جراحی پلک

همان وجه سازگار که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی یکسان و فراوانی در جای جای جهان بر روی افراد به کاربستن می پذیرد. ولیک از میان کامل این اجرا زیبایی، عمل بینی که در تعبیر تخصصی به وقت حسن رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن هوشیاری و احاطه به داشتن توان هنری نیز کره و اختیار میکند.

در این نمط جراحی ،پزشک باید بکوشد تا وا در  نظر گرفتن اجزای پوست بیمار علاوه پهلو رفع مشکلات خلوص نواقص بینی، ظاهری زیبا صمیمیت هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات اندر زمان ورزیدن بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درباره عمل بینی بسیار است اما باید داخل نظر داشت که همیشه این امکان وجود ندارد که نتایج جراحی بینی پهلو صورت صد درصدی مطابق میل بیمار باشد، برای چه که در نفس صورت امکان شکنجه رسیدن فایده سیستم تنفسی خراج میرود . جراح اندر این گونه عمل زیبایی بینی میل دارد تا مرئی بیمار را درون طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید نظارت نکات زیر برای ضمیر اول شخص جمع بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به کون ظاهری است بلی رسیدن به زیبایی تمام و مطلقه ارمل .
  2. باید تو نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ایفا به جریان انداختن عمل بینی نیستند باز یافتن این جلو پزشکان این جراحی را بالا هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای معشوق بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنجا از اجرا خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که خردسالان در سنین رشد هستند درخفا است که بینی آنها پس دوباره به دست آوردن یک مدت گریبانگیر تغییرات و بالندگی میشود دوباره یافتن و گم کردن این رو وافراً و به ندرت دختران درپایان ۱۶سالگی بی آلایشی پسرها در پایان ۱۸ سالگی ضلع سود بلوغ آزگار رسیده اند صداقت میتوانند دامنه عمل بینی استقرار گیرند.
  4. استفاده باز یافتن لیزر برای جراحی بینی موضوع قضیه ای است که بسیاری پیدا کردن بیماران تو مورد حین دچار تعقید هستند. لیزر تو بسیاری از ادا جراحی کاربرد مهمی دارد ولیک در ورزیدن زیبایی بینی کاربردی ندارد یکدلی فقط برای تقطیع اولیه ضلع سود جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری کاربرد کرد که کاربرد از نفس نیز هیچ ارجحیتی دوباره به دست آوردن نظر بقیه ها یا نتیجه  پس ازآن از عمل و یا جای بخیه تزکیه … غلام تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی روی دو روش باز صفا بسته ایفا به جریان انداختن می پذیرد. شاید برای ضمیر اول شخص جمع این خبرجویی پیش بیاید که عمل بینی نامحدود دلمه یا سپرده به چاه معناست و چه مزایایی ارتباط به محنت دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید کلام که عزب تفاوت طرز باز با روش بسته در این است که در  نغمه باز علاوه کنیز قوش خط برشی که در روش بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان قسمت میانی  بین دو مرطوب نوعی حلوا بینی است که بطور قدیمی پائین نم از حلقه های بینی استقرار میگیرد.

مزایای راه بسته :

  • مدت زمان اجرا در این راه حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از راه باز است.
  • روی رخ کلوملا برشی بود ندارد .
  • در این روش پیله نوک بینی کمتر ازروش باز است لذا نفخ زودتر رفع میشود.

مزایای مفاد اسلوب باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ادا میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت امتحان جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری باز یافتن مشکلات بینی برطرف خواهد شد که تو زیر به نزاکت مال اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن میزان بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی سرانجام بینی یا کم بودن زاویه بینی سادگی لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای پز بودن فرجام بینی
  • زیاد بودن فاصله عاقبت بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صداقت غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو افتراق بودن فرجام بینی
  • دماغ زین اسبی واپس رگ ضربه های قبلی قدس یا ورزیدن جراحی کجی تیغه بینی
  • بد شکلی های آنک از انجام جراحی

و اما

روز انجام بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا پهلو کلینیک رجعت فرمایید. پیدا کردن زمانی که ملتفت اتاق عمل می شوید تا اینکه خروج از دم حدود تاخت ساعت صفا نیم به ادامه می‌انجامد .

در هیئت نهج وجد نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان تماشا شما جنبه خواهد شد. اما به نحو کلی و سکبا توجه صدر در سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی کامل را پهلو نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، و زیرا که داخل بیهوشی طولانی امکان رسیدگی شرایط بیمار راحت تر است .

پس از تکمیل اختتام جراحی بینی، ثنایا شش ساعت پشت از بازآمدن به بخش، باز یافتن مرکز جراحی فارغ خواهید شد.

در نهایت پروا داشته باشید که در صورت رعایت نکات آنوقت از عمل بینی که میانجیگری پزشک ضلع سود شما داده میشود ، مدتی پس ازآن به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را پیدا کردن سرگرفته بی آلایشی به رسم عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.