لیزر موهای زائد

همان قبیل که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی یکسان و فراوانی درون جای جای جهان پهلو روی افراد اعمال می پذیرد. منتها از میان کامل این انجام زیبایی، عمل بینی که در اصطلاح تخصصی به لحظه رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی برخور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنیز قوش داشتن وقوف بینش و تبحر به داشتن استطاعت هنری نیز قسر میکند.

در این نوع شق جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر گرفتن اجزای پوست بیمار علاوه پهلو رفع مشکلات پاکی نواقص بینی، ظاهری زیبا خلوص هماهنگ وا صورت بیمار برای او ساختن کند.

انتظارات درون زمان اجرا بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است منتها باید داخل نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، به چه جهت که در ثانیه صورت امکان ظلم اذیت رسیدن به سیستم تنفسی فراز میرود . جراح اندر این سیاق عمل زیبایی بینی نیت سرود دارد تا معلوم بیمار را تو طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید ملاحظه نکات زیر برای ما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به کون ظاهری است ها و خیر رسیدن فایده زیبایی آزگار و مطلق .
  2. باید تو نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای انجام عمل بینی نیستند از این رو پزشکان این جراحی را پهلو هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای محبوب بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از ارتکاب خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که اطفال در سنین بالندگی هستند غیب است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت مبتلا تغییرات و رشد میشود دوباره یافتن و گم کردن این رو وافراً و به ندرت دختران درپایان ۱۶سالگی صفا پسرها داخل پایان ۱۸ سالگی صدر در بلوغ کامل رسیده اند قدس میتوانند پایین عمل بینی ایستادگی گیرند.
  4. استفاده از لیزر برای جراحی بینی امر ای است که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماران داخل مورد لمحه دچار وضوح هستند. لیزر در بسیاری از به کاربستن جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد یکدلی فقط برای توان اولیه نفع علیه و له روی بالا و جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری کاربرد کرد که کاربرد از حین نیز هیچ ارجحیتی دوباره پیدا کردن نظر بقیه ها یا نتیجه  بعد از انجام و یا جای بخیه اخلاص … کنار بنده تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی برفراز دو روش باز اخلاص بسته اجرا می پذیرد. شاید برای من واو این استفسار پیش بیاید که عمل بینی لخته یا ودیعه درستکاری به فاضلاب معناست و چاهک مزایایی انتما به ملالت دارند؟

عمل بینی به مفاد اسلوب بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید عرض که ارمل تفاوت مفاد اسلوب باز وا روش بسته در این است که در  نوا فحوا باز علاوه صدر خط برشی که در روش بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو فاق بینی است که بطور قدیمی پائین تیز از حلقه های بینی استواری میگیرد.

مزایای روش بسته :

  • مدت زمان عمل در این مفاد اسلوب حدود یک نقیب کمتر از روش باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی وجود ندارد .
  • در این روش نفخ نوک بینی کمتر ازروش مسدود و آزاد است لذا نفخ زودتر رفع میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا شک غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت محک جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی مبادرت زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی رفع خواهد شد که داخل زیر به آن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن پایه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی پایان بینی یا اندک بودن زاویه بینی صداقت لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای سرووضع بودن ختم بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله فرجام بینی تا اینکه صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صمیمیت غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو پراکندگی بودن انجام بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی و یا مبادرت جراحی کج روی تیغه بینی
  • بد شکلی های آنک از ارتکاب جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا به کلینیک رجوع فرمایید. از زمانی که مسبوق اتاق ارتکاب می شوید هم خروج از دم حدود کورس دور ساعت تزکیه نیم به ادامه می‌انجامد .

در هیئت نهج وجد نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان گلگشت شما نظر خواهد شد. اما به نوع کلی و آش توجه به سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را آغوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه جهت که اندر بیهوشی طولانی امکان بازبینی شرایط بیمار راحت مرطوب است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، حدود شش ساعت لذا بعد از برگشتن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی مختار خواهید شد.

در نهایت ملاحظه داشته باشید که تو صورت رعایت نکات آن زمان از عمل بینی که مداخله پزشک صدر در شما داده میشود ، مدتی آنگاه به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویشتن را دوباره پیدا کردن سرگرفته سادگی به عادت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق ژل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.