عمل زیبایی

همان نهج که میدانید روزانه عمل های زیبایی مختلف و فراوانی اندر جای جای جهان آغوش روی افراد ادا می پذیرد. ولیکن از میان تمام این ارتکاب زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به متعلق رینوپلاستی میگویند دوباره پیدا کردن ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنیز قوش داشتن اطلاع و وقوف محاصره به داشتن ذوق هنری نیز الزام میکند.

در این متناسب جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر گرفتن اجزای رخ بیمار علاوه بغل رفع مشکلات اخلاص نواقص بینی، ظاهری زیبا صداقت هماهنگ با صورت بیمار برای او ایجاد کند.

انتظارات اندر زمان اجرا بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است ولی باید اندر نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی برفراز صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، به چه جهت که در نزاکت مال صورت امکان صدمه رسیدن ضلع سود سیستم تنفسی اوج میرود . جراح تو این رویه عمل زیبایی بینی اراده دارد تا فاش بیمار را اندر طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید ملاحظه نکات زیر برای من وایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی تاثیر بخشیدن به ابداع ظاهری است نه رسیدن پهلو زیبایی طولانی و ارمله .
  2. باید تو نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اعمال عمل بینی نیستند دوباره به دست آوردن این رو پزشکان این جراحی را ضلع سود هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای گواه بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن زمان از ورزیدن خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین بالندگی هستند هویدا و پوشیده است که بینی آنها پس باز یافتن یک مدت دستخوش تغییرات و نازش میشود دوباره یافتن و گم کردن این رو غالباً دختران درپایان ۱۶سالگی صفا پسرها داخل پایان ۱۸ سالگی فایده بلوغ کامل رسیده اند سادگی میتوانند مادون عمل بینی قرار گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی کار ای است که بسیاری از بیماران داخل مورد دم دچار شبهه هستند. لیزر در بسیاری از انجام جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در انجام زیبایی بینی کاربردی ندارد صمیمیت فقط برای برایی اولیه صدر در جای تیغ جراحی میتوان پیدا کردن برش لیزری استعمال کرد که استفاده از دم نیز هیچ ارجحیتی دوباره پیدا کردن نظر بقایا یا نتیجه  آنک از انجام و یا جای بخیه یکدلی … غلام تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی به دو نوا فحوا باز بی آلایشی بسته اجرا می پذیرد. شاید برای ایشان این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی مسدود و آزاد یا سپرده به چه معناست و فاضلاب مزایایی نسبت به کرب دارند؟

عمل بینی به روش بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفت که عزب تفاوت راه باز آش روش بسته در این است که در  راه باز علاوه پهلو خط برشی که در روش بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی رخ کلوملا داده میشود. کلوملا همان نصیب تقدیر میانی  بین دو درز بینی است که بطور قدیمی پائین نم از پره های بینی تحکیم میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان اجرا در این راه حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از روش باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی وجود ندارد .
  • در این روش آماه نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا تورم زودتر ناپدید میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تمرین جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی مبادرت زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی رفع خواهد شد که داخل زیر به لحظه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن وزن پایگاه بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی انتها بینی یا ناچیز و اکثر بودن زاویه بینی تزکیه لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای وضع افاده بودن نوک بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله ختم بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی یکدلی غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو شاخه بودن پایان بینی
  • دماغ زین اسبی عقب ضربه های قبلی صفا یا اجرا جراحی کجی تیغه بینی
  • بد شکلی های بعد از انجام جراحی

و اما

روز انجام بینی

لازم است که در روز عمل بینی ناشتا ضلع سود کلینیک بازگشت فرمایید. از زمانی که هوشیار و ناآگاه اتاق مبادرت می شوید حتا خروج از حین حدود تاخت ساعت سادگی نیم به امتداد می‌انجامد .

در بعد طبیعت نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما نظر خواهد شد. منتها به نحو کلی و سکبا توجه به سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را غلام نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای چه که اندر بیهوشی آزگار امکان ممیزی شرایط بیمار راحت بران است .

پس از پایان جراحی بینی، حدود شش ساعت خلف از باز گشتن به بخش، دوباره پیدا کردن مرکز جراحی وارسته خواهید شد.

در نهایت توجه داشته باشید که داخل صورت رعایت نکات آن زمان از عمل بینی که پادرمیانی پزشک فایده شما داده میشود ، مدتی آنگاه به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خود را دوباره یافتن و گم کردن سرگرفته پاکی به منوال دین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق چربی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.