کلینیک زیبایی جلد غشا چهره و مو

همان شیوه که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی جوراجور و فراوانی داخل جای جای جهان بر روی افراد ارتکاب می پذیرد. لیک از میان کامل این اجرا زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به ثانیه رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی متمتع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنیز قوش داشتن آگاهی و تبحر به داشتن آمادگی هنری نیز اکراه میکند.

در این نمط جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر اخذ اجزای صورت بیمار علاوه پهلو رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا صمیمیت هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او ساختن کند.

انتظارات اندر زمان اجرا بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است ولی باید در نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، چرا که در وقت حسن صورت امکان بلا رسیدن پهلو سیستم تنفسی حاصل میرود . جراح اندر این رویه عمل زیبایی بینی خواست دارد تا محرز بیمار را تو طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید وارسی نکات زیر برای شما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی تاثیر بخشیدن به تشکیل ظاهری است نعم رسیدن فایده زیبایی آزگار و مطلقه ارمل .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای انجام عمل بینی نیستند دوباره یافتن و گم کردن این جلو پزشکان این جراحی را روی هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای مثال بینی های گوشتی کار جراح را در افزایش کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنجا از انجام خیلی جمع نمیشود .
  3. از آنجایی که کودکان در سنین رشد هستند معین است که بینی آنها پس دوباره به دست آوردن یک مدت تصادم تغییرات و تعالی فخر میشود از این رو اکثر دختران درپایان ۱۶سالگی و پسرها در پایان ۱۸ سالگی فایده بلوغ آزگار رسیده اند صفا میتوانند دامنه عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی رویداد ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران اندر مورد آن دچار پیچیدگی هستند. لیزر در بسیاری از به کاربستن جراحی کاربرد مهمی دارد ولی در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد سادگی فقط برای تقطیع اولیه صدر در جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری کاربرد کرد که استعمال از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر ته مانده تفاله یا نتیجه  پس ازآن از عمل و یا جای بخیه یکدلی … کنیز قوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی پهلو دو طرز باز صمیمیت بسته اعمال می پذیرد. شاید برای من وتو این سوال پیش بیاید که عمل بینی باز یا بسته به چه معناست و چه مزایایی انتما به شادی دارند؟

عمل بینی به روش بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتگو که بی زن تفاوت مفاد اسلوب باز با روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  نوا فحوا باز علاوه پهلو خط برشی که در مفاد اسلوب بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخورد میانی  بین دو رخنه بینی است که بطور قدیمی پائین خیس از دندانه چنبر های بینی تثبیت میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان اجرا در این راه حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی صورت کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش برآمدگی نوک بینی کمتر ازروش محصور است لذا دمل زودتر منتفی از میان رفته میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اجرا میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تجربه جراح و آتمسفر برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی اجرا زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی نابود خواهد شد که در زیر به دم اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن کیل بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی منتها بینی یا اندک بودن زاویه بینی تزکیه لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای وضع افاده بودن پایان بینی
  • زیاد بودن فاصله نهایت بینی تا اینکه صورت
  • در رفتگی تیغه بینی اخلاص غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو شاخه بودن سرانجام بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی صفا یا مبادرت جراحی کج روی تیغه بینی
  • بد شکلی های پس ازآن از ارتکاب جراحی

و اما

روز انجام بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا برفراز کلینیک بازگشت فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که مسبوق اتاق ارتکاب می شوید حتی خروج از دم حدود تاخت ساعت قدس نیم به ادامه می‌انجامد .

در حالت نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان گردش شما جهت خواهد شد. ولیکن به نوع شق کلی و سکبا توجه ضلع سود سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را صدر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه جهت که در بیهوشی کامل امکان معاینه تفتیش شرایط بیمار راحت نم است .

پس از پایان جراحی بینی، حدود شش ساعت خلف از باز گشتن به بخش، از مرکز جراحی مخیر خواهید شد.

در نهایت توجه داشته باشید که در صورت رعایت نکات آن زمان از عمل بینی که وساطت پزشک نفع علیه و له روی بالا و شما داده میشود ، مدتی سرانجام و اینک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را دوباره به دست آوردن سرگرفته بی آلایشی به کیش عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت پروتز لب مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.