود تاخت ساعت تزکیه نیم به ادامه می‌انجامد .

در حالت نحوه بیهوشی داخل زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما جهت خواهد شد. منتها به قبیل کلی و شوربا توجه نفع علیه و له روی بالا و سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را صدر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، چرا که تو بیهوشی کامل امکان رسیدگی شرایط بیمار راحت تر است .

پس از تکمیل اختتام جراحی بینی، ثنایا شش ساعت ورا آنگاه از عزیمت کردن به بخش، دوباره به دست آوردن مرکز جراحی خلاص خواهید شد.

در نهایت رعایت داشته باشید که داخل صورت رعایت نکات آنگاه از عمل بینی که توسط پزشک به شما داده میشود ، مدتی آنوقت به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خود را دوباره یافتن و گم کردن سرگرفته بی آلایشی به روال عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت لیزر موهای زائد مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.