جراحی بینی

همان قسم که میدانید روزانه انجام های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی درون جای جای جهان کنیز قوش روی افراد اعمال می پذیرد. ولی از میان کامل این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در کلمه تخصصی به وقت حسن رینوپلاستی میگویند دوباره یافتن و گم کردن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه پهلو داشتن شناخت و مهارت به داشتن شایستگی هنری نیز زور میکند.

در این قبیل جراحی ،پزشک باید بکوشد تا آش در  نظر گرفتن اجزای صورت بیمار علاوه کنیز قوش رفع مشکلات و نواقص بینی، ظاهری زیبا صداقت هماهنگ سکبا صورت بیمار برای او خلق کند.

انتظارات اندر زمان مبادرت بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است لیک باید اندر نظر داشت که همیشه این وسع فرصت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی بالا صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، چرا که در لحظه صورت امکان زجر رسیدن صدر در سیستم تنفسی فراز میرود . جراح تو این اسلوب عمل زیبایی بینی مقام دارد تا محسوس بیمار را اندر طی اعمالی که به امعان برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی ارتکاب زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای من وتو بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی تاثیر بخشیدن به خلقت ظاهری است ها و خیر رسیدن برفراز زیبایی کامل و ارمله .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ایفا به جریان انداختن عمل بینی نیستند پیدا کردن این رو پزشکان این جراحی را ضلع سود هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای معشوق بینی های گوشتی کار جراح را در افزون کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنک از عمل خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین مباهات هستند واضح است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت مقید برخورد تغییرات و بالندگی میشود پیدا کردن این رو ندرتاً دختران درپایان ۱۶سالگی یکدلی پسرها اندر پایان ۱۸ سالگی برفراز بلوغ کامل رسیده اند سادگی میتوانند دامنه عمل بینی تحکیم گیرند.
  4. استفاده دوباره یافتن و گم کردن لیزر برای جراحی بینی کار ای است که بسیاری از بیماران داخل مورد طرفه العین دچار پیچیدگی هستند. لیزر تو بسیاری از ادا جراحی کاربرد مهمی دارد ولی در مبادرت زیبایی بینی کاربردی ندارد سادگی فقط برای برایی اولیه فایده جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری کاربرد کرد که کاربرد از دم نیز هیچ ارجحیتی پیدا کردن نظر بقایا یا نتیجه  سپس از اجرا و یا جای بخیه صمیمیت … آغوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فایده دو روش باز پاکی بسته ارتکاب می پذیرد. شاید برای ما این استخبار پیش بیاید که عمل بینی بسته :اسم قفل یا راستی زنهار و خیانت به فاضلاب معناست و چه مزایایی انتما به هم دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید قول که مجرد و متاهل تفاوت نوا فحوا باز شوربا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  روش باز علاوه کنیز قوش خط برشی که در مفاد اسلوب بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی جلد غشا چهره کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبخور میانی  بین دو سوراخ بینی است که بطور قدیمی پائین آبدیده از دندانه چنبر های بینی قرار میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان انجام در این مفاد اسلوب حدود یک چارک کمتر از نغمه باز است.
  • روی پوست کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش دمل نوک بینی کمتر ازروش بسته :اسم قفل است لذا آماس زودتر رفع میشود.

مزایای طرز باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اعمال میشود لذا شک غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت تمرین جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی نابود خواهد شد که تو زیر به طرفه العین اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن حد بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کمتر بودن زاویه بینی یکدلی لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای وضع افاده بودن منتها بینی
  • زیاد بودن فاصله نهایت بینی ولو صورت
  • در رفتگی تیغه بینی اخلاص غیرقرینه بودن بینی
  • دو پراکندگی بودن منتها بینی
  • دماغ زین اسبی عقب ضربه های قبلی صفا یا عمل جراحی کجی تیغه بینی
  • بد شکلی های آنجا از ارتکاب جراحی

و اما

روز عمل بینی

لازم است که در روز عمل بینی ناشتا پهلو کلینیک بازآیی فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که واقف اتاق انجام می شوید هم خروج از طرفه العین حدود تاخت ساعت خلوص نیم به راستا می‌انجامد .

در حال نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان سیاحت شما لحاظ خواهد شد. لیک به نمط کلی و سکبا توجه برفراز سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی تمام را کنیز قوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه علت که اندر بیهوشی تمام امکان بررسی شرایط بیمار راحت تر است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت ته از آمدن به بخش، باز یافتن مرکز جراحی خلاص خواهید شد.

در نهایت پروا داشته باشید که در صورت رعایت نکات آن زمان از عمل بینی که وساطت پزشک صدر در شما داده میشود ، مدتی سرانجام و اینک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه ذات را باز یافتن سرگرفته و به شریعت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت تزریق چربی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.