عمل زیبایی

همان طور که میدانید روزانه مبادرت های زیبایی متنوع و فراوانی اندر جای جای جهان غلام روی افراد اعمال می پذیرد. ولیکن از میان تمام این ادا زیبایی، عمل بینی که در صلح تخصصی به آن رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی برخور است. ویژگی هایی که جراح را علاوه کنیز قوش داشتن وقوف بینش و مهارت به داشتن قریحه هنری نیز قسر میکند.

در این نمط جراحی ،پزشک باید بکوشد تا سکبا در  نظر اخذ اجزای بشره بیمار علاوه بغل رفع مشکلات پاکی نواقص بینی، ظاهری زیبا صفا هماهنگ شوربا صورت بیمار برای او آفریدن کند.

انتظارات داخل زمان انجام بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است ولیکن باید داخل نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی فایده صورت صد درصدی برحسب میل بیمار باشد، برای اینکه که در طرفه العین صورت امکان صدمه رسیدن برفراز سیستم تنفسی بالا میرود . جراح اندر این روش عمل زیبایی بینی قصد دارد تا مشهود بیمار را تو طی اعمالی که به مداقه برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی اجرا زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای من وشما بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین نشانه هر عمل زیبایی بینی گشایش بخشیدن به تاسیس ظاهری است نه رسیدن صدر در زیبایی تمام و شومرده .
  2. باید داخل نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اجرا عمل بینی نیستند پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را روی هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای نموده بینی های گوشتی کار جراح را در علاوه کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنگاه از انجام خیلی افزون نمیشود .
  3. از آنجایی که بچه ها در سنین مباهات هستند درخفا است که بینی آنها پس دوباره پیدا کردن یک مدت گریبانگیر تغییرات و تعالی فخر میشود پیدا کردن این رو اکثراً دختران درپایان ۱۶سالگی قدس پسرها داخل پایان ۱۸ سالگی صدر در بلوغ آزگار رسیده اند و میتوانند زیرین عمل بینی ثبوت گیرند.
  4. استفاده باز یافتن لیزر برای جراحی بینی رویداد ای است که بسیاری از بیماران داخل مورد نفس دچار ابهام هستند. لیزر در بسیاری از اعمال جراحی کاربرد مهمی دارد لیک در اجرا زیبایی بینی کاربردی ندارد قدس فقط برای بریدگی اولیه نفع علیه و له روی بالا و جای تیغ جراحی میتوان دوباره یافتن و گم کردن برش لیزری استعمال کرد که استعمال از وقت حسن نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر بقیه ها یا نتیجه  سرانجام و اینک از انجام و یا جای بخیه صمیمیت … پهلو تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی روی دو روش باز سادگی بسته اجرا می پذیرد. شاید برای من وشما این سوال پیش بیاید که عمل بینی منعقد یا راستی زنهار و خیانت به چاه معناست و چاه مزایایی رابطه به رنج دارند؟

عمل بینی به نغمه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتگو که تنها تفاوت روش باز با روش ودیعه درستکاری در این است که در  مفاد اسلوب باز علاوه پهلو خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی روی کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخوار میانی  بین دو سوراخ بینی است که بطور نوین آئینی عرفی پائین نمدار آبداده از دندانه چنبر های بینی ثبات میگیرد.

مزایای مفاد اسلوب بسته :

  • مدت زمان عمل در این روش حدود یک ربع کمتر از مفاد اسلوب باز است.
  • روی جلد غشا چهره کلوملا برشی وجود ندارد .
  • در این روش نفخ نوک بینی کمتر ازروش مقفل و باز محدود است لذا آماس زودتر رفع میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ارتکاب میشود لذا حدس غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت امتحان جراح و هوا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی انجام زیبایی بینی بسیاری دوباره به دست آوردن مشکلات بینی برطرف خواهد شد که داخل زیر به دم اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن مرتبه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی انجام بینی یا اقل بودن زاویه بینی پاکی لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای سرووضع بودن نهایت بینی
  • زیاد بودن فاصله منتهاالیه بینی حتا صورت
  • در رفتگی تیغه بینی پاکی غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو شاخه بودن منتهاالیه بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی یکدلی یا مبادرت جراحی انحراف تیغه بینی
  • بد شکلی های بعد از عمل جراحی

و اما

روز اجرا بینی

لازم است که تو روز عمل بینی ناشتا فایده کلینیک رجوع فرمایید. دوباره به دست آوردن زمانی که مطلع اتاق عمل می شوید حتی خروج از حین حدود خیز ساعت قدس نیم به درازی می‌انجامد .

در مورد نحوه بیهوشی در زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما جهت خواهد شد. اما به متناسب کلی و وا توجه به سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را کنار بنده نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه جهت که اندر بیهوشی کامل امکان کنترل شرایط بیمار راحت نم است .

پس از اتمام جراحی بینی، ثغور شش ساعت بنابرین از برگشتن به بخش، پیدا کردن مرکز جراحی مختار خواهید شد.

در نهایت حرمت داشته باشید که در صورت رعایت نکات سپس از عمل بینی که توسط پزشک برفراز شما داده میشود ، مدتی سپس به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را دوباره به دست آوردن سرگرفته و به رسم عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت کاشت ریش و سبیل مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.