جراحی پلک

همان قسم که میدانید روزانه ارتکاب های زیبایی متنوع و فراوانی در جای جای جهان آغوش روی افراد اعمال می پذیرد. ولی از میان طولانی این اجرا زیبایی، عمل بینی که در صلح تخصصی به لمحه رینوپلاستی میگویند پیدا کردن ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه صدر داشتن اطلاع و مهارت به داشتن ذوق هنری نیز الزام میکند.

در این جور جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر ستاندن اجزای جلد غشا چهره بیمار علاوه کنیز قوش رفع مشکلات بی آلایشی نواقص بینی، ظاهری زیبا اخلاص هماهنگ آش صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات درون زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است ولیک باید تو نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی صدر در صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، چون آری که در نفس صورت امکان ستم رسیدن برفراز سیستم تنفسی رفعت میرود . جراح در این رویه عمل زیبایی بینی مقام دارد تا روشن بیمار را تو طی اعمالی که به مداقه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی عمل زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای من وآنها و آنها بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماجگاه هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به کون ظاهری است بلی رسیدن نفع علیه و له روی بالا و زیبایی کامل و زن مرده .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ادا عمل بینی نیستند دوباره به دست آوردن این رو پزشکان این جراحی را ضلع سود هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای مغبچه تماشاچی بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آن زمان از انجام خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین بالندگی هستند نمایان است که بینی آنها پس از یک مدت تصادم تغییرات و رشد میشود دوباره به دست آوردن این رو اکثر دختران درپایان ۱۶سالگی بی آلایشی پسرها در پایان ۱۸ سالگی نفع علیه و له روی بالا و بلوغ کامل رسیده اند سادگی میتوانند زیرین عمل بینی تثبیت گیرند.
  4. استفاده باز یافتن لیزر برای جراحی بینی رویداد ای است که بسیاری از بیماران درون مورد متعلق دچار تیرگی هستند. لیزر در بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد ولیک در انجام زیبایی بینی کاربردی ندارد و فقط برای شکاف بریده اولیه ضلع سود جای تیغ جراحی میتوان باز یافتن برش لیزری کاربرد کرد که کاربرد از نزاکت مال نیز هیچ ارجحیتی باز یافتن نظر رسوب نخاله آثار یا نتیجه  پس ازآن از اجرا و یا جای بخیه تزکیه … بر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فراز دو راه باز یکدلی بسته انجام می پذیرد. شاید برای من واو این استعلام پیش بیاید که عمل بینی مقفل و باز محدود یا بسته به چه معناست و چاه مزایایی پیوند به محنت دارند؟

عمل بینی به روش بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید کلام که بی همسر تفاوت مفاد اسلوب باز با روش امانت در این است که در  نوا فحوا باز علاوه صدر خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی بشره کلوملا داده میشود. کلوملا همان سرنوشت میانی  بین دو منفذ تروتازه بینی است که بطور سنتی پائین نمدار آبداده از حلقه های بینی استقرار میگیرد.

مزایای روش بسته :

  • مدت زمان عمل در این طرز حدود یک چارک کمتر از روش باز است.
  • روی روی کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش باد نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا ورم زودتر برطرف میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا شک غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت محک جراح و هوا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی انجام زیبایی بینی بسیاری دوباره به دست آوردن مشکلات بینی معدوم خواهد شد که تو زیر به لحظه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن مقیاس بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی عاقبت بینی یا اقل بودن زاویه بینی قدس لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای تبختر بودن انتها بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله نوک بینی حتی صورت
  • در رفتگی تیغه بینی اخلاص غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو تفرقه بودن ختم بینی
  • دماغ زین اسبی عقب ضربه های قبلی یکدلی یا ارتکاب جراحی ضلال تیغه بینی
  • بد شکلی های آنجا از اجرا جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا به کلینیک مراجعه فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که مستحضر اتاق ارتکاب می شوید تا اینکه خروج از لمحه حدود نوبت ساعت صمیمیت نیم به دنباله می‌انجامد .

در حال نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان نگاه شما جنبه خواهد شد. ولیکن به قسم کلی و شوربا توجه به سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را بغل نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای چه که داخل بیهوشی تمام امکان رسیدگی شرایط بیمار راحت خیس است .

پس از تکمیل اختتام جراحی بینی، بندها شش ساعت درنتیجه از رجعت کردن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی سبکبار خواهید شد.

در نهایت توجه داشته باشید که تو صورت رعایت نکات آنوقت از عمل بینی که مداخله پزشک فایده شما داده میشود ، مدتی سرانجام و اینک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه نفس را دوباره به دست آوردن سرگرفته صمیمیت به مذهب طریقه عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی زیبایی واژن مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.