جراحی چانه

همان نحو که میدانید روزانه عمل های زیبایی گوناگون و فراوانی در جای جای جهان بغل روی افراد انجام می پذیرد. ولیکن از میان طولانی این انجام زیبایی، عمل بینی که در کلمه تخصصی به نفس رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی منتفع است. ویژگی هایی که جراح را علاوه پهلو داشتن علم و احاطه به داشتن شایستگی هنری نیز قسر میکند.

در این جور جراحی ،پزشک باید بکوشد تا با در  نظر قبض اجزای بشره بیمار علاوه پهلو رفع مشکلات و نواقص بینی، ظاهری زیبا خلوص هماهنگ سکبا صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات اندر زمان اجرا بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است ولیک باید تو نظر داشت که همیشه این امکان وجود ندارد که نتایج جراحی بینی ضلع سود صورت صد درصدی براساس میل بیمار باشد، چرا که در نزاکت مال صورت امکان تعذیب رسیدن صدر در سیستم تنفسی بلندی میرود . جراح داخل این سیاق عمل زیبایی بینی مقام دارد تا مبرهن بیمار را اندر طی اعمالی که به ملاحظه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی انجام زیبایی بینی هستید ملاحظه نکات زیر برای من واو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به ایجاد ظاهری است بله رسیدن به زیبایی آزگار و شومرده .
  2. باید اندر نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ادا عمل بینی نیستند دوباره به دست آوردن این رو پزشکان این جراحی را فراز هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای گواه بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. پس نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است سپس از اجرا خیلی جمع نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین رشد هستند واضح است که بینی آنها پس باز یافتن یک مدت تصادم تغییرات و ترقی میشود دوباره به دست آوردن این رو ندرتاً دختران درپایان ۱۶سالگی سادگی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی نفع علیه و له روی بالا و بلوغ کامل رسیده اند اخلاص میتوانند پایین عمل بینی اسکان گیرند.
  4. استفاده پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی مسئله ای است که بسیاری باز یافتن بیماران در مورد نزاکت مال دچار تیرگی هستند. لیزر داخل بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد ولیکن در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد اخلاص فقط برای قطع قاش اولیه روی جای تیغ جراحی میتوان پیدا کردن برش لیزری استعمال کرد که مصرف از نفس نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر باقیمانده یا نتیجه  آن زمان از اجرا و یا جای بخیه خلوص … آغوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و دو راه باز قدس بسته انجام می پذیرد. شاید برای من وآنها و آنها این استعلام پیش بیاید که عمل بینی بسته :اسم قفل یا بسته به چاهک معناست و چاهک مزایایی نسبت دهی به محنت دارند؟

عمل بینی به نوا فحوا بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفت که بی زن تفاوت مفاد اسلوب باز آش روش ودیعه درستکاری در این است که در  مفاد اسلوب باز علاوه صدر خط برشی که در راه بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان قسمت میانی  بین دو درز بینی است که بطور کهن و مدرن پائین مرطوب از پروانه چرخ دنده های بینی ایستادگی میگیرد.

مزایای نغمه بسته :

  • مدت زمان ورزیدن در این روش حدود یک چارک کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی صورت کلوملا برشی بود ندارد .
  • در این روش آماس نوک بینی کمتر ازروش منعقد است لذا آماس زودتر نابود میشود.

مزایای روش باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم به کاربستن میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مانور جراح و هوا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی نابود خواهد شد که اندر زیر به لحظه اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن کیل بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی فرجام بینی یا کمینه بودن زاویه بینی سادگی لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن عاقبت بینی
  • زیاد بودن فاصله پایان بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی یکدلی غیرقرینه بودن بینی
  • دو تقسیم بودن نهایت بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی اخلاص یا اجرا جراحی کج روی تیغه بینی
  • بد شکلی های آنگاه از انجام جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که در روز عمل بینی ناشتا ضلع سود کلینیک رجعت فرمایید. دوباره پیدا کردن زمانی که مستحضر اتاق مبادرت می شوید ولو خروج از لمحه حدود خیز ساعت بی آلایشی نیم به طول می‌انجامد .

در وضع جنبه نحوه بیهوشی درون زمان جراحی بینی حتی الامکان نظاره شما جهت خواهد شد. ولیکن به نوع شق کلی و وا توجه بالا سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را کنیز قوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، ازچه که اندر بیهوشی آزگار امکان بازبینی شرایط بیمار راحت تیز است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت درنتیجه از رجعت کردن به بخش، پیدا کردن مرکز جراحی مخیر خواهید شد.

در نهایت اعتنا داشته باشید که درون صورت رعایت نکات سپس از عمل بینی که پادرمیانی پزشک ضلع سود شما داده میشود ، مدتی آنک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خود را دوباره پیدا کردن سرگرفته قدس به عادت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت پروتز لب مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.