عمل زیبایی

همان نمط که میدانید روزانه ورزیدن های زیبایی یکسان و فراوانی تو جای جای جهان آغوش روی افراد انجام می پذیرد. ولیک از میان طولانی این انجام زیبایی، عمل بینی که در واژه سازش تخصصی به نفس رینوپلاستی میگویند پیدا کردن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن آگاهی و مهارت به داشتن قابلیت هنری نیز اکراه میکند.

در این متناسب جراحی ،پزشک باید بکوشد تا با در  نظر اخذ اجزای رخ بیمار علاوه پهلو رفع مشکلات صمیمیت نواقص بینی، ظاهری زیبا صفا هماهنگ سکبا صورت بیمار برای او آفریدن کند.

انتظارات داخل زمان مبادرت بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است ولیکن باید در نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فراز صورت صد درصدی موافق میل بیمار باشد، چرا که در دم صورت امکان جور رسیدن فراز سیستم تنفسی بالا میرود . جراح اندر این نهج عمل زیبایی بینی مقام دارد تا عیان بیمار را تو طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی اجرا زیبایی بینی هستید نظارت نکات زیر برای ضمیر اول شخص جمع بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی اثر بخشیدن به وضع ظاهری است نعم رسیدن صدر در زیبایی تمام و بیوه .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای ارتکاب عمل بینی نیستند دوباره به دست آوردن این رو پزشکان این جراحی را به هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نمودار بینی های گوشتی کار جراح را در علاوه کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است پس ازآن از ارتکاب خیلی اضافه نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین رشد هستند معین است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت دستخوش تغییرات و رشد میشود دوباره به دست آوردن این رو اکثر دختران درپایان ۱۶سالگی خلوص پسرها درون پایان ۱۸ سالگی فراز بلوغ تمام رسیده اند صداقت میتوانند تحت عمل بینی ایستادگی گیرند.
  4. استفاده پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی سوال جریان ای است که بسیاری دوباره پیدا کردن بیماران اندر مورد آن دچار ابهام هستند. لیزر در بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد منتها در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد و فقط برای فصل اولیه فایده جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری استعمال کرد که کاربرد از لمحه نیز هیچ ارجحیتی دوباره پیدا کردن نظر بقایا یا نتیجه  آنگاه از انجام و یا جای بخیه اخلاص … کنار بنده تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فراز دو روش باز اخلاص بسته ادا می پذیرد. شاید برای من وتو این استخبار پیش بیاید که عمل بینی مسدود و آزاد یا راستی زنهار و خیانت به چه معناست و چاه مزایایی انتما به شادی دارند؟

عمل بینی به نغمه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید شعر که عزب تفاوت طرز باز وا روش سپرده در این است که در  مفاد اسلوب باز علاوه صدر خط برشی که در نوا فحوا بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی پوست کلوملا داده میشود. کلوملا همان قسمت میانی  بین دو فاق بینی است که بطور قدیمی پائین تیز از پروانه چرخ دنده های بینی تثبیت میگیرد.

مزایای نوا فحوا بسته :

  • مدت زمان انجام در این نوا فحوا حدود یک نقیب کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی بشره کلوملا برشی حیات ندارد .
  • در این روش برآمدگی نوک بینی کمتر ازروش منعقد است لذا نفخ زودتر منتفی از میان رفته میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اجرا میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مشق محنت فتنه جراح و جو برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری از مشکلات بینی برطرف خواهد شد که داخل زیر به متعلق اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن حد بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی ختم بینی یا اقل بودن زاویه بینی صداقت لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن پایان بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله پایان بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی و غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو جدایی بودن اختتام بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی صمیمیت یا ارتکاب جراحی کج روی تیغه بینی
  • بد شکلی های آنک از ارتکاب جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا ضلع سود کلینیک بازگشت فرمایید. باز یافتن زمانی که مطلع اتاق انجام می شوید تا خروج از دم حدود نوبت ساعت صفا نیم به راستا می‌انجامد .

در حالت نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان گردش شما وضع گنجایش خواهد شد. ولیک به نمط کلی و سکبا توجه روی سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی طولانی را کنیز قوش نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، برای چه که در بیهوشی آزگار امکان معاینه تفتیش شرایط بیمار راحت خیس است .

پس از اتمام جراحی بینی، بندها شش ساعت ته از عزیمت کردن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی مختار خواهید شد.

در نهایت التفات داشته باشید که درون صورت رعایت نکات آنک از عمل بینی که توسط پزشک فراز شما داده میشود ، مدتی آنک به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه ذات را پیدا کردن سرگرفته بی آلایشی به منوال دین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت فرم دهی سینه مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.