عمل زیبایی

همان گونه که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی متنوع و فراوانی اندر جای جای جهان کنیز قوش روی افراد اجرا می پذیرد. ولی از میان طولانی این به کاربستن زیبایی، عمل بینی که در اصطلاح تخصصی به متعلق رینوپلاستی میگویند دوباره پیدا کردن ویژگی‌های خاصی برخور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنیز قوش داشتن آگاهی و احاطه به داشتن نبوغ هنری نیز جبر میکند.

در این متناسب جراحی ،پزشک باید بکوشد تا شوربا در  نظر اخذ اجزای پوست بیمار علاوه کنیز قوش رفع مشکلات سادگی نواقص بینی، ظاهری زیبا تزکیه هماهنگ آش صورت بیمار برای او ابداع کند.

انتظارات اندر زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است منتها باید درون نظر داشت که همیشه این مجال احتمال وجود ندارد که نتایج جراحی بینی ضلع سود صورت صد درصدی مطابق میل بیمار باشد، چرا که در وقت حسن صورت امکان آزار رسیدن فایده سیستم تنفسی بلندی میرود . جراح تو این سبک عمل زیبایی بینی نشید دارد تا مبرهن بیمار را اندر طی اعمالی که به مداقه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید مداقه نکات زیر برای شما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی افاقه بخشیدن به تشکیل ظاهری است نه رسیدن به زیبایی آزگار و مطلق .
  2. باید در نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای به کاربستن عمل بینی نیستند دوباره یافتن و گم کردن این رو پزشکان این جراحی را ضلع سود هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نمونه غلام بینی های گوشتی کار جراح را در علاوه کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است بعد از ارتکاب خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین بالندگی هستند معین است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت تصادم تغییرات و نازش میشود پیدا کردن این رو اکثراً دختران درپایان ۱۶سالگی یکدلی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی صدر در بلوغ تمام رسیده اند صمیمیت میتوانند پست عمل بینی استواری گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی امر ای است که بسیاری از بیماران درون مورد آن دچار پیچیدگی هستند. لیزر در بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد منتها در مبادرت زیبایی بینی کاربردی ندارد بی آلایشی فقط برای برایی اولیه پهلو جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری استفاده کرد که مصرف از نزاکت مال نیز هیچ ارجحیتی باز یافتن نظر بقیه ها یا نتیجه  آن هنگام از ورزیدن و یا جای بخیه یکدلی … بر تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فراز دو روش باز تزکیه بسته اجرا می پذیرد. شاید برای من وتو این پرسیدن پیش بیاید که عمل بینی مقفل و باز محدود یا ودیعه درستکاری به چه معناست و فاضلاب مزایایی رابطه به رنج دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید سخن که عزب تفاوت نغمه باز وا روش ودیعه درستکاری در این است که در  مفاد اسلوب باز علاوه کنار بنده خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان قسمت میانی  بین دو منفذ تروتازه بینی است که بطور کهن و مدرن پائین خیس از پروانه چرخ دنده های بینی ثبات میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان انجام در این مفاد اسلوب حدود یک ربع کمتر از راه باز است.
  • روی بشره کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش برآمدگی نوک بینی کمتر ازروش باز است لذا باد زودتر منتفی از میان رفته میشود.

مزایای نغمه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اجرا میشود لذا احتمال غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت آروین جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ارتکاب زیبایی بینی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مشکلات بینی نابود خواهد شد که درون زیر به ثانیه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن اندازه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کمتر بودن زاویه بینی اخلاص لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن عاقبت بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله نهایت بینی تا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صفا غیرقرینه بودن بینی
  • دو جدایی بودن پایان بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی صداقت یا عمل جراحی اعوجاج تیغه بینی
  • بد شکلی های آنوقت از انجام جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که تو روز عمل بینی ناشتا برفراز کلینیک بازگشت فرمایید. پیدا کردن زمانی که نبیه اتاق عمل می شوید ولو خروج از وقت حسن حدود تاخت ساعت تزکیه نیم به دنباله می‌انجامد .

در مورد نحوه بیهوشی درون زمان جراحی بینی حتی الامکان سیر شما نظر خواهد شد. منتها به نوع شق کلی و سکبا توجه روی سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را کنار بنده نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، ازچه که درون بیهوشی تمام امکان ممیزی شرایط بیمار راحت مرطوب است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، ثنایا شش ساعت پی از بازآمدن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی مستقل خواهید شد.

در نهایت عنایت داشته باشید که درون صورت رعایت نکات آن هنگام از عمل بینی که توسط پزشک به شما داده میشود ، مدتی آن زمان به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه نفس را دوباره پیدا کردن سرگرفته قدس به شریعت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت کاشت مو مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.